Tjejdag, B&K på Gelleråsen 2007

Sportbikebabe

Hojlös, ny kommer 2012.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsx-r 750 K8, såld
Ser ut som om ni inte hade tur med vädret, men det kanske torkade upp under dagen?
Men kan tänka mig att ni trots detta hade en toppendag med Yasha o alla andra. Man såg ju ett leende som var från öra till öra. :)

Vill se fler bilder från er körning så släng upp dem!! :tummenupp

/Sportbikebabe

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
Vilken kanon dag
Härligt att faktist få svart på vitt att jag har ryggen parrallellt med hojen, men lite utanför...

Sitter nu på Selma Spa med Mymlan och laddar upp, kroppen ska renoveras, för att sedan brytas ner igen på måndag och tisdag.

Ett jättetack till Misi som gjorde dagen helt oförglömlig.:bow
Och så ni gamla Rörken-tjejer.. :hoppa
om inte Rörken funnits för oss vad hade vi då varit och gjort av våra enkelspåriga liv:D

Kram Maria

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Helsikes jäklars va skoj det var!!!!

Har haft två kalasbra dagar på banan, underbart kul. Både instruktörerna & observatören i min grupp har varit till otroligt stor hjälp. Ja, inte bara de utan alla instruktörer som jag varit i kontakt med. Båda grupperna som jag har tillhört har varit kalasbra med.

Alltså, ALLT har varit kalas. T.o.m vädret, då det faktiskt inte gjorde så mycket att det regnade på torsdagen. Bara min skor som blev lite för blöta för min smak.

Jag känner mej barnsligt nöjd & ser fram emot fler smc-kurser....helst ett tvåveckors läger :)

/// Ullis

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
javisst,o rosa är den....
Helsikes jäklars va skoj det var!!!!

Har haft två kalasbra dagar på banan, underbart kul. Både instruktörerna & observatören i min grupp har varit till otroligt stor hjälp. Ja, inte bara de utan alla instruktörer som jag varit i kontakt med. Båda grupperna som jag har tillhört har varit kalasbra med.

Alltså, ALLT har varit kalas. T.o.m vädret, då det faktiskt inte gjorde så mycket att det regnade på torsdagen. Bara min skor som blev lite för blöta för min smak.

Jag känner mej barnsligt nöjd & ser fram emot fler smc-kurser....helst ett tvåveckors läger :)

/// Ullis

He,he- bra idé....vi lägger en 2-veckors kurs på Åsen tycker jag :D

Nä,men allvarligt.....här sitter oxå en som haft ett fånigt leende på läpparna,efter varje dag......o strax ska jag ge mig iväg,på kursdag nr 3 :)
(fast jag ska erkänna att kroppen börjar protestera nu :rolleyes: )

//Lillan

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Det där regnet var varken mycket eller påverkade särskilt. Tjejdagen var kalas med bra organisation, struktur och instruktörer. Extra bra var Jåke och Svante, som gjorde min dag! :bow

Det är nog fler än jag som planerar att återkomma nästa sommar. Vilka datum blir det? Någon?
happy45.gif

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Det där regnet var varken mycket eller påverkade särskilt. Tjejdagen var kalas med bra organisation, struktur och instruktörer. Extra bra var Jåke och Svante, som gjorde min dag! :bow

Det är nog fler än jag som planerar att återkomma nästa sommar. Vilka datum blir det? Någon?
happy45.gif

Ja Jåke och Svante va bra instruktörer och jag lärde mig mycket:)
så jag va ute på de skånska vägarna och övade ännu mer igår:)

ses nog snart igen på banan=)

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6
happy45.gif

Om ni lovar att komma, lovar jag att försöka få till en SH-tjejdag även nästa säsong. Det är nämligen mycket som hänger på er, utan ert deltagande kan vi inte ha en tjejdag :tummenupp

Med lite tur kanske jag till och med kan vara på plats!

Superkul att läsa att ni hade det bra :tummenupp

//Nina

ceicli

Jag kör så långsamt jag vill!!! *basta*
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
Honda CBX600E-83
Härliga tider! =)

En skön dag!
Jobbig men superrolig!!!!!

Tack till alla som fixade med hela dagen och
extra tack
till Yasha som slet med oss trots feber och SvanteK som tog sig an min regnfobi! *ler*

Jag körde på lördagen också och då började allt vi övade på fredagen att sätta sig. Tack till Micke, Matte och SvanteJ också!!! (2-dagars är en bra sak)

(Blöt från utsidan på fredag och från insidan på lördag. Bra blandning....)

Jag kommer absolut igen på en ny tjejdag!!!
(är förhoppningsvis mindre "i vägen" då)

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Om ni lovar att komma, lovar jag att försöka få till en SH-tjejdag även nästa säsong.
Looovar :)
En riktig kanondag! Lagom stora grupper & trevliga instruktörer! :tummenupp

Tog emot lite att åka hemåt på fredagkvällen, hade gärna kört lördagen också :hoppa , men jobb väntade hemma.

Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jättetack för en trevlig tjejkurs ihop med ett kul gäng lika bantokiga tjejer som jag:tummenupp
Stort tack till Misi som är en jättebra instruktör trots att han fick "en extra tjej på halsen" när jag bytte grupp!

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp Ja kan bara hålla med om att det har vare en kanon kul helg.
Fredagen och de regn som kom var kul att köra i. Bra träning :)
Vi ses nästa år...

P:S körde nån lördag och söndag så kan jag ha foton på dej/er.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024