Ullis
Ny medlem
Gahhh!!! Den 3:e augusti, det är ju en fredag!!!
Nu verkar det verkligen som om det skiter sej för mej. Satan i gatan
Rörken är det ingen föranmälan till, men blir det några tjejdagar i år? Jag har inte hört något än *nyfiken* och jag var tydligen ansvarig för de två dagarna som var förra året...
/ Veronica
Vilket FJÄSK!!! Lättköpt är man visst också, för jag sa' ju inte nej...Det blir 2 stycken tjejdagar på Rörken denna sommaren och datumen är:
Söndagen den 27 Maj
Söndagen den 8 Juli
Bra väder är beställt, men inte garanterat.
Yasha: Eftersom du var så bra förra sommaren så blir du chef i år också.
Gahhh!!! Den 3:e augusti, det är ju en fredag!!!
??
Alltså .....kan man inte köra hoj på fredagar??
Eller är alla fredagar reserverade supardagar !!?? För du kan väl inte mena att du redan har planerat in vad du ska göra helgen 3:e augusti.
Fredagar är INTE helgdagar. Är man inte ledig så jobbar eller studerar man. Jag gör det sistnämda & har svårt för att vara borta en hel dag.
Mycket tjejdagar blir det, men Hondjävlarna är nog uppe i Insjön just den dagen...För övrigt såg jag att Rörberg skulle ha tjejkörning 26/5.. så då kan det bli både lördag o söndag på go-cartbana med bara tjejer
/Gunsan
Men har din termin börjat redan den 3:e augusti?
Eller kanske annan utbilding än högskola... som inte är så frikostig med ledighet under sommaren så att man kan jobba ihop buffert till terminen.
För övrigt såg jag att Rörberg skulle ha tjejkörning 26/5.. så då kan det bli både lördag o söndag på go-cartbana med bara tjejer
/Gunsan
Finns det några Stockholms brudar som skulle vara intresserade att åka på nåt annat läns tjejkurser?? .
För övrigt såg jag att Rörberg skulle ha tjejkörning 26/5.. så då kan det bli både lördag o söndag på go-cartbana med bara tjejer
/Gunsan
Ligger utanför Gävle, det är SMC Gävleborg som håller i de körningarna!Var är Rörberg? Är det SMC som fxar där med?
Ligger utanför Gävle, det är SMC Gävleborg som håller i de körningarna!
Jag ääälskar sjåklaaa!!!Går det att muta dig med choklad för att garanterat få en plats?
Min favorit är Stratos norsk choklad med bubblor
Eller finns annat tips för att inte missa anmälningen? Gör man det på SMC´s sida?
Har aldrig kört på stor bana förut..
Jag ääälskar sjåklaaa!!! Men det är ingen föranmälan till kursen på Rörberg, utan det är som vilken Rörbergkörning som helst, man åker dit, går introduktionen och kör. (Taco, rätta mig om det är annat beslutat om den här dagen)
Dessutom blir sällan tjejaktiviteterna fulla, det skulle betyda att vi har 40-50 brudar på plats, vilket vore häftigt, men högst osannolikt.
Kom ihåg att Rörberg är en gokartbana. (Gelleråsen är stor bana och den tjejkursen är i augusti)
Skriv in datum och tid i din kalender och se till att vara på plats helt enkelt! Vi syns där!
/ Veronica
Du hittar informationen om tjejkursen på Gelleråsen på SMC Stockholms hemsida, men anmälan för augustikurserna är inte aktuellt ännu.Jag tror jag lyckades få till ett syftningsfel.
Undringen gäller körningen på Gelleråsen. Hur många pengar, var och när ska man bli av med dom?
Allt e redan inskrivet i kalendern o så. Nu fattas bara att jag når ner till marken från hojen (har knappt kört den) och en anmälan.
Vi ju inte missa
Favorit i repris - En hel dag bara för tjejer!
Jag tänkte redan nu flagga för att den 3 augusti 2007 har SMC Stockholm Broms- och Kurvkurs på Gelleråsen. Dagen är reserverad för tjejer
Vi ses där
Från och med den 15 april går det att anmäla sig.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |