Tjejdag, B&K på Gelleråsen 2007

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Borås
Hoj
Ärr-sexa
Går det att anmäla sig till en "intresselista" så att man blir kontaktad när det finns mer detaljer, typ så att man får uppdateringar av informationen vart efter som och till slut datum för anmälningsdags, eller måste jag hålla utkik här på SH? :va

:)
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Nursey skrev:
2645580 Jag vill dit och tänker ta med Watson, Pallas Athena och Ullis..alla vet inte det ännu ;)..men dom SKA ME!! :tuttar

Hehe.. Frågan är väll om Ämil vet att hans hoj ska köra, för ska inte Jossan det, så tänker jag låna (om jag inte fått tag i nån egen rgv innan såklart!).

/Carin
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
watson skrev:
2655512 Hehe.. Frågan är väll om Ämil vet att hans hoj ska köra, för ska inte Jossan det, så tänker jag låna (om jag inte fått tag i nån egen rgv innan såklart!).

/Carin

Det är bara att ni visar var RGVn skall stå ;)..eller åka :p Han lär ju leva på Busan som i somras :tungan
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Det här låter kul-hoppas de blir något datum som funkar för en annan också.

Lutar åt att det blir mitt första år på motard ist, så att få köra med den på bana låter ju inte alltför tråkigt :)


/// Ullis :cdevil
 
Last edited:

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ingarö
Hoj
R6
Plonkan skrev:
2655489 Går det att anmäla sig till en "intresselista" så att man blir kontaktad när det finns mer detaljer, typ så att man får uppdateringar av informationen vart efter som och till slut datum för anmälningsdags, eller måste jag hålla utkik här på SH? :va

:)

Det blir till att hålla koll på den här tråden, men för att göra det lite enklare kan du ju prenumerera på den :)
 

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Ort
.
Hoj
Lilla Råttan
Ullis skrev:
2657553 Jag får väl skynda mej att tacka på en gång. :)

Passa på medan jag fortfarande kan "se" vad du skrivit menar jag :rolleyes:
Det löser sig ska du se. *slår in ett par läsglasögon i ett paket* :cdevil
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Titania skrev:
2657563 Det löser sig ska du se. *slår in ett par läsglasögon i ett paket* :cdevil

Haha, tack för omtanken.

Å hej förresten, där e ju du :) Kul att fått träffa dej. Nästa gång hinner vi nog byta några fler ord än de vi hade i dörröppningen på toa.
 

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
CBR600FS
Nu har jag sneglat på den här tråden så länge så det är nog lika bra att kladda ner datumet i kalendern och ta sig en utflykt!
 

Mat_hilda

ABY
Gick med
29 Aug 2005
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
Honda VFR 400r
Om allt funkar med jobbet så är jag med!!
Måste kunna låna bil okså, man vill ju inte gärna ta hojen ner och råka "tippa omkull" den så man inte kan ta sig hem sen :gnissla



*håller koll på tråden för kommande anmälningsdag*
 

princessMAD

GirlRider..
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Gävle
Hoj
Honda CBR 1000RR -04, cross 250 Yamaha -05:a,
Fan va cleant.. :) lätt bokat!!!!! nice att få träffa lite fler hoj tjejer.
 

Mandus

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1-04
Finns det några Stockholms brudar som skulle vara intresserade att åka på nåt annat läns tjejkurser?? Någon som vet om man får det förresten? Tänkte på Uppsalas tjejkurser på Rörken eller nåt liknande.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Finns det några Stockholms brudar som skulle vara intresserade att åka på nåt annat läns tjejkurser?? Någon som vet om man får det förresten? Tänkte på Uppsalas tjejkurser på Rörken eller nåt liknande.
Det är inget problem att åka iväg på tjejkurs/-dag på Rörken, det är som vilken Rörkendag/-kväll som helst, förutom att det bara är tjejer på banan förstås! :)

Det är troligtvis likadant för alla distrikten, öppet för alla, men kolla det här med föranmälan och eventuellt krav på medlemskap i SMC.

Rörken är det ingen föranmälan till, men blir det några tjejdagar i år? Jag har inte hört något än *nyfiken* och jag var tydligen ansvarig för de två dagarna som var förra året... :tungan

SMC Sthlms tjejkurs på Gelleråsen kräver medlemskap i SMC för deltagande och du kan väl inte missa tjejkursen i år, även om den har lite annat fokus än vanligt?!?


/ Veronica
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top