Går det att anmäla sig till en "intresselista" så att man blir kontaktad när det finns mer detaljer, typ så att man får uppdateringar av informationen vart efter som och till slut datum för anmälningsdags, eller måste jag hålla utkik här på SH?
Nursey skrev:2645580Jag vill dit och tänker ta med Watson, Pallas Athena och Ullis..alla vet inte det ännu ..men dom SKA ME!!
watson skrev:2655512Hehe.. Frågan är väll om Ämil vet att hans hoj ska köra, för ska inte Jossan det, så tänker jag låna (om jag inte fått tag i nån egen rgv innan såklart!).
/Carin
"3 augusti 2007" som sagt varUllis skrev:2656509Det här låter kul-hoppas de blir något datum som funkar för en annan också.
Plonkan skrev:2655489Går det att anmäla sig till en "intresselista" så att man blir kontaktad när det finns mer detaljer, typ så att man får uppdateringar av informationen vart efter som och till slut datum för anmälningsdags, eller måste jag hålla utkik här på SH?
highside skrev:2657259"3 augusti 2007" som sagt var
Ullis skrev:2657452Jisses, det märks att jag e ett år äldre om några dagar.
Synen rök då fort som f*n
Cybercat skrev:2657473i förskott!
Det löser sig ska du se. *slår in ett par läsglasögon i ett paket*Ullis skrev:2657553Jag får väl skynda mej att tacka på en gång.
Passa på medan jag fortfarande kan "se" vad du skrivit menar jag
Titania skrev:2657563Det löser sig ska du se. *slår in ett par läsglasögon i ett paket*
Miss me and I skrev:2683847Vadå B&K vad är d????
Det är inget problem att åka iväg på tjejkurs/-dag på Rörken, det är som vilken Rörkendag/-kväll som helst, förutom att det bara är tjejer på banan förstås!Finns det några Stockholms brudar som skulle vara intresserade att åka på nåt annat läns tjejkurser?? Någon som vet om man får det förresten? Tänkte på Uppsalas tjejkurser på Rörken eller nåt liknande.
När tusan ska anmälningslistan komma upp???!!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|