Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
Yasha skrev:Tack! Syns på fredag!
/ Veronica
Gör vi beroende på när du kommer ner, hade nästan velat kränga däcken på torsdagen, men kommer du ner sent tar vi det på fredag...
Ha de gott..
Kennet
Yasha skrev:Tack! Syns på fredag!
/ Veronica
Du kränger däck på 5 minuter juSnabbe_jag skrev:Gör vi beroende på när du kommer ner, hade nästan velat kränga däcken på torsdagen, men kommer du ner sent tar vi det på fredag...
Ha de gott..
Kennet
GSXR1100R skrev:Du kränger däck på 5 minuter ju
Den snabbaste jag har sett (fjäsk med smör)
Snabbe_jag skrev:Gör vi beroende på när du kommer ner, hade nästan velat kränga däcken på torsdagen, men kommer du ner sent tar vi det på fredag...
Ha de gott..
Kennet
Snabbe_jag A.K.A "Fälgspräckaren" fixar detta utan problem, lita på att ni ska få kul på KnudanYasha skrev:Du får allvarligt talat kränga däck när du vill! Jag är glad bara det blir gjort! Risken är att vi kommer relativt sent, åtminstone inte före 21. FYI, så är det däck med innerslang, så jag tar väl med mig några extra...
Regnar det så här på fredag, så trotsar jag alla SMC-instruktörer i världen och kränger på mina regndäck!
Yasha skrev:
Regnar det så här på fredag, så trotsar jag alla SMC-instruktörer i världen och kränger på mina regndäck!
Snabbe_jag skrev:Är det bara DOT märkta däck kan de inte säga något
Åsa skrev:Har jag det
Spana in detta...
Yasha skrev:Det kan jag nog mer eller mindre garantera att mina INTE är! Det är Pirelli Dragon Rain... Och jag litar INTE på konstiga 250-tävlingsbegagnade-Dunlop i det väderläget som du beskriver ovan, Åsa!
Jaja, det lär ju visa sig! Har man riktig "tur" kanske man har kört 50 mil enkel resa alldeles i onödan?!? (Eftersom jag dessutom ska var på Midlanda kl.9 på lördag morgon.. LYCKA TILL!!!) *SUCK*
Jag är jätteglad för att jag får så fina däck, men jag gillar iaf mina regndäck bättre när det är blött! Så det så! Och det är klart jag kommer!!!Åsa skrev:Däcken du köper av Mathias är bara körda 5 varv, så dom kan du beteckna som nya. Men oavsett väder så får du ju komma ned till vackra skåneland, det är ju en klar bonus
Det kommer ju min sambo att gilla skarpt... NOT!!!Har en ny plan om våran övernattning, men vi tar det per telefon senare. Annars har vi bara en massa grabbar som står och flåsar utanför fönstret där du ska sova
Det är ju självklart skönare att köra med regndäck.Yasha skrev:...men jag gillar iaf mina regndäck bättre när det är blött! Så det så! Och det är klart jag kommer!!!
Det kommer ju min sambo att gilla skarpt... NOT!!!
Men... varför har du så mycket pojkar utanför fönstret Åsa?!?
Åsa skrev:men vi tar det per telefon senare. Annars har vi bara en massa grabbar som står och flåsar utanför fönstret där du ska sova
Yasha skrev:Jag är anmäld i gul, men vi får väl se var jag hamnar... Jag har ju bara en liten stackars effektsvag supermotard...
Sambon är inte bara inloggad i smyg, han bor här på SH, men han läser nog inte på RR-avdelningen så ofta... eller vad säger du, älskling?!?
Du göra mig lite nyfiken, va! Inte skämta med mig sådära...
Snabbe_jag skrev:det kommer bara att vara en som hänger där
För jag vet
Yasha skrev:Det kan jag nog mer eller mindre garantera att mina INTE är! Det är Pirelli Dragon Rain... Och jag litar INTE på konstiga 250-tävlingsbegagnade-Dunlop i det väderläget som du beskriver ovan, Åsa!
Åsa skrev:Oups, glömde att jag berättat för dig...
Yasha skrev:Är det han som är singel och gillar lammkött och som ska vara snäll och hjälpa mig lägga om däck på mina fälgar?
Yasha skrev:Är det han som är singel och gillar lammkött och som ska vara snäll och hjälpa mig lägga om däck på mina fälgar?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari