Heli
eller var det Trasi
Jag vill oxå, men kan inte den helgen.
Vore trevligt att åka andra banor förutom Gelleråsen.
Nästa gång
Vore trevligt att åka andra banor förutom Gelleråsen.
Nästa gång
På SMCs körningar måste du ha körkort...Miss BrInK skrev:Jag får låna en gathoj antagligen men har bara licens och inget körkort??
får jag va me??
Miss BrInK skrev:Jag får låna en gathoj antagligen men har bara licens och inget körkort??
får jag va me??
Det kan du ge dig på!
Yasha skrev:På SMCs körningar måste du ha körkort...
Heli, om det blir av nästa år, så åker vi tillsammans!
Ducatista skrev:Sorry, men så som det ser ut nu blir det ingen tjejdag nästa år.
Detta är andra försöket och blir inte kursen fullbokad kan vi inte motivera en ny Tjejdag nästa år.
Kom igen tjejer
ÅH NEJ!!! *håller händerna om huvudet* Tjejer, akta er! Han lurar er bara med sina lockrop, se'n sätter han musik till bilderna som gör narr av nämnda kroppsdelar och kommer med de värsta bortförklaringar ni kan tänka er! Framförallt om ni kör ifrån honom!GSXR1100R skrev:Jag kommer ut och filmar era rumpor på www.ketogan.com ligger filmer ifrån tjejdagen 2003, jag är dessutom singel....
Puss på dig oxå gumman, du är alltid välkommen ner till sydYasha skrev:ÅH NEJ!!! *håller händerna om huvudet* Tjejer, akta er! Han lurar er bara med sina lockrop, se'n sätter han musik till bilderna som gör narr av nämnda kroppsdelar och kommer med de värsta bortförklaringar ni kan tänka er! Framförallt om ni kör ifrån honom!
Fast å andra sidan så är det skitkul att kolla på de där filmerna nu efteråt, Micke! Jag ler stort och längtar tillbaka och inser att en ny hoj måste införskaffas PRONTO!!!
Du råkkar vad gäller filmskapande! Övrigt lämnar jag okommenterat...
Puss då!
Varför har ni en hel dag bara till tjejer? Hade det inte räckt med en tjejgrupp på vissa körningar? Enklare att fylla o ni får ändå köra för er själv...Ducatista skrev:Sorry, men så som det ser ut nu blir det ingen tjejdag nästa år.
Detta är andra försöket och blir inte kursen fullbokad kan vi inte motivera en ny Tjejdag nästa år.
Kom igen tjejer
Tjejer har oxå olika tempo, i like fast chicksCorbenDallas skrev:Varför har ni en hel dag bara till tjejer? Hade det inte räckt med en tjejgrupp på vissa körningar? Enklare att fylla o ni får ändå köra för er själv...
GSXR1100R skrev:Tjejer har oxå olika tempo, i like fast chicks
Ducatista skrev:Sorry, men så som det ser ut nu blir det ingen tjejdag nästa år.
Kom igen tjejer
Om du hade sett skillnaden på hastighet till och med mellan de som körde i den sk "snabba" gruppen på tjejdagen på Knutstorp förra året, skulle du inte säga så... (tror jag).CorbenDallas skrev:Varför har ni en hel dag bara till tjejer? Hade det inte räckt med en tjejgrupp på vissa körningar? Enklare att fylla o ni får ändå köra för er själv...
Det var ju alldeles för få när vi körde förra året och de sa ju redan då att de skulle testa en gång till, men om inte det funkade så kunde det inte försvaras ekonomiskt... Det är dyrt att fix kurser på bana. Iaf med det braiga upplägget...Milome skrev:
Räknas det inte att det var 33 st förra året och fler i år... och ännu fler nästa år?
Synd att ERF:et krockar med Sydskanes årliga heldag på KnudanR2 skrev:kul, då åker ni väl förbi anderstorp dagen efter och kollar ERF?
Du har stavat fel Micke, det stavas SNIGELGSXR1100R skrev:...jag är dessutom singel....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|