Tjejdag på Ring Knutstorp

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
Jag vill oxå, men kan inte den helgen. :( :( :(
Vore trevligt att åka andra banor förutom Gelleråsen.
Nästa gång :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Miss BrInK skrev:
Jag får låna en gathoj antagligen men har bara licens och inget körkort??
får jag va me?? :confused:
:( På SMCs körningar måste du ha körkort... :(

Heli, om det blir av nästa år, så åker vi tillsammans! :tummenupp

Last edited:

Ducatista

Varför åka när man kan köra själv
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
Husqvarna 30Lyx -53
Miss BrInK skrev:
Jag får låna en gathoj antagligen men har bara licens och inget körkort??
får jag va me?? :confused:

Sorry, körkort är ett måste eftersom det klassas som en mc-fortbildning.
Men dagen efter huserar Sydskanes på banan och de har en licensgrupp med några platser kvar.
http://www.sydskanesemse.nu/

Ducatista

Varför åka när man kan köra själv
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
Husqvarna 30Lyx -53
Yasha skrev:
:( På SMCs körningar måste du ha körkort... :(

Heli, om det blir av nästa år, så åker vi tillsammans! :tummenupp

Sorry, men så som det ser ut nu blir det ingen tjejdag nästa år. :(
Detta är andra försöket och blir inte kursen fullbokad kan vi inte motivera en ny Tjejdag nästa år.

Kom igen tjejer :hoppa

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ducatista skrev:
Detta är andra försöket och blir inte kursen fullbokad kan vi inte motivera en ny Tjejdag nästa år.

Det är så himla typiskt.. Är det verkligen så få tjejer som vill lära sig att hantera hojen bättre och mer?!? :va

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag kommer ut och filmar era rumpor :tunganwww.ketogan.com ligger filmer ifrån tjejdagen 2003, jag är dessutom singel....

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
GSXR1100R skrev:
Jag kommer ut och filmar era rumpor :tunganwww.ketogan.com ligger filmer ifrån tjejdagen 2003, jag är dessutom singel....
ÅH NEJ!!! *håller händerna om huvudet* Tjejer, akta er! Han lurar er bara med sina lockrop, se'n sätter han musik till bilderna som gör narr av nämnda kroppsdelar och kommer med de värsta bortförklaringar ni kan tänka er! Framförallt om ni kör ifrån honom! :huvet

Fast å andra sidan så är det skitkul att kolla på de där filmerna nu efteråt, Micke! Jag ler stort och längtar tillbaka och inser att en ny hoj måste införskaffas PRONTO!!! :tummenupp

Du råkkar vad gäller filmskapande! :yoparty Övrigt lämnar jag okommenterat... :lol

Puss då! :kär

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
ÅH NEJ!!! *håller händerna om huvudet* Tjejer, akta er! Han lurar er bara med sina lockrop, se'n sätter han musik till bilderna som gör narr av nämnda kroppsdelar och kommer med de värsta bortförklaringar ni kan tänka er! Framförallt om ni kör ifrån honom! :huvet

Fast å andra sidan så är det skitkul att kolla på de där filmerna nu efteråt, Micke! Jag ler stort och längtar tillbaka och inser att en ny hoj måste införskaffas PRONTO!!! :tummenupp

Du råkkar vad gäller filmskapande! :yoparty Övrigt lämnar jag okommenterat... :lol

Puss då! :kär
Puss på dig oxå gumman, du är alltid välkommen ner till syd :kär

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Ducatista skrev:

Varför har ni en hel dag bara till tjejer? Hade det inte räckt med en tjejgrupp på vissa körningar? Enklare att fylla o ni får ändå köra för er själv...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CorbenDallas skrev:
Varför har ni en hel dag bara till tjejer? Hade det inte räckt med en tjejgrupp på vissa körningar? Enklare att fylla o ni får ändå köra för er själv...
Tjejer har oxå olika tempo, i like fast chicks :kär

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Corben, de har släppt en grupp så det är bara att anmäla sig.

GSXR1100R skrev:
Tjejer har oxå olika tempo, i like fast chicks :kär

Ta semester och anmäl dig till den gruppen som de har släppt. Jag skall köra både Fredag och Lördag om allt går som det skall.

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
Ducatista skrev:

Jag vill, jag vill men måste på släktträff :huvet TYYYpiskt.

Får väl i så fall se framemot att det blir Gelleråsen en gång till i år åtminstone. :)

Vi är tråkigt nog två som vill åka i familjen och delar på cykeln. Kallas det då delad vårdnad om den.

Ljumma vINDAr

Skydivergirl
Gick med
23 Mar 2004
Hoj
Kawasaki zx10
Har ju tyvärr IF som försäkringsbolag och om jag förstått det hela rätt så tillåter de ingen körning på bana. :kocko Fick det bekräftat vid avrostningsdagen i våras på Sviestad. Måste kolla upp andra bolag så fort jag får tid, trist! Korkat att man inte ges tillfälle att bli en bättre förare!!! :mad:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
CorbenDallas skrev:
Om du hade sett skillnaden på hastighet till och med mellan de som körde i den sk "snabba" gruppen på tjejdagen på Knutstorp förra året, skulle du inte säga så... (tror jag). :mattias

Tjejdagen har väl också kommit till för att få fler tjejer att våga, det är ganska många som tycker det är jobbigt att testa första gången med en massa killar hängande runtomkring banan. Jag tänker inte gå in på detaljer, men jag vet många tjejer som låter bli... :(

Jag kan tänka mig att ett av målen med tjejdagen är att tjejer ska våga vara med på ordinarie bandagar och om allt var perfekt, skulle då inga tjejdagar behövas! :)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Milome skrev:
:jisses :huvet :4skrika :gråta :galen

Räknas det inte att det var 33 st förra året och fler i år... och ännu fler nästa år? :confused:
Det var ju alldeles för få när vi körde förra året och de sa ju redan då att de skulle testa en gång till, men om inte det funkade så kunde det inte försvaras ekonomiskt... Det är dyrt att fix kurser på bana. Iaf med det braiga upplägget... :(

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
kul, då åker ni väl förbi anderstorp dagen efter och kollar ERF?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning