CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Yasha skrev:Om du hade sett skillnaden på hastighet till och med mellan de som körde i den sk "snabba" gruppen på tjejdagen på Knutstorp förra året, skulle du inte säga så... (tror jag).
Det är ju sant. Tänkte inte på det. Fast det hade ju gått att lösa på dom vanliga dagarna genom att sprida på sig.
Det är säkert så, jag har lite svårt att förstå det tänkandet bara. Det måste ju vara rätt sällan som en tjej bara har med tjejer att göra ifrågan om att ta körkortet tex. Eller körning i vanliga fall. Jag har aldrig sett ett tjejgäng köra MC tex. Bara en reflektion.Yasha skrev:Tjejdagen har väl också kommit till för att få fler tjejer att våga, det är ganska många som tycker det är jobbigt att testa första gången med en massa killar hängande runtomkring banan. Jag tänker inte gå in på detaljer, men jag vet många tjejer som låter bli...
Sant! Frågan är väl egentligen, var ifrån kommer illfarelsen att killar är farliga på bandagar?Yasha skrev:Jag kan tänka mig att ett av målen med tjejdagen är att tjejer ska våga vara med på ordinarie bandagar och om allt var perfekt, skulle då inga tjejdagar behövas!