tjejen otrogen ??

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Varje inlägg jag har läst som du skickat in, har varit negativt, elakt, politiskt korrekt elller ja... "Mammigt".... Whats your story :tungan ??

Att mina inlägg skulle vara PK tvivlar jag på. Likaså "mammiga". Förövrigt är det förbannat kul att vara negativ och elak. Men det är jag inte alltid. :)

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Falsterbo horse show.......vad :tuttar där är.

Jag träffa nån tjej där som var från Uppsala trakten,trevlig tjej.
Äh det är grönbete nu,killen är kvar i Uppsala och kör säkert hoj i det fina vädret.
Det han inte vet har han inte ont av :)

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Falsterbo horse show.......vad :tuttar där är.

Jag träffa nån tjej där som var från Uppsala trakten,trevlig tjej.
Äh det är grönbete nu,killen är kvar i Uppsala och kör säkert hoj i det fina vädret.
Det han inte vet har han inte ont av :)

:hihi

:eek:ooooops

daneel

Rostig...
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
Benelli 1130 TNT
Att mina inlägg skulle vara PK tvivlar jag på. Likaså "mammiga". Förövrigt är det förbannat kul att vara negativ och elak. Men det är jag inte alltid. :)

Ja kul är det... :) Utan oppsiton är det lika bra att lägga ned demokrati :tungan Jävlar va vuxet det lät..... Iaf, Ha en ball morgondag!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3064886 Har sjalv en gång i tiden kjørt som fan pga fruntimmer bekymmer och det finns val bara en sak at saga om det....LÅT BLI!! det ganska coolt at leva....
Äsch vafan, ni grabbar ställer ju till det så det står härliga till oftast ;), men man kör som en gud sen :yoparty

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3065798 Stämmer bra det,,,

Polarens (ex)flickvän åkte till Alanya med sina väninnor. Han var inte speciellt glad över detta och ville inte alls att hon skulle åka med tanke på vad som händer där nere. Hon lovar på sina bara knän att inget kommer att hända utan de ska bara sola och att hon ALDRIG skulle vara otrogen bla bla bla.

Hon kommer hem och berättar vad de hade gjort på resan, att ingenting hade hänt, att det var så jobbigt med alla äckel som stötte på henne osv. Ger kompisen riktigt dåligt samvete för att han hade varit så kontrollerande och svartsjuk.

En vecka senare har hon smittat ner honom med gonnoré, det visade sig att hon knullat runt som fan därnere. Redan första kvällen börjades det, så mycket var de orden om trohet värda.

Brudar är svin, kul att det gick bra att köra förresten.
Smidigt av henne... jösses, ska man synda så får man ju fan ha lite brain och städa undan efter sig... krävdes ju inte direkt nån sherlock där inte.... :hihi

3066017 Bitches is just a waist of money.
Jag ahr nog inte större utgifter än nån annan här inne... :tungan:

Last edited:

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
nöjd i tidigare idag när jag läste denna tråden. för en timme sen fick jag sms av tjejen - Jag har varigt dum. .. jaha ?tänkte jag... nu en timme senare e jag singel.. känns så där nu när det är semester o allt.. =(

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
skysst att berätta via sms :D kan man inte säga det till ngn i person så är man fan ett low life.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Ibland saknar jag ungdomen (är 37) men inte när jag läser tjafset om otrohet.. Jag har lärt mig att det helt enkelt inte finns mycket att göra, och därmed är all oro bortkastad tid.. Vill din partner vara otrogen så kan hon vara det när/var/hur som helst och du kan inte göra ett skit..
Lösningen är ett förhållande där man visar sin partner respekt, och att man litar på att förhållandet är viktigare än lusten till någon annan, mer kan man inte göra.. Misstänksamhet och svartsjuka tröttar och ger snarare lust till snedsteg..

Vill man vara 100% säker på att aldrig bli bedragen, så får man leva singel..

Camilla

Syrran
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
GSX-R 750 K7
Ibland saknar jag ungdomen (är 37) men inte när jag läser tjafset om otrohet.. Jag har lärt mig att det helt enkelt inte finns mycket att göra, och därmed är all oro bortkastad tid.. Vill din partner vara otrogen så kan hon vara det när/var/hur som helst och du kan inte göra ett skit..
Lösningen är ett förhållande där man visar sin partner respekt, och att man litar på att förhållandet är viktigare än lusten till någon annan, mer kan man inte göra.. Misstänksamhet och svartsjuka tröttar och ger snarare lust till snedsteg..

Så sant :tummenupp

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R

Agree to that!
Men likt förbannat har jag hittat en ny.... :tuttar

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Om du själv är en trogen människa så är du ju värd bättre ifall hon bedrar dig :tummenupp I en bra relation skall man dock inte ens behöva tänka så iofs... :gnissla

Paradoxy

Guest
Fan vilka kärringar alla här är. Slå ett till hål i väggen bara för att visa var skåpet ska stå. Hon kommer aldrig våga lämna huset/lägenheten utan att be om lov :tummenupp

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Ger kompisen riktigt dåligt samvete för att han hade varit så kontrollerande och svartsjuk.

Ja och helt rätt!
Kontrollerande o svartsjuka människor e sjukt jobbiga.
Bland dom värsta typerna som finns enligt mig.

Och uppenbarligen så hjälpte det ju ingenting som du kanske såg...

Vill någon av parterna vara otrogen har det ingen betydelse hur kontrollerande/svartsjuk man är, såvida att man inte låser in den andra.

Sen till trådskaparen, har du inget förtroende för din flickvän?..

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...