Varje inlägg jag har läst som du skickat in, har varit negativt, elakt, politiskt korrekt elller ja... "Mammigt".... Whats your story ??
Falsterbo horse show.......vad där är.
Jag träffa nån tjej där som var från Uppsala trakten,trevlig tjej.
Äh det är grönbete nu,killen är kvar i Uppsala och kör säkert hoj i det fina vädret.
Det han inte vet har han inte ont av
Att mina inlägg skulle vara PK tvivlar jag på. Likaså "mammiga". Förövrigt är det förbannat kul att vara negativ och elak. Men det är jag inte alltid.
Äsch vafan, ni grabbar ställer ju till det så det står härliga till oftast , men man kör som en gud sen3064886Har sjalv en gång i tiden kjørt som fan pga fruntimmer bekymmer och det finns val bara en sak at saga om det....LÅT BLI!! det ganska coolt at leva....
Smidigt av henne... jösses, ska man synda så får man ju fan ha lite brain och städa undan efter sig... krävdes ju inte direkt nån sherlock där inte....3065798Stämmer bra det,,,
Polarens (ex)flickvän åkte till Alanya med sina väninnor. Han var inte speciellt glad över detta och ville inte alls att hon skulle åka med tanke på vad som händer där nere. Hon lovar på sina bara knän att inget kommer att hända utan de ska bara sola och att hon ALDRIG skulle vara otrogen bla bla bla.
Hon kommer hem och berättar vad de hade gjort på resan, att ingenting hade hänt, att det var så jobbigt med alla äckel som stötte på henne osv. Ger kompisen riktigt dåligt samvete för att han hade varit så kontrollerande och svartsjuk.
En vecka senare har hon smittat ner honom med gonnoré, det visade sig att hon knullat runt som fan därnere. Redan första kvällen börjades det, så mycket var de orden om trohet värda.
Brudar är svin, kul att det gick bra att köra förresten.
Jag ahr nog inte större utgifter än nån annan här inne... :3066017Bitches is just a waist of money.
En vecka senare har hon smittat ner honom med gonnoré
Ibland saknar jag ungdomen (är 37) men inte när jag läser tjafset om otrohet.. Jag har lärt mig att det helt enkelt inte finns mycket att göra, och därmed är all oro bortkastad tid.. Vill din partner vara otrogen så kan hon vara det när/var/hur som helst och du kan inte göra ett skit..
Lösningen är ett förhållande där man visar sin partner respekt, och att man litar på att förhållandet är viktigare än lusten till någon annan, mer kan man inte göra.. Misstänksamhet och svartsjuka tröttar och ger snarare lust till snedsteg..
Vill man vara 100% säker på att aldrig bli bedragen, så får man leva singel..
Ibland saknar jag ungdomen (är 37) men inte när jag läser tjafset om otrohet.. Jag har lärt mig att det helt enkelt inte finns mycket att göra, och därmed är all oro bortkastad tid.. Vill din partner vara otrogen så kan hon vara det när/var/hur som helst och du kan inte göra ett skit..
Lösningen är ett förhållande där man visar sin partner respekt, och att man litar på att förhållandet är viktigare än lusten till någon annan, mer kan man inte göra.. Misstänksamhet och svartsjuka tröttar och ger snarare lust till snedsteg..
Vill man vara 100% säker på att aldrig bli bedragen, så får man leva singel..
fittdjuren är alla slynor.
du träffar säkert en riktig tjej någon da
Ger kompisen riktigt dåligt samvete för att han hade varit så kontrollerande och svartsjuk.
fittdjuren är alla slynor.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |