Stephen
Action figure sold separately
är det bara jag som ser en utmaning???betsy skrev:Ärligt talat tror jag Yasha på gokart skulle klå Lartes på hoj
är det bara jag som ser en utmaning???betsy skrev:Ärligt talat tror jag Yasha på gokart skulle klå Lartes på hoj
Stephen skrev:är det bara jag som ser en utmaning???
Det var f-n vad många killar som känner sig manade att skriva i den här tråden då...Stephen skrev:är det bara jag som ser en utmaning???
Och tack för DEN då! Det är tur att det är NÅ'N som har förtroende för min förmåga!!!betsy skrev:Det var tanken Väntar med spänning
MUAHAHAHAHAAAA!!!Liwa1 skrev:Skvaller skvaller skvaller
Yasha har bett mig lära henne köra go-kart och har bokat 2 privatlektioner med mig på Racetown
Milla skrev:Jag är ruskigt sugen på att hänga på, men i år ska det där j*vla a-kortet bli mitt så alla pengar gå dit..
Jag kan va hejjaklacksledare med pompom-tussar kanske?
Macho Woman skrev:Jag svarar lika vagt som vanligt. Om jag inte ska slösa pengarna på en Norgeresa helgen före, så vill jag rejsa. Jag återkommer.
Yasha skrev:Vad ni fjollar! Det är inte ens en körlektion, Milla och över en månad kvar tills det går att köra ordentligt!
Yasha skrev:Sista chansen att leka med flikkorna innan det är riktig säsong!
Jodå, leker GÖR vi året runt och mer på sommaren, men när det är säsong leker vi hellre med våra älsklingar...charmis skrev:Nä nä, det kan väl ändå inte vara.... leka kan man ju göra även om det är säsong dygnet är ju så mkt längre under sommarhalvåret
Hur mkt jag än vill vinna över dig Yascha så kan jag tyvärr inte ställa upp...
Yasha skrev:För övrigt tycker jag det verkar vara lite väl mycket "spöa Yasha"-inlägg här nu, hur bra tror ni att ni ÄR egentligen?!?
charmis skrev:Det e nog mer så att du är så j*vla bra!!!
Yasha skrev:
Kul hade vi iaf!!! Ledsen för att jag var tvungen att knocka dig för att komma förbi...
Milla skrev:Nu är ju inte jag den rikaste flikkan i världen, och teorin kostar ju oxå..
Ska fundera lite till, men nån måste ju depåslav oxå?
Dr.Bike skrev:Om jag kommer i pumps och läppstift...får jag va med då?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |