Noll-Koll skrev:Man kan lätt tro det om man kollar din avatar...!
Hahaha, ja men det kostar ju att ligga på topp
Noll-Koll skrev:Man kan lätt tro det om man kollar din avatar...!
KUL! Seså, rätta in dig i ledet och skriv upp dig på listan också, så vi har koll på dig!Prinsessan Leia skrev:Jag kommer!
Mad Mike skrev:Va??? Vilka svikare ni är!!!!
Här är en medlem på sporthoj ägare av en gokartbana och ni skiter totalt i han (vem det nu kan va) och går till en konkurent..
Nu blev jag så sur så ni får en rövsmiley
Hoppas ni blir blåflaggade hela bunten!
Verkligen skitdålig stil, ni vill att vi ska gå i konkurs va?, sossar...
Massor med kramar
/Micke
Vi har iofs inte bekräftat vår bokning än, men jag förstår vad du menar... Tant ska skärpa sig och komma ihåg en hojbroder nästa gång flikkorna ska leka!Mad Mike skrev:Japp jag skämtar ju, ni visste ju inte att jag fanns.
Nästa gång ska jag ge er ett bra pris men nu när ni bokat kan jag inte plocka över er.
Ja Race staden ligger bra till, men har dom bowling, golfsimulatorer, krogar (ja iof härbärge), minigolf, mm med div paketerbjudanden i samma hus?
Nej men det har vi.
Som sagt, kanske nästa gång.
Ha en kul kväll flickor
Det är klart du ska vara med och köra!!!D-one skrev:Jag kommer.
Vet inte om jag ska köra än.
Cred åt dig som tar tag i grejerYasha skrev:Så, nu har jag tröttnat på att vänta på att någon annan ska ta tag i ngn aktivitet innan våren ankommer och hojarna står för underhållningen igen.
Vet du, då?!? JAG väntar bara på att betsy ska komma hem från Flååårida och ringa till Olle så vi får våran två-dagars i skogen!!!flimmer skrev:Cred åt dig som tar tag i grejer
Tyvärr kan jag inte vara med...är i Gefle den helgen.
OT: Såg i en annan tråd att du försökte ordna en wheelieskola för nått år sen, om det blir ett nytt försök är jag garanterat på!!
Ha det så kul ni som ska vara med!
Två-dagars låter jäklar i mig inte dåligt! Bättre än Flårida nästan...Yasha skrev:Vet du, då?!? JAG väntar bara på att betsy ska komma hem från Flååårida och ringa till Olle så vi får våran två-dagars i skogen!!!
Synd att du inte kan vara med på gokarten... men jag ska ta och ringa Sune igen och höra vad han säger om ett nytt försök med wheelieskola för tjejer... *L* Annars ställer säkert RoLLER upp!
Macho Woman skrev:Nu skriver jag ett fult ord. Okej? *censur* också!
Jag hade SÅ gärna velat vara med, men jag tror inte att någon förstår hur fattig jag är.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |