Så om jag fattat det rätt nu dåUrbanTiger skrev:Flyttar man på bilen är det bara att köra in hojen.... lätt fixat
Ut med bilen och In med hojen
Så om jag fattat det rätt nu dåUrbanTiger skrev:Flyttar man på bilen är det bara att köra in hojen.... lätt fixat
De e ju skitisamma, för man måste ju iaf kliva av och betala på ett eller annat sätt.Maria1980 skrev:Eller att kunna sitta kvar på hojen och samtidigt sträcka sig efter tankslangen utan att tappa balansen för att benen inte räcker ner? Vilken lyx!
Maria1980 skrev:Kunna förflytta hojen in & ut ur garaget utan att kliva av & behöver leda in hojen. Sådär lagom roligt att paddla med fossingarna i luften & så kommer grannarna förbi -"orkar lilla Du det där eller ska jag putta på?" Jag kan själv, men det tar lite längre tid att "gunga" upp fart eftersom enbart tåspetskraft inte kan "skjuta på" såsom en hel fotsula kan göra...
UrbanTiger skrev:Flyttar man på bilen är det bara att köra in hojen.... lätt fixat
TinaTjejen skrev:De e ju skitisamma, för man måste ju iaf kliva av och betala på ett eller annat sätt.
TinaTjejen skrev:De e ju skitisamma, för man måste ju iaf kliva av och betala på ett eller annat sätt.
Maria1980 skrev:Det handlar om att kunna hantera hojen precis så som längre personer kan
Maria1980 skrev:Det är så trångt i mitt garage så....
ibland e man glad att man har soppasnål hojFrippe_S skrev:Nix, inte om man är lång & når att stoppa in visakortet i kortautomaten!
Emmi skrev:Med tanke på flertalet trådar om att sänka hojar så måste jag göra en helt onödig poll, hur långa är ni?
Jag är 172 cm...
Emmi skrev:Med tanke på flertalet trådar om att sänka hojar så måste jag göra en helt onödig poll, hur långa är ni?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|