Frolic skrev:Oki..
jag tar nog rekordet i kortast iallafall...1,49 cm..över havet
Kan säga att ja ..jag har "lite" problem med att nå ner
Liten men naggande god
Bobbo V skrev:Måste bara fråga.. Hur långa är ni när ni står på knä?
Emmi skrev:Men RoLLER då, kan du inte göra nåt själv?
Maria1980 skrev:Känns som om en del i den här tråden försöker påpeka att det handlar om osäkerhet med mera varför vi korta tjejer vill sänka våra hojar. Men det handlar inte om osäkerhet. Det handlar om att kunna hantera hojen precis så som längre personer kan
Kunna förflytta hojen in & ut ur garaget utan att kliva av & behöver leda in hojen. Sådär lagom roligt att paddla med fossingarna i luften & så kommer grannarna förbi -"orkar lilla Du det där eller ska jag putta på?" Jag kan själv, men det tar lite längre tid att "gunga" upp fart eftersom enbart tåspetskraft inte kan "skjuta på" såsom en hel fotsula kan göra...
Eller att kunna sitta kvar på hojen och samtidigt sträcka sig efter tankslangen utan att tappa balansen för att benen inte räcker ner? Vilken lyx!
Eller när man kommer till ett rödljus & precis där lilla jag ska stanna, där är körbanan nersliten på båda sidor så jag når inte hur jag än bär mig åt, när jag sen ska gasa iväg så vinglas det ibland. Om jag då hade kontakt med större delen av foten, då skulle det inte behövas vingla...
Men jag tackar ändå gudarna för min längd (156 cm) för jag trivs med att vara liten!
Maria1980 skrev:Det är så trångt i mitt garage
Försöker du säga att du inte är singel eller?Maria1980 skrev:Innan nån påpekar inlägget ovan... Det är så trångt i mitt garage så -Nej, det går inte att köra in hojen. Det står redan en bil där så man får trixa in hojen helt enkelt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|