2. TRX:anbikerwoman skrev:Hej alla sporthojstjejer!
Förra året träffades vi vid ett par tillfällen och körde hoj bara vi tjejer
Det var skitkul och jag gör gärna om det! Vet inte var ni håller hus allihop, ni kanske är på semester, men det är sällan som jag ser nån likasinnad ute på vägarna nuförtiden...
Ska vi ta en tur i Stockholmstrakten nån dag framöver? Vad tycker ni?
Skriv upp er om intresse finns:
1.Bikerwoman
står ju i Allt Om Mc, så de tror jag inte.... då blir de nog fler än jag som går bet om de inte stämmerYasha skrev:Det är möjligt att det är det. Också! Men risken är nog att du blir ganska ensam...
TinaTjejen skrev:Näe, de e körning på Tuvängen NÄSTA lördag 30/7 väl?
Tempot bestämmer du själv, det brukar bli en naturlig gruppindelning efter önskad fart *L* Ingen behöver köra vare sig fortare eller långsammare än man själv önskar.Ullis skrev:Vad är det för tempo som gäller då? Är inte så pigg på snigelfart men ändå ingen tokkörning......har noll koll på länet fortfarande.
Ttråkit för oss, KUL FÖR DIG!!! Vad blev det?!? *nyfiken*TinaTjejen skrev:blir ev inget åka för mig. möjligtvis med bil å släp å hämta nya hojen
allt talar för en SV, om nu ER5 blir såld på fre, vilket det ser ut somYasha skrev:Ttråkit för oss, KUL FÖR DIG!!! Vad blev det?!? *nyfiken*
TinaTjejen skrev:allt talar för en SV, om nu ER5 blir såld på fre, vilket det ser ut som
Så blir det åka och pruta på några SV på lördag
tack å tackduckie skrev:Klart du ska ha en SV! Jag hade innnan min SV en ER-5 i offroadutförande (KLE) så det naturliga steget är sen en SV.
Lycka till!
Yasha skrev:Ser det blött och mörkt ut inför morgondagen, flikkor? Vågar vi trotsa vädergudarna? För min del räcker det att bestämma det imorgon.
*DanTheMan* skrev:Jag e på direkt.
För att inte va helt i vägen lägger jag mig sist o kollar utsikten
Söndagen funkar ju den med! Backupdag!bikerwoman skrev:Söndagen ser ju bättre ut enligt SMHI...
*DanTheMan* skrev:Fjollig ,,,Jag
Nä nu jävlar går jag o skjut me
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024