Tjejer! Intresseanmälan minimoto 4/12

Vilket minimotorace 4/12?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Vill vara med och tänker vara med om det inte är en möhippa den dagen jag måste var med på.

Se till att öva upp vigheten tjejer. För fasiken vad man får vinkla ben och kropp för köra dessa små monster :D

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
haha ja får leta reda på mina knäskydd (behöver extra och även för mina handleder) :lol Hoppas nån har bil ifall jag behöver åka till akuten :lol
hmmm jag vinner ja lovar för mitt balansine kan vara helt borta när jag behöver de som bäst :rofl

Yasha skrev:
Nää.. du får paddla med fötterna eller ena handen... :D

Och jag har sett ZandrA på endurohoj, så det ska bli spännande att se vem som kravlar mest... Ska vi ha vadslagning? :tungan

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Kakan skrev:
haha ja får leta reda på mina knäskydd (behöver extra och även för mina handleder) :lol Hoppas nån har bil ifall jag behöver åka till akuten :lol
hmmm jag vinner ja lovar för mitt balansine kan vara helt borta när jag behöver de som bäst :rofl
Knäskydd finns, handledsskydd kan du ju ta med dig. Extra fäste med handledsskrap i kurvorna?!? :lol

Var lugn, du kommer få kul! Det brukar vi ha! :tummenupp

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
det tror jag definitift....så vi kör från 12 och fram till när och var håller detta hus *S*

Yasha skrev:
Knäskydd finns, handledsskydd kan du ju ta med dig. Extra fäste med handledsskrap i kurvorna?!? :lol

Var lugn, du kommer få kul! Det brukar vi ha! :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Kakan skrev:
det tror jag definitift....så vi kör från 12 och fram till när och var håller detta hus *S*
Jag la' till detta i första inlägget, kom på att den infon fattades.

Vet inte hur länge det håller på, men det blir väl någon dryg timme, kanske två med allt skitsnack som tillkommer efteråt.

PocketBikeRacing ligger i Tullinge, kolla hemsidan som jag länkade till i första inlägget.

Vi får väl försöka fixa med bilar som vanligt...

/ Veronica

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
oj det missa jag ber om ursäkt :) men nu vet jag i alla fall. Återkommer med ett 100% besked i morgon ska kolla så jag kan och har råd med allt nu :)

Yasha skrev:
Jag la' till detta i första inlägget, kom på att den infon fattades.

Vet inte hur länge det håller på, men det blir väl någon dryg timme, kanske två med allt skitsnack som tillkommer efteråt.

PocketBikeRacing ligger i Tullinge, kolla hemsidan som jag länkade till i första inlägget.

Vi får väl försöka fixa med bilar som vanligt...

/ Veronica

ZandrA

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
Triumph Speed3 -07
Yasha skrev:
Nää.. du får paddla med fötterna eller ena handen... :D

Och jag har sett ZandrA på endurohoj, så det ska bli spännande att se vem som kravlar mest... Ska vi ha vadslagning? :tungan

He he he jag vete sjuttan om jag var PÅ endurohojen så mycket? Tyckte mest jag va vid sidan av.... :tungan
Det är ju underbart när man kan roa andra, eller hur? Fast dom som hjälpte mig upp hela tiden var nog inte lika roade förstås.... :rolleyes:

Men nu får jag väl ta revansch o försöka visa att jag har nån koll i varje fall.
O självklart ska vi slå vad!!! :tummenupp
Känner redan hur hornen börjar växa, här ska gasas.... :D

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
1. Yasha
2. betsy
3. RR-Nerden Jenny
4. Zandra
5. Kikka
6. Heli
7. Liwa1
8. R1 Lisa (troligen - vet i veckan som kommer)

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
1. Yasha
2. betsy
3. RR-Nerden Jenny
4. Zandra
5. Kikka
6. Heli
7. Liwa1
8. R1 Lisa (troligen - vet i veckan som kommer)
9. Ace N -Jaa va kuuul!

ZandrA skrev:
Känns ju oxå ganska bra att det inte finns så mycket lera o djupa diken i den här sporten
...Men elaka däckshögar överallt som det gör asont att köra in i med full fart... :crash Underskatta inte de små monstren, som nån sa...

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Ace Niki skrev:
...Men elaka däckshögar överallt som det gör asont att köra in i med full fart... :crash Underskatta inte de små monstren, som nån sa...

I det här racedåresällskpet är det väl lika bra att jag bokar däcksplats direkt :huvet

goodspeed

I've seen your daughter, man she's cute.
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 -05
JämO kolla hit! De tillsätter inte platserna med hänsyn till kompetens, utan kollar endast om man är kille/tjej! Gudrun, var är du? hjälp!

Skriv upp mig med, för jag kommer med på listan - it's just a matter of time...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
betsy skrev:
I det här racedåresällskpet är det väl lika bra att jag bokar däcksplats direkt :huvet
:mattias Här finns minsann inga dårar, inte ens minsta lilla huligan... bara snälla och värnlösa varelser utan någon som helst tävlingsinstinkt. :fakta

:rofl

goodspeed skrev:
Könsbyte bokad eller?!? :pannkyss

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
Kom på att jag inte svarat i pollen.

Men mig kvittar det vilket det blir,
bara jag får brumma liiite.

Även om jag inte kommer förbi första kurvan :hihi

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Jajustdet, jag har inte heller svarat i pollen men för min del gäller: Ju längre tid vi får åka, desto bättre. Tävlingmomentet är inte så viktigt för mig. Önskar dessutom att inga killar får komma dit (varken titta, filma eller köra). Är det ett tjej-event så tycker jag att det ska vara det.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ace Niki skrev:
Är det ett tjej-event så tycker jag att det ska vara det.
:fakta Det är liksom lite det som är meningen... Vi behöver vara minst 10 st för att köra ett GP öht, max 16 (för att det inte ska ta hela dagen). Så se till att ragga tag på lite mer brudar, så "slipper" vi bjuda in grabbsen för att fylla platserna...

:) MellanGP är bokat, men ett Stort GP kostar ju liksom bara en femtilapp till, så... Vi får väl se hur vi gör!

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
goodspeed skrev:
JämO kolla hit! De tillsätter inte platserna med hänsyn till kompetens, utan kollar endast om man är kille/tjej! Gudrun, var är du? hjälp!

*hostskitsnackhost* Känns det bättre om vi säger att du inte är kompetent nog att vara med :va ;)

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Yasha skrev:
:mattias Här finns minsann inga dårar, inte ens minsta lilla huligan... bara snälla och värnlösa varelser utan någon som helst tävlingsinstinkt. :fakta

Bah! Du är ju med! Både dåraktig och huligan med sjuk tävlingsinstinkt :fakta
Men försök passera mig du när jag ligger utspridd över banan :7peta

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj