Ullis skrev:egna eller lånade?
Egna utan silikon
Ullis skrev:egna eller lånade?
svampe skrev:Se till att köra till minst kl 15.00 så jag kan komma förbi med lite dryga kommentarer.
Veckan före räcker. *L* Du är så välkommen!Kakan skrev:Jag kanske dyker upp beror på lönen jag får hmmm hur länge kan jag vänta med att lämna besked??
Yasha skrev:Veckan före räcker. *L* Du är så välkommen!
Susanna skrev:Hej, hej!!
Jag vill också åka..
Vad ska jag göra för att få hänga med er?
Kul att du vill följa med och leka!!!Susanna skrev:Hej, hej!!
Jag vill också åka..
Vad ska jag göra för att få hänga med er?
Yasha skrev:Kul att du vill följa med och leka!!!
Ja du, Rullarn... *ler* Antingen har du oanade djup och är ett riktigt kap, eller så är du helt enkelt rejält desperat?!? Raggar du på tanter nu???RoLLER skrev:Gillar du filosofi? Vi kan träffas och prata Voltaire om du vill?
Yasha skrev:Ja du, Rullarn... *ler* Antingen har du oanade djup och är ett riktigt kap, eller så är du helt enkelt rejält desperat?!? Raggar du på tanter nu???
Puss på dig!!!
Edit: Och för att svara på en av dina frågor, nej jag har inget speciellt förhållande till filosofi alls.. men, hette den inte Lettres philosophiques men hade en alternativtitel, Lettres sur les Anglais?!?
RoLLER skrev:Nej lilla gumman...
Vi kanske skall träffas och prata ut om det här?
Kanon!Liwa1 skrev:Ska kolla med en annan tjej som ingen av er åkt mc med ännu om hon vill hänga på.
I stand corrected! Och jo, snälla RoLLER, det är inte lätt att vara invandrare i Sverige med ett så svårt språk som svenskan, så ge mig gärna en extra lektion. Eller så många du nu kan tänkas tycka att jag behöver... Får väl göra ett test för att veta vilka kunskaper jag saknar? Ett språktest förstås...RoLLER skrev:Sådärja.... Nu börjar det arta sig. Svenskan va lite konstig tidigare oxå men jag ville inte vara alltför wienerwisser jobbig av mig. Det stod "... jag går in i döden....." Gör in i döden så i ni norden då eller? Näe stumpan. Man skriver "går i döden" kort och gott. Men men..... Jag tror inte du kom till SH för en Svenska lektion. Ärligt talat så skiter jag själv fullständigt i min Sweunska här oxå.... Aja... Cool signatur. Voltair e blytung i min mening.
Orkar du inte heller läsa igenom allt skitprat? *hehe* Jag har uppdaterat lisat/tråd lite då och då, men 16 stycken kan vi vara, så skriv upp pronto!Bikerbitch skrev:Hur många platser finns det? Jag har sagt upp mig och är därför ledig den 4.e
Får jag plats? snälla!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |