Och jag är Tekla..... Har haft mitt hojkort sedan sommaren 2002, en av de bättre investeringarna jag gjort i mitt liv
Har ägt och kört lite olika modeller av sporthoj men är numera ägare av en vit skönhet, en Triumph Street Triple -08 med lite bling-bling, som jag kommer att behålla länge framöver.
Hängde första gången på SH våren 2003, tog ett brejk återkom sommaren 2005, tog ytterligare en paus och nu är jag tillbaka igen
När jag är ute och kör väljer jag främst vägarna runt om i norra delen av stockholmstrakten och Mälardalen, finns massor med härliga sommarvägar. Men jag tar också gärna ett par varv på Gelleråsen eller Sviestad när tillfällen ges, har även testat banorna ute i Europa, Donington Park, Magny-Cours mfl. tillsammans med European Superbike school, första gången redan året efter jag tog lappen, dvs 2003.
Har även testat på Super Motard som omväxling och siktar nu på att hitta/låna en cross samt någon lering crossbana att leka på, så är listan komplett
Har kört hoj med många sköna typer här från SH men också från andra klubbar och tillhåll, och nu i våras vart jag fullvärdig medlem i Skitsnack MC
Ses på vägarna!