Tjejer med mc i stockholm!

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Hm. Kan väl lägga in mej här också.
Janna, 27, bor i V-tuna. Teorin avklarad i Torsdags och på Måndag ska uppkörning bokas. :yoparty
Har ingen hoj än men sitter och spanar på bålgetingar. :) Förhoppningsvis så kanske jag hinner köra en runda innan säsongen är slut också... :D

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Hm. Kan väl lägga in mej här också.
Janna, 27, bor i V-tuna. Teorin avklarad i Torsdags och på Måndag ska uppkörning bokas. :yoparty
Har ingen hoj än men sitter och spanar på bålgetingar. :) Förhoppningsvis så kanske jag hinner köra en runda innan säsongen är slut också... :D

Härligt!! Hoppas du fixar uppkörningen snart så du kan följa med oss ut på vägarna!

Goldenhornet

Ny medlem
Gick med
26 May 2010
Hoj
Honda CB600FA Hornet, BMW F650 GS
Hej tjejer!
Susanne heter jag, har kört hoj i två år och har två hojar (undrar om det blir en till varje år...?)

Passar på att göra reklam för en Tjejtouring som jag planerar att genomföra i Roslagen Söndagen den 26 september!!

Alla som har lust att haka på samlas vid Statoil Arlanda Stad (avfarten efter Stora Wäsby E4 norrut) kl.9.00-9.30.

Ta gärna med eget fika. Planen är att göra några raster varav en där man kan köpa något att äta.

Jag har rekat jättefina vägar, blandat slingriga asfaltsvägar och några riktigt fina och lättkörda grusvägar! Tänkte att vi skulle köra ca 75% asfalt och 25% grus, men är det någon som absolut totalvägrar grus så kommer det att finnas 100% asfaltsalternativ! Totalt kommer vi att köra ca 25 mil.

Jag har rekryterat några killar som är vana grusinstruktörer som kommer att följa med för att ge de som är nyfikna på grus lite tips på vägen.

OBS! Turen kommer att passa ALLA typer av åkare och ALLA typer av hojar! Är vi på olika nivå så delar vi upp oss i grupper och sammanstrålar vid fikapauserna!

Hoppas att JÄTTEMÅNGA tjejer tycker detta låter kul och att vi blir MÅNGA som träffas den 26:e och kör!

Hör GÄRNA av dig innan så jag vet ungefär hur många som kommer.
(Men det går även bra att bara dyka upp den 26:e, men se till att vara där i god tid isåfall)

Hälsningar Susanne
e-post: susanne_bessman@yahoo.se
Tel. 0708-547323
:)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hej tjejer!
Susanne heter jag, har kört hoj i två år och har två hojar (undrar om det blir en till varje år...?)

Passar på att göra reklam för en Tjejtouring som jag planerar att genomföra i Roslagen Söndagen den 26 september!!

Alla som har lust att haka på samlas vid Statoil Arlanda Stad (avfarten efter Stora Wäsby E4 norrut) kl.9.00-9.30.

Ta gärna med eget fika. Planen är att göra några raster varav en där man kan köpa något att äta.

Jag har rekat jättefina vägar, blandat slingriga asfaltsvägar och några riktigt fina och lättkörda grusvägar! Tänkte att vi skulle köra ca 75% asfalt och 25% grus, men är det någon som absolut totalvägrar grus så kommer det att finnas 100% asfaltsalternativ! Totalt kommer vi att köra ca 25 mil.

Jag har rekryterat några killar som är vana grusinstruktörer som kommer att följa med för att ge de som är nyfikna på grus lite tips på vägen.

OBS! Turen kommer att passa ALLA typer av åkare och ALLA typer av hojar! Är vi på olika nivå så delar vi upp oss i grupper och sammanstrålar vid fikapauserna!

Hoppas att JÄTTEMÅNGA tjejer tycker detta låter kul och att vi blir MÅNGA som träffas den 26:e och kör!

Hör GÄRNA av dig innan så jag vet ungefär hur många som kommer.
(Men det går även bra att bara dyka upp den 26:e, men se till att vara där i god tid isåfall)

Hälsningar Susanne
e-post: susanne_bessman@yahoo.se
Tel. 0708-547323
:)

Bra initiativ, själv åker jag till OZ (Australien) den 25 så jag kan tyvärr inte följa med även om jag vill. :(

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Bra initiativ, själv åker jag till OZ (Australien) den 25 så jag kan tyvärr inte följa med även om jag vill. :(

Då får du komma hem snabbt och leta efter en ny tid och plats :tummenupp

Trevlig resa :hej

Får man hänga med föresten? :rolleyes:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition

Vart ska du?? Själv ska jag dit 11 okt.. :D Stannar 4 veckor.. hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vart ska du?? Själv ska jag dit 11 okt.. :D Stannar 4 veckor.. hihi

Jag åker till Gold Coast den 25 September och kommer hem 2-2,5 vecka senare. Min syster ska gifta sig. :)

Vart ska du?.....springer över till din gästbok istället så slipper vi spamma sönder tråden. :)

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Hallojsan tjejer.
Finns det någon som är sugen på lite hojåka?
Känner mig lite kluven med gruppkörningar just nu då jag upplever att det bara ska gasas och det väntas inte på dom lite långsammare (vissa grupper är givetvis bättre än andra).
Det känns inte som om gruppkörning är nåt för mig :( ... just nu iaf.
Jag är ute efter att åka med varandra och inte ifrån varandra.

Schysst tempo för mig är 10-20+ på exempelvis 70-90 vägar, bara få njuta av turen och med sällskapet!

Fika tillkommer givetvis :tummenupp

Hör av er... jag längtar....:tuttar

haha!

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Loppan här

Kör GSR, haft körkort i 6 år, Gillar all körning o ser fram emot bana 2011.
Bor i Tyresö o kör varje dag så länge det hållar sig ovanför 0.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0