Tjejer med mc i stockholm!

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
Jag och vixan tänkte åka till rörken ikväll, nån mer som vill göra sällskap?? Beräknar åka ca 15-15:30

Jag är sugen :)
Kanske ska möta en kompis i Uppsala bara.. Annars hänger jag gärna på er! Jag har ju ditt nr så kan höra av mig hur det blir?

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jag vill också hänga på :)

Jag kör sakta då min moped inte går fortare än 100.

Tyvärr så är jag lite vilsen på forumet. Kan ni hjälpa mig till rätta? :tuttar:yoparty

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Tyvärr så är jag lite vilsen på forumet. Kan ni hjälpa mig till rätta? :tuttar:yoparty

Det är långt till Stockholm från Boxholm killen. Tar flera timmar. Får du vara ute så länge för dina föräldrar? :D

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019

Nu har du nog hamnat fel grabben. I den här tråden hänger mest stygga och galna Mc-tjejer från Stockholm :cdevil :D

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Med pappsis Subaru tar det nog en timma. Sen kan jag gossa med er i stockholm :tuttar

Goss goss :tuttar:drool

Nu har du nog hamnat fel grabben. I den här tråden hänger mest stygga och galna Mc-tjejer från Stockholm :cdevil :D

Jag har hört cheyer är snälla och slöa på vägen. tuuut tuuut! :7peta

Last edited:

mcgudinnan

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
04,Honda CBF600
Vad är snabbt?

Hej jag är ny här på forumet, dock ej ny som mcförare.. (mcgudinnan är ett skämt.. för de som inte trodde det:))
Har haft kortet i 10 år nu så några mil har det hunnit blivit. Hur som helst så funderar jag lite på vad högre tempo är? Jag är inte ironiskt nu på ngt sätt. Utan typ om man kör bulten så är hastighet ca??
Jag själv kör en del just på bulten som alla andra.. Blir dock ofta omkörd av grabbarna i kurvor utan sikt... Annars tror jag mig hålla ganska högt tempo??? som sagt vad är det? Jag kör sällan i grupp eftersom man aldrig hittar en grupp som passar, vore kul därför att köra ngn gång med andra. Har du ngn väg som du kan tipsa om gärna söder om stan..

MVH Katarina

Finns det NÅN tjej här som kört ganska många år och som gillar att köra i ett lite högre tempo som jag?
Jag är nog jättehemsk som säger det här nu men jag kör hoj just för att det är kul att KÖRA, inte för att det är så kul att fika en gång i halvtimmen och jag kör faktiskt hundra ggr sämre när jag kör sakta för då tappar jag koncentrationen och blir slarvig istället för att jag sitter och tänker på annat.
Tycker att det skulle vara kul att inte alltid vara ensam bland 20 grabbar utan köra med några tjejer som kör i lite snabbare tempo:tummenupp

Nån?

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Hej jag är ny här på forumet, dock ej ny som mcförare.. (mcgudinnan är ett skämt.. för de som inte trodde det:))
Har haft kortet i 10 år nu så några mil har det hunnit blivit. Hur som helst så funderar jag lite på vad högre tempo är? Jag är inte ironiskt nu på ngt sätt. Utan typ om man kör bulten så är hastighet ca??
Jag själv kör en del just på bulten som alla andra.. Blir dock ofta omkörd av grabbarna i kurvor utan sikt... Annars tror jag mig hålla ganska högt tempo??? som sagt vad är det? Jag kör sällan i grupp eftersom man aldrig hittar en grupp som passar, vore kul därför att köra ngn gång med andra. Har du ngn väg som du kan tipsa om gärna söder om stan..

MVH Katarina

Hej och välkommen! Jag kör aldrig sällan eller aldrig bulten så jag har inte en aning om hastighet där. Dessutom är det en av de vägar där jag absolut skulle köra lugnare än annars, då det är rena dödslängtan att befinna sig på den där vägen med alla galningar som kör över sin förmåga!
Högt tempo är för mig inspirerat tempo men med insidan av huvudet och med respekt för omgivningen.
Personligen tittar jag sällan på hastighetsmätaren på landsväg utan anpassar farten efter väglag, sikt och trafik.
Allt från 50 till 200?

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R

Såg du mig inte när jag swischa förbi(försökte) med min Honda 125:a?
Du kunde ju försöka hänga på.
Gick ju så fort så jag förstår dig att du inte såg mig :D

[YOUTUBE-ID]0zQ8oMpO31I[/YOUTUBE-ID]

Och med högre tempo brukar betyda = Att de kör långt över deras förmåga.

Hallå cheyer!!! Jag behöver hjälp :rolleyes:. Köpte byxor men de är lite på tok för långa inte jätte mycket, Men jag går nästan på de när jag går med skor. Och det är reflex längs ner så jag vill ej dölja den så tips på hur jag kan korta dem :confused: Vill ej få bort reflexen då jag kan jobba på vägen ibland

Last edited:

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Och med högre tempo brukar betyda = Att de kör långt över deras förmåga.

Hallå cheyer!!! Jag behöver hjälp :rolleyes:. Köpte byxor men de är lite på tok för långa inte jätte mycket, Men jag går nästan på de när jag går med skor. Och det är reflex längs ner så jag vill ej dölja den så tips på hur jag kan korta dem :confused: Vill ej få bort reflexen då jag kan jobba på vägen ibland

För det första så kan Farmor köra i högre tempo utan att köra över sin förmåga.

För det andra varför köpte du för långa byxor? Var det för att växa i dem? :D Om det är möjligt borde du byta till rätt längd annars får du se om det går att sy något förkortande veck på lämpligt ställe eller så får du betala något proffs att korta av dem och samtidigt flytta på reflexen.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

För det andra varför köpte du för långa byxor? Var det för att växa i dem? :D Om det är möjligt borde du byta till rätt längd annars får du se om det går att sy något förkortande veck på lämpligt ställe eller så får du betala något proffs att korta av dem och samtidigt flytta på reflexen.

Det går säkert att korta dom i grenen. :rolleyes::gnissla

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05

Han e väl kort och tjock och då måste man köpa för långa byxor för att de ska nå runt midjan:tummenupp

Zoraxx

Rastlös och lyckligtvis galen
Gick med
2 Mar 2010
Hoj
Yamaha R6 street/stunt, Yamaha R6 (såld), Yamaha WR 400F motard (såld)
Coolt me så mycke tjejer som åker. Keep up the good work så syns vi antingen i skogen Lr på gatan beroende vilken hoj jag känner för att rasta.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Coolt me så mycke tjejer som åker. Keep up the good work så syns vi antingen i skogen Lr på gatan beroende vilken hoj jag känner för att rasta.

Du fåj inte vaja häj!!! :)

Men bara för att du kör grus piskare också så struntar jag i det :yoparty

Zoraxx

Rastlös och lyckligtvis galen
Gick med
2 Mar 2010
Hoj
Yamaha R6 street/stunt, Yamaha R6 (såld), Yamaha WR 400F motard (såld)
Du fåj inte vaja häj!!! :)

Men bara för att du kör grus piskare också så struntar jag i det :yoparty

Ah, en sån tråd. Aja, dem får editera bort mig sen. Jag tyckte det var coolt att ni var så många. I visby är det närmsta bikerbrudar som finns typ 15 år och kör kymco till stallet :p

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Ah, en sån tråd. Aja, dem får editera bort mig sen. Jag tyckte det var coolt att ni var så många. I visby är det närmsta bikerbrudar som finns typ 15 år och kör kymco till stallet :p

Haha... De är inget att ha :rolleyes:.

Men en sak förstår jag ej :va Häst cheyer antingen är de skit fula annars är de HETA och inget mitt emellan :va

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Du är välkommen att kommentera här som alla andra. :) :krama

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3

synd att jag flyttade ifrån ön då, annars hade jag kunnat jämna ut lite..

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år