Tjejer Tjejer!!

Nobby

Retard
Gick med
16 May 2005
Hoj
Honda Xr Supermotard
Alla ni tjejer där ute. Blir så trött på er. Blev total dumpad för ett år sen. Har inte vågat blir kär igen förrens nu. Träffade en tjej för ett par helger sen. Vi har träffats ett par gånger i veckan om messat som fan. Idag fick ett meddelande. Tycker bara om dig som kompis och yada yada stog det. Hur ledsen blir man inte då.. när man äntligen trodde att man kunde bli kär igen och allting kändes bra.. fy fan.. tur att man har uppkörning på torsdag och en honda xr 650 motard ståendes i garaget... Annars hade jkag noig inte överlervt att ´detta. för övrigt tror jag det är fest hemma hos mig. är en massa folk här,, har inte kollat på ett tag vilka som är här.. men alla är välkomna.. ville bara utruycka mina känslor lite här i natten

puss på er alla från en heart broken nobby

IronMike

Guest
Fifan,..

Själv chacka jag hoj -igen, efter att en relation tog slut. Behövde något att trösta mig med.....med hojjen blev man helt plötsligt en intressant person i flertalet flickors ögon, utan att jag ansträngt mig :tuttar

Glöm de där, kirra uppkörningen, så blir allt bra.

Mvh

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
IronMike skrev:
Fifan,..

Själv chacka jag hoj -igen, efter att en relation tog slut. Behövde något att trösta mig med.....med hojjen blev man helt plötsligt en intressant person i flertalet flickors ögon, utan att jag ansträngt mig :tuttar

Mvh

har du på dej dedär kläderna som e på avataren så .. får du nog mer än kvinnoögon på dig :rofl

Rebell80

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Hoj
KTM 660 SMC -04
Nobby skrev:
Alla ni tjejer där ute. Blir så trött på er. Blev total dumpad för ett år sen. Har inte vågat blir kär igen förrens nu. Träffade en tjej för ett par helger sen. Vi har träffats ett par gånger i veckan om messat som fan. Idag fick ett meddelande. Tycker bara om dig som kompis och yada yada stog det. Hur ledsen blir man inte då.. när man äntligen trodde att man kunde bli kär igen och allting kändes bra.. fy fan.. tur att man har uppkörning på torsdag och en honda xr 650 motard ståendes i garaget... Annars hade jkag noig inte överlervt att ´detta. för övrigt tror jag det är fest hemma hos mig. är en massa folk här,, har inte kollat på ett tag vilka som är här.. men alla är välkomna.. ville bara utruycka mina känslor lite här i natten

Det var som tusan,,, jag har gått igenom exakt samma sak i stort sett. Inget som man önskar någon annan. Jag skaffade hojen ett par månader efter och är ute och gasar i stället.

Ha det fint.

Nobby

Retard
Gick med
16 May 2005
Hoj
Honda Xr Supermotard
IronMike skrev:
Fifan,..

Mvh

Hoppas det blir så.. vore nästan underbart faktiskt.. Faen.. Det var lite folk hemma hos mig när kollade efter.. ¨Får nog slänga ut ett par och gå i deck snart känns det som..Go natt alla natt ugglor där ute

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Nobby skrev:

Surt!

Skit i bruden, när du fått i gång motarden kommer dom stå på kö, wheela förbi Stig´s cafe på Å-bron några gånger i Vmo så är de klart sen :tuttar

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
MHK skrev:
Surt!

Skit i bruden, när du fått i gång motarden kommer dom stå på kö, wheela förbi Stig´s cafe på Å-bron några gånger i Vmo så är de klart sen :tuttar

hehe ja det brukar ju du göra.. men jag har då fan inte sätt några :tuttar nära dig.. hehehe... skojar lite med dig...
slutar du vid 4-5 tiden på dagarna elelr.. brukar ju se dig ute innnan 6...

Å detta är till Nobby.. hehehe du kan ju inte äns runka nu.. hahaha (har gipsad hand om nån undrar)

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
korvgubbe skrev:
Du måste ju ge dem mer diamanter förstår du väl!? Annars vill de inte ha dig! :rolleyes: :tungan

Precis. Det man saknar i personlighet och utseende får man ha i plånboken.
Det finns hopp för dig med.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
duckie skrev:
Ja fy - då får du bara utseendefixerade ytliga chicks efter dig!

Men utseendefixerade tjejer brukar vara snygga enligt mina empiristiska tester.
Och för att göra det ännu tydligare, vem har stött på en ful, utseendefixerad tjej?

Grattis farbron, snygga tjejer är din krejj allså.

Belfrage

Prylbög
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
Honda CB..., Minimoto
Kärlek är en bestraffning.
De gör ont och jag har själv just råkat ut för denna bestraffning. :död

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...