Tjejer, varför svankar ni....

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
jag har fått höra att jag svankar för lite.. hur ska ni ha det?!
 

Roeters

Gammelfazern rullar än
Gick med
19 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
1988, Yamaha FZR 1000 - 1999, Yamaha Dragstar 1100
893951131678211.jpg


Denna chey vet jag inte riktigt hur hon styr och växlar dock men svankar gör hon... :D
girls_on_bikes.jpg


2496245685c3d044ae84bqw5.jpg
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sånt där överdrivet svankande som bara lyser "åååh, jag är tjej, och jag kör motorcykel, titta på mig!" är ju bara patetiskt.

Jag tycker inte att jag svankar, men folk säger att man ser att det är en tjej som sitter på hojen. Vad de ser det på vet jag inte, men det är inte nåt svankande, hoppas jag.

Tjejer är väl byggda mer som gamla nedsuttna, uttjänta kusar än killar, helt enkelt. :rolleyes:
 

sportbike

Guest
Själva svanken skiter jag i, jag bara undrar varför eftersom det inte ser speciellt lätt ut att manövrera fordonet i fråga.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Själva svanken skiter jag i, jag bara undrar varför eftersom det inte ser speciellt lätt ut att manövrera fordonet i fråga.

Det är det nog inte heller. Därför kör svankande tjejer med raka armar väldigt sakta.
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Sånt där överdrivet svankande som bara lyser "åååh, jag är tjej, och jag kör motorcykel, titta på mig!" är ju bara patetiskt.

Jag tycker inte att jag svankar, men folk säger att man ser att det är en tjej som sitter på hojen. Vad de ser det på vet jag inte, men det är inte nåt svankande, hoppas jag.

Tjejer är väl byggda mer som gamla nedsuttna, uttjänta kusar än killar, helt enkelt. :rolleyes:

Vadå patetiskt? Det gör ju tjejer för att vara oss till lags... Inget fel i det! :)
Prova själv att vara killar till lags... Du skulle bli en gladare människa!
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vadå patetiskt? Det gör ju tjejer för att vara oss till lags... Inget fel i det! :)
Prova själv att vara killar till lags... Du skulle bli en gladare människa!

Det finns nog bra mycket lämpligare sätt än att sitta och svanka på en hoj då, så man inte kan framföra den ordentligt! :tummenupp
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Det finns nog bra mycket lämpligare sätt än att sitta och svanka på en hoj då, så man inte kan framföra den ordentligt! :tummenupp

Yep,kaffebricksframbärare,groggpåfyllare,fixa käk och nackmassage när man känner sig trött! :)
Nä nä,ingen diskriminering här inte,rätt person på rätt plats! ;)

Henrik
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top