Tjejer, varför svankar ni....

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Ort
Over the hills and far away
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Håller med om att det ser FÖRJÄVLIGT ut när man svankar me spikraka armar... Man kan ju OMÖJLIGT köra fort då! När jag kör jobbar jag ju med hela kroppen, man hade aldrig kunnat köra aktivt å köra i den körställningen! Tror det är för de inte vet bättre/vill se porriga ut... Ser bara löjligt och amatörmässigt ut i mina ögon!:D:yoparty
 

sportbike

Guest
Håller med om att det ser FÖRJÄVLIGT ut när man svankar me spikraka armar... Man kan ju OMÖJLIGT köra fort då! När jag kör jobbar jag ju med hela kroppen, man hade aldrig kunnat köra aktivt å köra i den körställningen! Tror det är för de inte vet bättre/vill se porriga ut... Ser bara löjligt och amatörmässigt ut i mina ögon!:D:yoparty

Äntligen :tummenupp
 

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Ort
Over the hills and far away
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition

Kan dessutom tilllägga att SWISH är en av de få tjejer jag känner som verkligen kan köra hoj! Och hon svankar inte!

Både hon och jag vill se så lite ut som en tjej när vi kör. Vi stoppar in håret, kör me stora tröjer och ahr mörkt visir osv. För sanningen är den att vet folk att man är tjej så tror de automatisk att man e långsam. Men det finns inget bättre än att köra ifrån killarna, och när manstannar höra dem säga "han som låg framför mig körde SOM FAN!". Vi kör för att det är kul! Inte för att se snygga ut!:yoparty
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Langa upp en bild så kan vi bestämma oss för att sedan ge besked om hur vi ska ha det!

Lea-String-Emil-Sant.jpg
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Man måste ha en röv för att svanka. :tummenupp
 

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Hemma
Hoj
En tung
Håller med om att det ser FÖRJÄVLIGT ut när man svankar me spikraka armar... Man kan ju OMÖJLIGT köra fort då! När jag kör jobbar jag ju med hela kroppen, man hade aldrig kunnat köra aktivt å köra i den körställningen! Tror det är för de inte vet bättre/vill se porriga ut... Ser bara löjligt och amatörmässigt ut i mina ögon!:D:yoparty

Tyckte du skrev nånstans att du inte fick kört mer än 3ggr förra året pga att du låg o svanka i diket nånstans. Så du om nån e väl fel person o kommentera rätt o fel körställning...:arsele
 

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Ort
Over the hills and far away
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Tyckte du skrev nånstans att du inte fick kört mer än 3ggr förra året pga att du låg o svanka i diket nånstans. Så du om nån e väl fel person o kommentera rätt o fel körställning...:arsele

Var har du hört detta?? Jag körde 1000 mil föra året på gata. De gånger jag åkte av var det pga att jag blev påkörd av bakomvarande på bana, olja på bana och dåligat väder... så det är kart jag inte körde något förra året, och att det var pga jag svankade som jag låg i diket... ABSOLUT!! Sen har du nog aldrig sett mig köra...:va
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Var har du hört detta?? Jag körde 1000 mil föra året på gata. De gånger jag åkte av var det pga att jag blev påkörd av bakomvarande på bana, olja på bana och dåligat väder... så det är kart jag inte körde något förra året, och att det var pga jag svankade som jag låg i diket... ABSOLUT!! Sen har du nog aldrig sett mig köra...:va

Otur går att träna bort.
 

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Ort
Over the hills and far away
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Otur går att träna bort.

Haha, otur har jag iof, men det är inget jag skyller på, hade jag varit en ännu skickligare förare hade jag säkert kunnat redat ut oljan på banan iaf, men att någon kör på en bakifrån på rakan på knutstorp för att han kör för fort in i ett blött parti, låser bromsen och kanar in i mig, det kan jag noginte göra ngt åt tyvärr:D:yoparty:gnissla:brinnerup:banana
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Droppen som fick bägaren att rinna över och öppna den här tråden var när jag för tredje gången idag såg en tjej på en sporthoj, som svankade så inihelvete att det såg ut som om dom blivit torpederade bakifrån av en Guldvinge på en Ica Maxi-parkering.
Var det inne i stan i sakta mak som det svankades eller ute på nån trevligt kurvig väg? Att det svankas inne i stan är väl ok, då blir det en blanding mellan posörposition och att man gärna sitter lite mer upprätt när man glider runt i 30-40. Raka armar kan man väl undvika iofs. Svankar man på kurvig 70-90 väg är det sämre. För att inte tala om grovmomsade hastigheter.

Både hon och jag vill se så lite ut som en tjej när vi kör. Vi stoppar in håret, kör me stora tröjer och ahr mörkt visir osv. För sanningen är den att vet folk att man är tjej så tror de automatisk att man e långsam. Men det finns inget bättre än att köra ifrån killarna, och när manstannar höra dem säga "han som låg framför mig körde SOM FAN!". Vi kör för att det är kul! Inte för att se snygga ut!:yoparty
:tummenupp

Själv brukar jag ta på mig en lång peruk som hänger ut under hjälmen och stoppa in ett par tennisbollar under jackan innan jag vinglar ut på vägen och ger järnet. Sen när man stannar, smyger av sig grejerna och folk säger "Såg ni den där vinglande tjejen vi körde om?" så mumlar man bara fram "Ja, fruntimmer har faen inte på vägen att göra." :näsblod
 

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Ort
Örebro-Län
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Jag har svaret!
"Dom" har tuttkomplex! Ser ut som dom har större tuttar än vad dom har när dom svankar:tuttar

Precis som gubbar drar in magen när dom ser en hyfsad kärring gå förbi.
 
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top