Tjejer, varför svankar ni....

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Jag har svaret!
"Dom" har tuttkomplex! Ser ut som dom har större tuttar än vad dom har när dom svankar:tuttar

Precis som gubbar drar in magen när dom ser en hyfsad kärring gå förbi.

Kallar du mig gubbe din jävel :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Viken jävla värdelös tråd, 98.7% av alla hojåkare sitter fel på hojen, inklusive mig själv.

Att då starta en tråd och hacka på tjejer som sitter fel på hojen, och dessutom på ett snyggt sätt, vad gott skulle komma av det?

Merovingian

Guest
Viken jävla värdelös tråd, 98.7% av alla hojåkare sitter fel på hojen, inklusive mig själv.

Att då starta en tråd och hacka på tjejer som sitter fel på hojen, och dessutom på ett snyggt sätt, vad gott skulle komma av det?

En av årets Topp 5-trådar, det är vad för gott som komma skulle.
Föreställ dig bara alla svankbilder som kommer skramla in när den här tråden etablerat sig.
Vad säger ni killar?-tråden ligger pyrt till i jämförelse.

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)

Det är en skrämmande hög siffra :förskräckt. Kanske saknas "sund bondförnuft"-genen på många av dom inräknade.Eller kanske har de kroppsliga defekter eller bristande muskulatur så att de inte orkar sitta riktigt och inte säcka ihop eller så? T ex brukar hästryttare förstå innebörden av rätt och ändamålsenlig sittställning både på häst och på hoj.Det finns således hopp om förbättringar.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är en skrämmande hög siffra :förskräckt. Kanske saknas "sund bondförnuft"-genen på många av dom inräknade.Eller kanske har de kroppsliga defekter eller bristande muskulatur så att de inte orkar sitta riktigt och inte säcka ihop eller så? T ex brukar hästryttare förstå innebörden av rätt och ändamålsenlig sittställning både på häst och på hoj.Det finns således hopp om förbättringar.

Du vet att 98.7% av alla siffror som anges i % på internet är tagna ur luften va?

Nej, det finns ingen siffra på det, men även dom som kan sitta rätt/optimalt på en hoj gör det inte hela tiden.

Det skulle bli förbannat obekvämt i längden om inte annat.

Så även om 25% av alla hojåkare någon gång har lärt sig en korrekt sittställning, om dom bara använder den 25% av tiden (inte i stan mellan rödljusen, inte när dom har skjuts, inte när dom har tankväska, inte...) så sjunker siffran jävligt drastiskt.

Just nu har jag ryggskott, just nu kan jag fan inte ens sitta korrekt på muggen!

hur vet du det?

Du får också svar i det här inlägget! :D

Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Va fan va ju bara killar i ditt garage:gnissla:glömdet

Men en bild på mig när jag köra kan ni se i mitt garage!

Cat fight cat fight :tuttar:tuttar:banana

Om ni vill kan ni få lite olja av mig o smörja in er i :yoparty

Så urbotat fånig kommentar. Varför skulle tjejer inte kunna köra? :confused:
På varje tjej som svankar går det tio killar som sitter som stolpskott.
Du kan ju visa dem istället.

Last edited:

sportbike

Guest

Grinolle :mad:

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
RebeX skrev:
Lille vän, jag har fasta G-kupor...

Jaha? Och var är bildbevisen då:confused:

Jag är inte den typen av tjej tyvärr, vill du se tuttar kan du säkert fråga någon av tjejerna som svankar:tummenupp

Men en bild på mig när jag köra kan ni se i mitt garage!

Hur är det med minnet??! :va
För så lät det minnsan inte häromdagen... :fakta
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195673&page=210

Var så naket att det t.o.m togs bort av moderatorn, så då var du iaf inte snål med showen.
Men det ligger ett enormt underhållningsvärde i att se hur en brud ena dagen fläker ut sig in för allt och alla, för att sen nästkommande dag proklamera att hon "inte är den typen av tjej" som skulle lägga ut en sådan bild.
Humor bruden, humor. :tummenupp

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...