Äh, låt damerna svanka. Vet inte om allt snack om att det är bekvämt för vissa tjejer eller inte stämmer. Men ALLA människor posar(på ett eller annat sätt) så om det är deras sätt så är det väll inget att störa sig på.
Personligen.. I loove it! Tycker dock jag sätt lite av det. Måste köra på fel ställen...
feel ya brother! plus att jag inte har speciellt rakt hår som alla coola hd-killar. Men nu slänger jag ner håret i en buff. men jag vet inte.. om jag svankar med min röv kanske jag är illa ute?
Personligen.. I loove it! Tycker dock jag sätt lite av det. Måste köra på fel ställen...
Jag kan tänka mig att det händer frekvent att folk tror att jag är kvinna när jag är ute och brassar, i och med mitt långa hår som fladdrar i vinden.
Men om jag är noga med att inte svanka så är jag alltså safe?
feel ya brother! plus att jag inte har speciellt rakt hår som alla coola hd-killar. Men nu slänger jag ner håret i en buff. men jag vet inte.. om jag svankar med min röv kanske jag är illa ute?
Nice lår.. men mycket svank var det ju inte. Det var ju kanske inte hund-som-skiter-ställning.. men det är ju inte heller doggystyle-svankHmmm....