Tjejer, varför svankar ni....

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Jag kan sitta och svanka korta stunder vid längre turer för att ändra sittställning lite, annars får jag träsmak i röven.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Har ni sett någon svanka på bana? Har ni sett någon svanka vid mer avancerad körning?

Sportbike, vart såg du dom svankande damerna?

Jag svankar när jag kör saktare eller i stan, det är skönt och/för att jag har så kort överkropp.

Att sitta som en bajshög eller se ut som en kamel som sätter på tanken kan inte vara skönt. Fast dom som är väldigt långa har väl inget val. :tummenupp

Sen att en brud *host*host*host*host* oj.....fastna nåt i halsen.....iaf.....gör allt för att dölja att hon e tjej för att impa på killarna e sjukt. Det är 1000% coolare när man ser att det är en tjej som kör och hon piskar snubbarna. Finns en 18 årig tjej här nere hos oss i skåne som kör bana, hon kör i snabbaste gruppen och hon är sjukt jävla grym! Hon kör i rosa skinnställ, pimpar sin banhoj med rosa blommor osv. HON har respekt!

JAG skiter i hur jävla sakta eller fort andra kör. Jag tävlar inte med någon på gatan. Jag ÄR tjej och ALLA ska se det! :tummenupp:tuttar

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag tycker, faktiskt, att ni två som klankar ner på varann här i tråden, kanske kan ta det på PM eller öga mot öga, för såna påhopp är rätt löjliga, från bådas sidor.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag tycker, faktiskt, att ni två som klankar ner på varann här i tråden, kanske kan ta det på PM eller öga mot öga, för såna påhopp är rätt löjliga, från bådas sidor.

jasså? nu är det påhopp! har inte nämnt henne en enda gång i tråden men hon har skrivit skit om mig i vartenda inlägg hon gjort. Vad hennes jävla problem är vet jag inte men det är hon som gjort bort sig. :tummenupp

men det stämmer det du säger, vill rebex mig något så kan hon i fortsättningen säga det in my face, om hon vågar. ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Överallt :tuttar.
Kul att det blev en så stor höna av en så liten fjäder.
Var snälla!

Du kör väl bara i stan så det är väl inte så konstigt att du sett massa svankande brudar. :D:D:D

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Haha, någon som kör bana kanske borde använda sig utav svank för att undvika att bli omkörd!? :hihi

Man pressar järnet varv efter varv, men ändå så är andra snabbare och drar om en på raksträckan, så efter några varv så svankar man, nissarna bakom tror man är tjej (med string!?.... haha) och slutar köra om en.
Nästa varv får man ta det lite lugnt vid inbromsningen dock, ligger en massa dregel längs hela rakan :rofl

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Haha, någon som kör bana kanske borde använda sig utav svank för att undvika att bli omkörd!? :hihi

Man pressar järnet varv efter varv, men ändå så är andra snabbare och drar om en på raksträckan, så efter några varv så svankar man, nissarna bakom tror man är tjej (med string!?.... haha) och slutar köra om en.
Nästa varv får man ta det lite lugnt vid inbromsningen dock, ligger en massa dregel längs hela rakan :rofl

hahahhahaha bra idé!! :tummenupp

personligen tycker jag det är roligare att jaga någon än att bli jagad. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
.gör allt för att dölja att hon e tjej för att impa på killarna e sjukt. Det är 1000% coolare när man ser att det är en tjej som kör och hon piskar snubbarna. Finns en 18 årig tjej här nere hos oss i skåne som kör bana, hon kör i snabbaste gruppen och hon är sjukt jävla grym! Hon kör i rosa skinnställ, pimpar sin banhoj med rosa blommor osv. HON har respekt!

JAG skiter i hur jävla sakta eller fort andra kör. Jag tävlar inte med någon på gatan. Jag ÄR tjej och ALLA ska se det! :tummenupp:tuttar

Dölja och dölja, jag gör också så. Varit med om många, många gånger, att en kille sett att jag är tjej, och då prompt ska ligga före mig i gruppkörningar, och sen ligger han där framför mig, och kör jättedåligt. Gasar som fan på rakorna och saktar ner och styr genom kurvorna. Frågar man då om man får köra framför går det absolut inte för sig, för det är tydligen ett jätteslag under bältet, att behöva ligga bakom en tjej, om man är kille. Det går ju inte att köra bakom en tjej, det vet vi ju alla....

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Dölja och dölja, jag gör också så. Varit med om många, många gånger, att en kille sett att jag är tjej, och då prompt ska ligga före mig i gruppkörningar, och sen ligger han där framför mig, och kör jättedåligt. Gasar som fan på rakorna och saktar ner och styr genom kurvorna. Frågar man då om man får köra framför går det absolut inte för sig, för det är tydligen ett jätteslag under bältet, att behöva ligga bakom en tjej, om man är kille. Det går ju inte att köra bakom en tjej, det vet vi ju alla....

Sånt beteende hör väl inte hemma på gruppkörningar... så nästa gång är det väl bara säga hejdå till den personen alternativt snacka med han under första bästa paus, eller?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Vad fan är det för jekla pallerarsle? :va

Vad är problemet med att tjöra bakom tjejer vid gruppkörningar? Har jag oftast gjort när jag varit på sånt (inte för att jag kört i många sådana), är ju trevligare än att vara bakom någon illaluktande hd-gubbe.

Sen blir jag säkert ifrånkörd av dom flesta brudarna här också, men vem fan bryr sig, bara man har roligt?

(Har nog gått och blitt feg sedan jag klotade... :D)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Grymma tjejer både har och tar kurvor:tummenupp

Frågar man då om man får köra framför går det absolut inte för sig....

men sen är väll du en av de som kan fråga en sak och mena hur väl som helst men av någon anledning få det att låta som du är arg som fan?:D:hihi

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
grymt underhållande tråd :banana:ätapiller:ätapiller:ätapiller:ätapiller:ätapiller :corn

Sexigt med svank men det där med raka armar ser ju inte så bra ut.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln