Borde vara lag på att alla tjejer ska svanka
Jag tycker, faktiskt, att ni två som klankar ner på varann här i tråden, kanske kan ta det på PM eller öga mot öga, för såna påhopp är rätt löjliga, från bådas sidor.
Sportbike, vart såg du dom svankande damerna?
Överallt .
Kul att det blev en så stor höna av en så liten fjäder.
Var snälla!
Du kör väl bara i stan så det är väl inte så konstigt att du sett massa svankande brudar.
Haha, någon som kör bana kanske borde använda sig utav svank för att undvika att bli omkörd!?
Man pressar järnet varv efter varv, men ändå så är andra snabbare och drar om en på raksträckan, så efter några varv så svankar man, nissarna bakom tror man är tjej (med string!?.... haha) och slutar köra om en.
Nästa varv får man ta det lite lugnt vid inbromsningen dock, ligger en massa dregel längs hela rakan
Hon kör i rosa skinnställ, pimpar sin banhoj med rosa blommor osv. HON har respekt!
När jag gör sånt blir jag kallad för psykfall
.gör allt för att dölja att hon e tjej för att impa på killarna e sjukt. Det är 1000% coolare när man ser att det är en tjej som kör och hon piskar snubbarna. Finns en 18 årig tjej här nere hos oss i skåne som kör bana, hon kör i snabbaste gruppen och hon är sjukt jävla grym! Hon kör i rosa skinnställ, pimpar sin banhoj med rosa blommor osv. HON har respekt!
JAG skiter i hur jävla sakta eller fort andra kör. Jag tävlar inte med någon på gatan. Jag ÄR tjej och ALLA ska se det!
Dölja och dölja, jag gör också så. Varit med om många, många gånger, att en kille sett att jag är tjej, och då prompt ska ligga före mig i gruppkörningar, och sen ligger han där framför mig, och kör jättedåligt. Gasar som fan på rakorna och saktar ner och styr genom kurvorna. Frågar man då om man får köra framför går det absolut inte för sig, för det är tydligen ett jätteslag under bältet, att behöva ligga bakom en tjej, om man är kille. Det går ju inte att köra bakom en tjej, det vet vi ju alla....
Dölja och dölja, jag gör också så. Varit med om många, många gånger, att en kille sett att jag är tjej, och då prompt ska ligga före mig i gruppkörningar, och sen ligger han där framför mig, och kör jättedåligt. Gasar som fan på rakorna och saktar ner och styr genom kurvorna. Frågar man då om man får köra framför går det absolut inte för sig, för det är tydligen ett jätteslag under bältet, att behöva ligga bakom en tjej, om man är kille. Det går ju inte att köra bakom en tjej, det vet vi ju alla....
Det går ju inte att köra bakom en tjej, det vet vi ju alla....
Frågar man då om man får köra framför går det absolut inte för sig....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|