Tjejer, varför svankar ni....

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
jasså? nu är det påhopp! har inte nämnt henne en enda gång i tråden men hon har skrivit skit om mig i vartenda inlägg hon gjort. Vad hennes jävla problem är vet jag inte men det är hon som gjort bort sig. :tummenupp

men det stämmer det du säger, vill rebex mig något så kan hon i fortsättningen säga det in my face, om hon vågar. ;)
Hmm, tror mer du gör bort dig. Vart har hon skrivit om dig?
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Grymma tjejer både har och tar kurvor:tummenupp



men sen är väll du en av de som kan fråga en sak och mena hur väl som helst men av någon anledning få det att låta som du är arg som fan?:D:hihi

Generellt svar till alla:

Det finns betydligt fler sådana som jag beskrev än ni anar. Klart det finns killar som tolererar att ligga bakom en tjej också, men det är nog fler som inte gör det, än som gör det.


Shadow: Vafan, jag låter väl aldrig arg, mer än när folk förtjänar det? :död:D
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
haha, njaa, men du har kanske en lite mer hårdkokt attityd än andra brewdar skulle jag vilja påstå;):krama

Det har jag kanske. Men jag gillar inte när killar trycker sig före bara för att jag är tjej, och sen ligger där som en propp och leker gummiband med den som ligger före de. That's annoying! :brinnerup:tungan
 

Gabor

Guest
Generellt svar till alla:

Det finns betydligt fler sådana som jag beskrev än ni anar. Klart det finns killar som tolererar att ligga bakom en tjej också, men det är nog fler som inte gör det, än som gör det.


Shadow: Vafan, jag låter väl aldrig arg, mer än när folk förtjänar det? :död:D

När vi är ute å kör hoj. då sitter jag gärna bakom och håller i...passar på att vara lite...förberedande för senare aktiviteter...då ligger jag gärna bakom ....då får hon svanka så mycket hon vill...
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Det har jag kanske. Men jag gillar inte när killar trycker sig före bara för att jag är tjej, och sen ligger där som en propp och leker gummiband med den som ligger före de. That's annoying! :brinnerup:tungan

se! där har du ditt svar! fråga överdrivet snällt nästa gång. För att vara dig kommer det nog bli precis lagom snällt utåt:tungan:tummenupp

Nä men seriöst, ställ dig bara före en sådan snubbe nästa gång ni stannar till.. lät ju bara som ett fuckhead som inte kan svälja sin stolthet i rätt läge.
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Vart e du ifrån?? Tydligen där uppfostran inte har varit på sin plats!
Kvinnor ska hållas kort o hemma. Vi säger till när ni ska tycka lr tänka :fakta :mattias

Passa på att utnyttja RUT-avdraget.
Lindquist är en jävel på att diska och hänga tvätt. Mer avancerade hushållsarbeten kan dock vara svårt att lära en lågbegåvad.
Skicka PM för prisuppgifter!

Bild: Lindquist vid diskbänken, där han hör hemma. För ett tillägg på 50 spänn utför han arbetet endast iförd förkläde :brynad
 

Bifogat

  • DSC03189.jpg
    DSC03189.jpg
    220 KB · Visningar: 330

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Generellt svar till alla:

Det finns betydligt fler sådana som jag beskrev än ni anar. Klart det finns killar som tolererar att ligga bakom en tjej också, men det är nog fler som inte gör det, än som gör det.


Shadow: Vafan, jag låter väl aldrig arg, mer än när folk förtjänar det? :död:D

Det ligger mkt i det du säger. Många gruppkörningar är rena kukmätartävlingar. Killar som kör låååångt över sin förmåga bara för att han framför kör fort. Om sen en tjej skulle ligga före och köra snabbare, ja då offrar man hellre både kropp och hoj och skyller på rullgrus eller ngt liknande:D

Men när man blir lika gammal och vis (som jag då) lär man sig att man inte får ligga mer om man kör snabbt. Det är hur mkt sprit man har råd att bjuda på som gör den stora skillnaden:fyllisar
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top