Tjejer, vill ni prova på att köra supermotard?

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Barrett skrev:
Jag har test-sovit i klubbstugan & det gick utmärkt! :tummenupp

hmm nä där har jag oxå sovit.. gör inte om det.. hahahaha

eller nä det va klubblokalen.. den va inget att rekomendera hahaha..
luktade gammal fylla efter oss hahahaha

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nej, du kan ta licens utan att lösa ut den och alltså utan att vara medlem i en klubb, men när du har löst licensen måste du vara medlem i den klubben du löst licensen genom.

Alicia skrev:
Hmm. Är man automatiskt medlem i en svemo-ansluten klubb när man har tagit licens?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Har ni några förslag på aktiviteter, förutom issis jordgubbar och kuddkrig, spit it out!
Om det planeras kuddkrig kan jag erbjuda hela lägenheten. :tuttar (Borde det inte finnas en speciell "tjejer-som-har-kuddkrig-i-bara-underkläderna-smiley" ???)
Antar att MrsMoto inte har nåt emot det :)

Vad gäller försäkringen så talar Yasha-TJEJEN såklart sanningen. Vill bara påpeka att om nån tok-klotar en lånad hoj så bör man kanske vara beredd att slanta lite extra för det..

Alicia skrev:
Hmm. Är man automatiskt medlem i en svemo-ansluten klubb när man har tagit licens?
Näe. Men på sätt och vis tvärtom. Du kan inte få licens utan att vara medlem i nån klubb.
EDIT pga tant raffa: Skillnad på att genomgå licenskurs och att faktiskt lösa ut (alltså betala) licensen.

hojbrud skrev:
hmm nä där har jag oxå sovit.. gör inte om det.. hahahaha

eller nä det va klubblokalen.. den va inget att rekomendera hahaha..
luktade gammal fylla efter oss hahahaha
Det är skillnad på TMC och PBR. Precis som du noterade själv, hehe.
Kolla gärna hemsidan för bilder av gamla klubblokalen (PBR alltså)

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Supermoto skrev:
Om det planeras kuddkrig kan jag erbjuda hela lägenheten. :tuttar (Borde det inte finnas en speciell "tjejer-som-har-kuddkrig-i-bara-underkläderna-smiley" ???)
Antar att MrsMoto inte har nåt emot det :)

Har du inte glömt att skicka en inbjudan till mig då? ;)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
mr_rockster skrev:
Har du inte glömt att skicka en inbjudan till mig då? ;)
Är du tjej? NEJ!
Vill jag ha andra killar i kuddkriget än jag själv? NEJ!
Hade du kunnat lista ut detta själv? JA!
Så varför frågar du för? :fatta!

BIG :pannkyss till dig trots allt :)

Fast det är klart. Är du villig att betala ordentligt för det så kan vi snacka vidare om det.....

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Fast det är klart. Är du villig att betala ordentligt för det så kan vi snacka vidare om det.....
Jag har redan bestämt att vi kommer ta betalt av alla killar som vill komma och jobba den här dagen. Funktionärer, fotografer, kioskpersonal, instruktörer, you name it. :fakta Se'n ska tjejerna göra hemliga saker i klubbstugan hela natten... :tuttar

/tant Raffa (som just nu är ytterst lättretlig för att det inte riktigt går så snabbt och lätt som hon vill där nere i garaget... )

johan73624

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Nu: Husqvarna SM510R Tidigare: Honda CBR929, GSXR750, GSXR600, CR250R, cbr600rr, crf250, kx 250, RM 125, SV650, CBR 600
Intresserad av att åka..

är intresserad av att köra men behöver låna en hoj då.

/Sandra

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ni som har anmält ert intresse och fortfarande är intresserade, skicka mig en mailadress så lägger jag till er på maillistan för tjejdagen i Örebro! (gäller även er killar som vill övertala era tjejer att vara med)

Inbjudan räknar jag som sagt med blir klar att skickas ut i slutet av mars, hinner tyvärr inte få det klart innan dess.

:krama

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
*Hugo* skrev:
Skit sugen på å testa motard!!
Hoppas det blir av & att ni kommer med mer info snart!!
/carro #40
www.carolineracing.se

Yasha är i Spanien nu på supermoto-läger i två veckor. På senaste klubbmötet presenterades idén med provapådag för enbart tjejer. Förslaget mottogs med gott resultat, och vi kom överens om att när spanienlägret är slut, så kommer det att komma ut en officiell anmälan med information samt att info kommer att finnas på hemsidan åxo. www.teknismc.se Och Yasha kommer då även att finnas till hands för att svara på frågor. Så det är på G.

Dom frågor som inte kan vänta, kanske jag kan svara på, då jag jobbar ihop med Yasha om just detta, och har fått material av henne om just denna dag.
MVH Lasse

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Hej tjejer! (ursakta att jag inte hittar svenska bokstaver pa tangentbordet...)

Som Lasse sager sa ar lagret redan spikat, det BLIR av den 15 juli, men all ovrig officiell info kommer i slutet pa mars nar jag har kommit hem fran Spanien och hunnit fa klart materialet.

Skicka PM till mig och ge mig e-postadress sa lagger jag upp er pa maillistan sa riskerar ni inte att missa inbjudan nar den kommer.

For ovrigt ar det ca 20 grader varmt har och stralande solsken och det ar ackligt varmt att kora hoj pa en dammig bana ute i ingenstans. :tungan Satan vad kul det ar att kora supermoto!!! :krama

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Supermoto skrev:
Är du tjej? NEJ!
Vill jag ha andra killar i kuddkriget än jag själv? NEJ!
Hade du kunnat lista ut detta själv? JA!
Så varför frågar du för? :fatta!

BIG :pannkyss till dig trots allt :)

Vad ska du ha? Vid ett sådant här tillfälle är pengar inga problem, det gäller att prioritera ;)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
mr_rockster skrev:
Vad ska du ha? Vid ett sådant här tillfälle är pengar inga problem, det gäller att prioritera ;)
MOUHAHAAa :lol

Så rätt tänkt !!

Vi kan börja diskutera efter jag fått den där bilden jag vill ha ;)

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Supermoto skrev:
MOUHAHAAa :lol

Så rätt tänkt !!

Vi kan börja diskutera efter jag fått den där bilden jag vill ha ;)
Löser det ;). Ställde ju lite frågor te dig i PM men du vägrar ju att svara ;).. Ska försöka fixa bilden ikväll..

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Måste tyvärr avslöja Supermoto nu innan du ger honom något som han vill ha i utbyte mot något du vill ha, men kanske inte kommer att få.

Han har nämligen inget med Yashas tjejläger att göra, vet inte ens om han får komma dit själv. Det bestämmer Yasha. Om han ställer sin hoj till förfogande, så kan han få vara med på ett hörn och titta, det kan även du om du ställer upp.

Hojjar behövs nämligen denna dag, så dom som vill vara med och titta vet nu vad som gäller.
//Lasse

Mohahahah........... synd för dig Jocke. Avslöjad nu eller...........
:banana :banana :banana :banana

mr_rockster skrev:

Last edited:

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
RaceMe skrev:
Måste tyvärr avslöja Supermoto nu innan du ger honom något som han vill ha i utbyte mot något du vill ha, men kanske inte kommer att få.

Han har nämligen inget med Yashas tjejläger att göra, vet inte ens om han får komma dit själv. Det bestämmer Yasha. Om han ställer sin hoj till förfogande, så kan han få vara med på ett hörn och titta, det kan även du om du ställer upp.

Hojjar behövs nämligen denna dag, så dom som vill vara med och titta vet nu vad som gäller.
//Lasse

Mohahahah........... synd för dig Jocke. Avslöjad nu eller...........
:banana :banana :banana :banana
Hojarna skiter både jag och supermoto i, det var kuddkriget efteråt vi (iaf jag) pratade om ;), Det skulle tydligen hållas i supermarios lägenhet å det var dit jag ville in ;)

Bushbabe

Ensamstående trehojs-mamma.
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
yamaha FZ-6N,Yamaha WRF 250, Hqa 258 -80, Yamaha Dragstar 1100
Muhahahahah ! Jag e SÅÅÅÅÅÅ på ! Kommer hem fredag kväll från Halmstad å åker till Malmö igen söndag....så jag borde hinna med en tur till Örebro...eller hur !!?? Iaf om CBR:n inhandlas tills dess :tummenupp

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Bushbabe skrev:
Muhahahahah ! Jag e SÅÅÅÅÅÅ på ! Kommer hem fredag kväll från Halmstad å åker till Malmö igen söndag....så jag borde hinna med en tur till Örebro...eller hur !!?? Iaf om CBR:n inhandlas tills dess :tummenupp

Det borde du ju hinna, men vad har CBR:en med detta att göra? Det är ju Husan du ska ta med, med motardhjul på. Eller 258:an med motardhjul på. Det vore lite häftigt.

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
mr_rockster skrev:
Hojarna skiter både jag och supermoto i, det var kuddkriget efteråt vi (iaf jag) pratade om ;), Det skulle tydligen hållas i supermarios lägenhet å det var dit jag ville in ;)

ääää lägg av med er!!! Jag har redan blivit inbjuden :7peta då jag anmälde 4 tjejer :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln