Prillan73
Lagom e bäst.....
Har ett kalas att gå på i VH......får se hur jag löser lördagen!
Hej
Jag är ny på forumet och på vägarna, tog min lapp i somras . Jag har inte kört några ordnade körningar än så jag tänkt höra vilket tempo ni kör i och var era turer brukar starta/gå. Jag bor i Norra Stockholm så turer häromkring är ju alltid trevligt.
fan va ni alla ska krångla med "utifall blablabla så kommer jag inte"..
Få tummen ur arslet, gör lite rum i schemat och säg bara att ni ska med eller inte, sen om det blir dåligt väder så är det väll ett problem ni kan ta då. Jag ska sluta skämta om att jag ska åka med er, för det verkar vara så få av er som verkligen kan bestämma er för något.. sjukt jobbigt det måste bli vid en korsning alltså!
Och på vilket sätt mår du dåligt av detta?
Vi e tjejer vi har rätt att vela, vid vår egen körning i alla fall...
de e ju därför vi fikar så mycket, svårt att bestämma vart vi skall....
sant! in the shortrun men också sant är att det är kontraproduktivt för era körningar och på så sätt att få ut fler tjejer på gruppkörningarna.. vilket i längden är ju tråkigt för oss killar
Nä men seriöst, är bara lite allergisk mot mycket prat och lite verkstad och när folk snackar en massa om vad som ska göras men så görs inget, thats it!
Läs inte tjejtråden dårå.....
Tuché tant !
(själv läser jag inte bara tittar)
Läs inte tjejtråden dårå.....
Men han har ju långt hår!!
Hade tänkt ta mig i kragen o hänga på denna gång... Men är det nån kvar som ska ut?
vill säga något..
äh.. fuck it det är ingen idé
Nä tjejer skärp er! Nu kolla jag på vädret och det blir soligt o fint så nu bestämmer vi tid och plats!!! vem ska med nu då?? signa upp er på listan så blir det lite tydligare. Plats??? Tid??? Någon som har vart med tidigare som vet hur och när samåkningar brukar ske??
1. Claudia
2.
3.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|