TJEJKÖRNING 5 september

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Tiden brukar oftast vara 11 eller 12...
Plats beror på söder- eller norrunda...
Norrunda då är det oftast Mammas vid OkQ8 eller Donken i Upplands Väsby...
Söderrunda är det oftast Skogis som gäller...

för mig verkar det tyärr inte bli nå runda oavsett väder... :(
Hinner helt enkelt inte...
för mycket fix med huset innan dränering o sånt... :(

Kan redan nu säga samma sak, ja ingen dräneing då, men Tant står över till förmån för annat som kommer i vägen....

Återkommer nästa säsong med full styrka......

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Jag är nog böjd att hålla med herr Shadow lite här...

Sen den 22 aug har damerna (och förvisso en del herrar) :rolleyes: lyckats med konststycket att producera 59 inlägg med endast ett enda spår av det som brukar vara det 1:a man lägger in vid planerade tjörningar:

1. Datum - jaaaaa
2. Tid - nej
3. Plats - nej
4. Tänkt repa - nej
5. Deltagarlista - nej

Jag måste bara säga att jag är fylld av vördnad (nåja) över den totala inneffektiviteten och, som det verkar, totala avsaknaden av någon-över-hufvud-taget med vilja att våga ta ett beslut och faktiskt stå för det?

Jeeeeeeeesus!!! :huvet
(ni-får-ta-det-hela-som-positiv-kritik... é hemma förtjyld å ni vet ju hur vi karlar blir då) :gnissla

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009

Sen den 22 aug har damerna (och förvisso en del herrar) :rolleyes: lyckats med konststycket att producera 59 inlägg med endast ett enda spår av det som brukar vara det 1:a man lägger in vid planerade tjörningar:

1. Datum - jaaaaa
2. Tid - nej
3. Plats - nej
4. Tänkt repa - nej
5. Deltagarlista - nej

Jag måste bara säga att jag är fylld av vördnad (nåja) över den totala inneffektiviteten och, som det verkar, totala avsaknaden av någon-över-hufvud-taget med vilja att våga ta ett beslut och faktiskt stå för det?

(ni-får-ta-det-hela-som-positiv-kritik... é hemma förtjyld å ni vet ju hur vi karlar blir då) :gnissla

Jag måste säga att jag är fylld av förundran över detta engagemang från någon som ej berörs av det nämnda ämnet.
:D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

1. Datum - jaaaaa
2. Tid - nej
3. Plats - nej
4. Tänkt repa - nej
5. Deltagarlista - nej

:fakta

Jag tackar och bockar. Sen måste jag ge en en tumme upp Claudia som iaf verkar vara drivande i er tråd.

Jag måste säga att jag är fylld av förundran över detta engagemang från någon som ej berörs av det nämnda ämnet.
:D

jag har också ett intresse för hojar och gruppkörningar så bara för att jag inte är tjej får jag inte lägga mig i om jag tycker att ni inte lyckas åstadkomma något? Jag kanske tycker synd om de tjejerna som faktiskt vill åka?

Sen är det här ett internetforum, om ni inte vill att folk ska lägga sig i så börja pm:a eller något.

nä för fan nu har jag lagt i mig tillräckligt!

Kram på er och hoppas ni får ihop något till slut:krama

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
:fakta

Jag tackar och bockar. Sen måste jag ge en en tumme upp Claudia som iaf verkar vara drivande i er tråd.

jag har också ett intresse för hojar och gruppkörningar så bara för att jag inte är tjej får jag inte lägga mig i om jag tycker att ni inte lyckas åstadkomma något? Jag kanske tycker synd om de tjejerna som faktiskt vill åka?

Sen är det här ett internetforum, om ni inte vill att folk ska lägga sig i så börja pm:a eller något.

nä för fan nu har jag lagt i mig tillräckligt!

Kram på er och hoppas ni får ihop något till slut:krama

Tjejerna som vill åka kommer säkert att få ihop något, det är jag övertygad om.

Jag tycker att vi har åstadkommit mycket,många inlägg har det ju trots allt blivit.....

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Har ni bestämt något än eller?

Va??
Bestämma nått??

Vi är tjejer och velar ut i det sista... ;)

Det ska ju vara imorgon men mer än så är det inte bestämt eftersom det inte verkar vara så många som ska med som skriver något om var de skulle vilja köra...
Jag har fått förhinder o kan inte och ska då låta bli att bestämma...
Men ni som ska köra kan kanske skriva egna förslag här så det blir något så att grabbarna kan låta bli att få skrattanfall över vår velighet...

ÄDTI!!!!
Till grabbarna...
en av anledningar till att man skriver många ilägg i den här tråden är för att den ska ligga så högt upp som möjligt hela tiden så folk som vill köra inte missar den... så det så... :D

Claudia

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2009
Hoj
z750 & er5
Ärligt talat så gör jag ett sista försök. Alla tjejer som vill åka är välkomna att anmäla sig

Tjejkörning

datum: lör 5/9
tid: 13:00
plats: Skogskyrkogården (vid T-stationen)

Lista:
1. Claudya
2.
3.

Last edited:

Marutten

The one and only
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Spartacus 500
Ärligt talat så gör jag ett sista försök. Alla tjejer som vill åka är välkomna att anmäla sig

Tjejkörning

datum: lör 5/9
tid: 13:00
plats: Skogskyrkogården (vid T-stationen)

Lista:
1. Claudya
2.
3.

Ja jag är fortfarande på, men hittar inte till mötesplatsen. Är ju från norr. Behöver lite guidning att komma dit. :)

Claudia

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2009
Hoj
z750 & er5
Marutten det verkar bara vara du och jag som vill åka. Jag fick en inbjudan till en aktivitet igår kväll och ingen hade ännu skrivit upp sig så jag tackade ja.

Jag gav upp, det här med tjejkörning gick inte så bra, vi får ta det i början av nästa säsong ist.

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Marutten det verkar bara vara du och jag som vill åka. Jag fick en inbjudan till en aktivitet igår kväll och ingen hade ännu skrivit upp sig så jag tackade ja.

Jag gav upp, det här med tjejkörning gick inte så bra, vi får ta det i början av nästa säsong ist.

Det är ju inte första gången det råkar bli såhär! ;)
Blir så ibland att datumet råkar vara HELT FEL.....tyvärr!

Nya tag nästa säsong! :) :tummenupp

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Ett ord beskriver denna tråd bra: FAIL! :va

Ja, det är ju bara att läsa :fakta ...inte utan att man tycker lite synd om de damer som faktiskt vill köra...

Det är ju inte första gången det råkar bli såhär! ;)
Blir så ibland att datumet råkar vara HELT FEL.....tyvärr!

Errr.... jag fick för mig att det var du som utlyste tjörningen & valde datum? :va

Det är nästan frestande att dra på sig mameluckerna och utannonsera en ny tjejtjörning, så att den verkligen blir av... :rolleyes:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati