Tjejkörning i GBG

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Vi som tog snabba vägen hem fick en liten överraskning :tomten Hade precis satt nytt hastighetsrekord med Bladen (utan kåpa), 260 km/h på mätaren. Det va lite småblåsigt.... :D

Hade precis slagit av gasen när vi kom fram till en hastighetskontroll, fick lite puls kan jag lova. Polisen blev ganska överrumplade tror jag, en polismc åkte ut precis framför och man väntade bara på att man skulle bli stannad.

Så gissa om jag blir förvånad när han stannar en gammal passat kombi istället :kocko

Tror inte det va nån av oss blev tagen, inte vad jag såg iaf

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
MackeNo1 skrev:
Vi som tog snabba vägen hem fick en liten överraskning :tomten Hade precis satt nytt hastighetsrekord med Bladen (utan kåpa), 260 km/h på mätaren. Det va lite småblåsigt.... :D

Hade precis slagit av gasen när vi kom fram till en hastighetskontroll, fick lite puls kan jag lova. Polisen blev ganska överrumplade tror jag, en polismc åkte ut precis framför och man väntade bara på att man skulle bli stannad.

Så gissa om jag blir förvånad när han stannar en gammal passat kombi istället :kocko

Sicken tur! :tummenupp Fick du satt fast kåpan ordentligt nu?
Edit: Skruven som hade lossnat alltså..

Last edited:

Ekberg

I like TWINS !!!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV650S
MackeNo1 skrev:

Jag låg sist av våran lilla klunga i och det var ingen av oss som blev träffade av hans laserpickadoll...
Vi hade nog en jävla röta för dom sköt väl bilarna som låg framför oss och hann nog inte ladda om :tungan

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
MackeNo1 skrev:

Huua, det var en riktig rökare vill jag lova. Jag trodde att mcbängen satte efter killen som låg först. Honom såg jag inte till någe mer :hihi

Polis blev nog som sagt tagna med byxorna nere. Insåg kanske att de inte skulle bli så lätt att komma ifatt oss. Har man ett bra marchtemmpo så hinner man ganska långt innan snutbilen ens är startad.

Kan inte tänka mig att nån åkte fast, de va ju som sagt passaten som fick stanna.

tack för en kanon runda, trevligt var de ju oxå!
nu ska ja dricka öl o se på American Psycho... hooo, buuu aaaagh!

Last edited:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Nja Macke, snarare så tror iaf jag att han frågade passaten om regnummer på en viss hoj....

Mcpolisen stannade bilen lite konstigt för han stog på avtagsvägen o betraktade oss läng och han stog still mitt i filen.....

@Mark: när vi pratar om sånt här så skippar vi signalement på vissa mc:n o personer ok??? :)

Tack till alla för en trevlig dag.....:)
MackeNo1 skrev:

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
SKönt att ingen blev tagen av farbror blå :D

Hörde att det såg ut som dom stod still när någon flög förbi :rofl

Tack för en go tur :Bugar

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Nu är allt skit på riktigt :( :(

Hon är inlagd på Varberg med havandeskapsförgiftning.

Innebär i korta drag för hennes del att antingen föder hon nu nästan 3 månader för tidigt och riskerar att barnet inte överlever eller så riskerar min sambo att inte överleva.

Så jag mår inget vidare just nu men jag vet mer om ett par dar.

I vilket fall som helst så kommer hon inte hem på flera månader vilket känns för jävligt.

Hoppas det blir väder å möjlighet till en sväng framöver för jag behöver verkligen göra nåt kul nu emellan sjukhusbesöken.

/Mike

Napoleon skrev:
Hur gick det med frugan Mike ? (såg dig aldrig) :confused:

/n

Kneedrag

Guest
O fy satan vad tråkigt, hoppas det ordnar sej till det bästa, självklart ska du me o åka så fort du känner dej ok /pete från tinas pc

Coola Ola

Guest
Mike the bike skrev:

Innebär i korta drag för hennes del att antingen föder hon nu nästan 3 månader för tidigt och riskerar att barnet inte överlever eller så riskerar min sambo att inte överleva.

I vilket fall som helst så kommer hon inte hem på flera månader vilket känns för jävligt.

Hoppas det blir väder å möjlighet till en sväng framöver för jag behöver verkligen göra nåt kul nu emellan sjukhusbesöken.

/Mike

Vad kan man säga? Måste vara en fruktansvärd känsla.... Jag (och förmodligen alla här på sh.com) hoppas på att allt går bra med din sambo och erat barn.

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Tråkigt att höra men det går inte alltid illa min syrra råkade ut för samma sak o tack vare svensk sjukvård gick allt bra.

Lycka till o hoppas det går bra

mvh Mikael

Skorpan

Guest
Mike the bike skrev:

/Mike
håller tummarna för dom,ring om det är nåt eller om du behöver prata (PMar mitt nr)

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
Mike the bike skrev:

/Mike
Varför kan det inte bara få va bra?Trodde det va vi som hade det värst.Ha det så bra du kan ha det och hoppas allt löser sig till det bättre.
Beträffande en sväng emellan sjukhusbesöken så är jag på.

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
Missade "Tjejkörningen".(Sen som vanligt).
Va de bra eller?

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Mike the bike skrev:

/Mike

Jag är lessen Mike :tummenner . En kompis fru fick havandeskapsförgitning och dom plockade ut barnet 3 månader för tidigt, vägde då endast 1,5 kg. Nu är den ½ år och väger 4,5 kg, frsik & kry. :)

Jag håller verkligen tummarna för att allt ska gå er väg.

Jag hänger gärna på en sväng, dock ej före nästa Torsdag (åker till Turkiet imorron)

/n

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...