Tjejkörning i grus/lera?!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Hunter skrev:
Ok tjejer nu lägger jag av...fattar vinken ni vill inte ha nåt med mig att göra :(

Jag har inte följt tråden men såhär mycket vet jag:

Tjejer kan inte umgås fler än 2 i taget. E dom 3 eller fler blir det oftast en kniv i ryggen från nån till en annan. Hur puttinuttit det än e på ytan.

Jag kan allt om flickor, jag e bäst på dom!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
RoLLER skrev:
Tjejer kan inte umgås fler än 2 i taget. E dom 3 eller fler blir det oftast en kniv i ryggen från nån till en annan. Hur puttinuttit det än e på ytan.

Ledsen att göra dig besviken, Rullarn, men det här tjejgänget sysslar inte med så'nt skit! :pannkyss

Vi kör hoj ihop, vi har kul när vi gör det, det är super! (Och ja, jo, det gör vi ju också ihop ibland förstås.... ):yoparty

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Yasha skrev:
Ledsen att göra dig besviken, Rullarn, men det här tjejgänget sysslar inte med så'nt skit! :pannkyss

Va ärlig och rak du är. Inte alla som vågar det. Ohwell... Jag, Dan The Man, Caffe, Mattias & Soppatorsken tar 2 åt gången för husfridens skull.

Last edited:

Hunter

??
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
ZX10R
RoLLER skrev:
Jag har inte följt tråden men såhär mycket vet jag:

Ok jag förstår..tror jag i alla fall :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
RoLLER skrev:
Va ärlig och rak du är. Inte alla som vågar det.
Du skulle bara veta... :gnissla

RoLLER skrev:
Ohwell... Jag, Dan The Man, Caffe, Mattias & Soppatorsken tar 2 åt gången för husfridens skull.
Jag tror inte damernas pojkvänner/sambos/makar uppskattar det... det är nog inte speciellt många singlar i sällskapet. Jag kan med någorlunda säkerhet peka ut... :va två?!?

:hihi

Ett finger kvar!!! :tummenupp Jaja, jag VET att det är en tumme, men ändå!!!

:rock

Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
betsy skrev:
Jag har ont i halsen :huvet :huvet :död :(

Får väl överdosera Echinagard & C-vitamin...

Aj aj, låter inge bra det där, inte bli sjuk NU heller!?!?!?! :näsblod

Sprit är hälsovådligt för bakteriernas fortplantning, har jag hört... :rolleyes:

:krama

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nu ska jag tvätta crosshjälmen jag fått låna (hmmm, en typ 12 årings hjälm och den är för stor!!!) i stl xs.

Sen är det dags att plocka fram crosskläderna och börja ladda med havregrynsgröt som Gunde.

Vi ses snart tjejer och vi ska ha så kul.

Vaddå ont i halsen Betsy? Det är bara en undanflykt, du börjar bli lite nervig nu över att å leran från mitt bakdäck i fejan :D

AMattsson

Enduro/offroad/cross + en procent motard
Gick med
24 Aug 2004
Hoj
KTM 525 "Agneta" + KTM 350 "Smulan"
RoLLER skrev:

...å killar kan aldrig vara kompisar, det slutar alltid med sex. :lol :rofl :hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Liwa1 skrev:
Vaddå ont i halsen Betsy? Det är bara en undanflykt, du börjar bli lite nervig nu över att å leran från mitt bakdäck i fejan :D
:rofl Liwa, det är dumt att vara kaxig så här nära inpå... Liwa1---> :arsele :whip <---Yasha

@betsy: Du ska ju inte köra med halsen!!! Ta en whiskypinne och bete dig INTE som en man! De är så j-a gnälliga när de är sjuka... :3freak

:tuttar

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Jag ignorerar halsont :4skrika Kom just hem efter 4 tim i jättefint väder, bara kallt om fingrarna... Ett långt bad å en liten wirre på det så ska nog tant Liwa få veta hur lera smakar imorn :lol :lol

Glöm inte bikinin tjejer :tuttar

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Jaha, då har man fått veta att man är anmäld och ska hänga med å köra! "Någon" har anmält mig i hemlighet... :gnissla

Jag har inte läst nåt i tråden och pallar inte läsa igenom elva sidor... Men jag dyker upp imorrn vid samlingsplatsen! Har ingen koll på vilka eller hur många som ska med, men det är säkert ett superkul gäng!! Och det blir säkert superkul!! :banana

Vi ses imorrn tjejer!! :hej

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Polly skrev:
Jaha, då har man fått veta att man är anmäld och ska hänga med å köra! "Någon" har anmält mig i hemlighet... :gnissla
Fan vad kul! :lol Ta med finvädret och (som betsy påpekade) bikinin bara , så ska du se att allt blir bra! :rofl

:tummenupp

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Polly skrev:

Jepp, det är du som är "Majzan" på listan :hihi Ring eller PMa om du vill veta mer!

Välkommen :banana

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
betsy skrev:
Jepp, det är du som är "Majzan" på listan :hihi Ring eller PMa om du vill veta mer!

Välkommen :banana

Tack för det fina namnet... :4skrika Dax att byta nick till Majzan Majzkolv :gnissla

Nä, nu ska jag ladda upp med enchiladas och öl! Så jag är redo för morgondagens utmaning...

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Yasha skrev:
:rofl Liwa, det är dumt att vara kaxig så här nära inpå... Liwa1---> :arsele :whip <---Yasha

@betsy: Du ska ju inte köra med halsen!!! Ta en whiskypinne och bete dig INTE som en man! De är så j-a gnälliga när de är sjuka... :3freak

:tuttar

Jag måste ju var kaxig här. För på den där hojen i skogen kommer jag inte vara kaxig ju :(

Jepp Polly, du är välkommen och ha kul med oss

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Polly skrev:
Tack för det fina namnet... :4skrika Dax att byta nick till Majzan Majzkolv :gnissla

Nu tyckte jag faktiskt att Majzan va ett bra nick :hihi DU förstod ju inte vem det var iaf :lol det var det som var poängen...

Nu är det bara timmar kvar!! Har du så många fingrar Yasha :confused:

Te med håningsrom e bra :tungan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj