betsy
Fuck cancer
Hunter skrev:Ok tjejer nu lägger jag av...fattar vinken ni vill inte ha nåt med mig att göra
Men tulle lille då
Det vill vi visst, men inte här å nu
Hunter skrev:Ok tjejer nu lägger jag av...fattar vinken ni vill inte ha nåt med mig att göra
Ledsen att göra dig besviken, Rullarn, men det här tjejgänget sysslar inte med så'nt skit!RoLLER skrev:Tjejer kan inte umgås fler än 2 i taget. E dom 3 eller fler blir det oftast en kniv i ryggen från nån till en annan. Hur puttinuttit det än e på ytan.
Jag kan allt om flickor, jag e bäst på dom!
Yasha skrev:Ledsen att göra dig besviken, Rullarn, men det här tjejgänget sysslar inte med så'nt skit!
Ok nu blev jag lite glad igenbetsy skrev:Men tulle lille då
Det vill vi visst, men inte här å nu
Ok jag förstår..tror jag i alla fallRoLLER skrev:Jag har inte följt tråden men såhär mycket vet jag:
Tjejer kan inte umgås fler än 2 i taget. E dom 3 eller fler blir det oftast en kniv i ryggen från nån till en annan. Hur puttinuttit det än e på ytan.
Jag kan allt om flickor, jag e bäst på dom!
Du skulle bara veta...RoLLER skrev:Va ärlig och rak du är. Inte alla som vågar det.
Jag tror inte damernas pojkvänner/sambos/makar uppskattar det... det är nog inte speciellt många singlar i sällskapet. Jag kan med någorlunda säkerhet peka ut... två?!?RoLLER skrev:Ohwell... Jag, Dan The Man, Caffe, Mattias & Soppatorsken tar 2 åt gången för husfridens skull.
betsy skrev:Jag har ont i halsen
Får väl överdosera Echinagard & C-vitamin...
RoLLER skrev:Tjejer kan inte umgås fler än 2 i taget. E dom 3 eller fler blir det oftast en kniv i ryggen från nån till en annan. Hur puttinuttit det än e på ytan.
Liwa, det är dumt att vara kaxig så här nära inpå... Liwa1---> <---YashaLiwa1 skrev:Vaddå ont i halsen Betsy? Det är bara en undanflykt, du börjar bli lite nervig nu över att å leran från mitt bakdäck i fejan
Fan vad kul! Ta med finvädret och (som betsy påpekade) bikinin bara , så ska du se att allt blir bra!Polly skrev:Jaha, då har man fått veta att man är anmäld och ska hänga med å köra! "Någon" har anmält mig i hemlighet...
Polly skrev:Jaha, då har man fått veta att man är anmäld och ska hänga med å köra! "Någon" har anmält mig i hemlighet...
betsy skrev:Jepp, det är du som är "Majzan" på listan Ring eller PMa om du vill veta mer!
Välkommen
Yasha skrev:Liwa, det är dumt att vara kaxig så här nära inpå... Liwa1---> <---Yasha
@betsy: Du ska ju inte köra med halsen!!! Ta en whiskypinne och bete dig INTE som en man! De är så j-a gnälliga när de är sjuka...
Polly skrev:Tack för det fina namnet... Dax att byta nick till Majzan Majzkolv
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |