Tjejkörning i grus/lera?!

Sassa

längtar efter min vibrator....
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Bikerbitch skrev:
Några sänkta hojar? Dom andra då, når man ner med tån i backen eller är det kört?

Storlek på skor. Jag drar 40-41, fanns det inga såna till utlåning?
Jag vill inte smasha min egen hjälm i ett träd. Jag har S i hjälmstorlek. Vem måste jag slåss med för att få låna hjälm? :)

Jag kan ta med grabbens crosshjälm den är liten...på tok för liten åt mig....om du vill får du testa den! Stövlar finns säkert som passar dig, bara du tar på "raggerna" värre med oss som har ännu mindre storlekar på tassarna :tungan

/Sassa Sus

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Bikerbitch skrev:
Några sänkta hojar? Dom andra då, når man ner med tån i backen eller är det kört?
Storlek på skor. Jag drar 40-41, fanns det inga såna till utlåning?
Jag vill inte smasha min egen hjälm i ett träd. Jag har S i hjälmstorlek. Vem måste jag slåss med för att få låna hjälm? :)

Stövlar är nog inga problem för dig, hjälm kan som sagt bli kinkigt, men om de som äger och törs låna ut tar med sig, så borde det funka... Annars får vi ha tjocka yllemössor i hjälmarna :rofl Jag kan köra med min vanliga, den ska ändå bytas snart, så ett träd mer eller mindre är ok :huvet <----- träd

Ang. samåkningar så kommer PM om tid och mötesplats under veckan. Därefter ska vi nog kunna pussla ihop allt :va

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Sassa skrev:
Jag kan ta med grabbens crosshjälm den är liten...på tok för liten åt mig....om du vill får du testa den! Stövlar finns säkert som passar dig, bara du tar på "raggerna" värre med oss som har ännu mindre storlekar på tassarna :tungan

/Sassa Sus

Är grabben din karl eller din son? :) Storlek på hjälmen? Är det "you crash you buy" garantin som gäller eller? :)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
betsy skrev:
Roller: Gå och lek nån annanstans :rullandeu:smasha

Du kan få vår uppmärksamhet när vi är klara med det här... seså.. chas :7peta

Ok, ska skärpa mig nu då. Rolig avatar text förexten "Alltid retar det nån" :p

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nu kan jag äntligen börja nedräkningen till dagen ÅRANSCH på ena handen!!! :yoparty Det är så långt som jag klarar av att räkna, så det var en snäll själ som hjälpte mig klura ut det!!! :huvet

Så... :va idag är det 4 fingrar och en tumme kvar till jag får leka i skogen med de andra flikkorna!!! :tuttar

Passa er! :banana

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Yasha skrev:
Nu kan jag äntligen börja nedräkningen till dagen ÅRANSCH på ena handen!!! :yoparty Det är så långt som jag klarar av att räkna, så det var en snäll själ som hjälpte mig klura ut det!!! :huvet

Så... :va idag är det 4 fingrar och en tumme kvar till jag får leka i skogen med de andra flikkorna!!! :tuttar

Passa er! :banana

Din räkning på handen funkar pissdåligt om man saknar ett finger :död

Framförallt så övar jag på mitt stora leende jag kommer ge er när jag lämnar er med skiten från mitt bakdäck :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Liwa1 skrev:
Framförallt så övar jag på mitt stora leende jag kommer ge er när jag lämnar er med skiten från mitt bakdäck :D
:skrattaåt

Hmm... :va och se'n vaknade du ur drömmen eller?!? :tungan

Eller är det när vi andra sitter och äter lunch och du måste sticka iväg före för att ha en chans?!? :pannkyss

:crash a på hugget!

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
:skrattaåt

Hmm... :va och se'n vaknade du ur drömmen eller?!? :tungan

Eller är det när vi andra sitter och äter lunch och du måste sticka iväg före för att ha en chans?!? :pannkyss

:crash a på hugget!

Bara tunnisar käkar lunch (för att dom är så slut och måste vila)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
:va

:hördu BETSY, det är pojkar på ingång!!! Ska vi :fatta! honom? :4skrika

:hihi
Jag körde FE450, FE550 samt FC550 (05or såklart) igår :crash :7peta Sugen? ;)

Sån här skulle DU ha :fakta :hihi

Bifogat

• quad-99.JPG
    quad-99.JPG
    89.4 KB · Visningar: 35

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Jag körde FE450, FE550 samt FC550 (05or såklart) igår :crash :7peta Sugen? ;)

Sån här skulle DU ha :fakta :hihi
Jag är inte ett dugg avundsjuk... :huvet

Hmm... :va OLLE!!! GE MIG EN HUSA ISTÄLLET FÖR EN ÄCKLIG ÅRANSCH PÅ SÖNDAG!!!!! :4skrika

:Bugar

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Jag är inte ett dugg avundsjuk... :huvet

Hmm... :va OLLE!!! GE MIG EN HUSA ISTÄLLET FÖR EN ÄCKLIG ÅRANSCH PÅ SÖNDAG!!!!! :4skrika

:Bugar

Ta med sprayfärg på burk och måla dom gula och blåa. Kan det vara något :confused:

HUNTER!!!! Du ska inte vara där :mad:
Bara för tjejer vet du väl och även fast du och andra tror att du är tjej så är du inte det..... :tungan

Sassa

längtar efter min vibrator....
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Bikerbitch skrev:
Är grabben din karl eller din son? :) Storlek på hjälmen? Är det "you crash you buy" garantin som gäller eller? :)

Ser inte vilken strl det är men jag får på mig den & jag har s på min hjälm, sonens hjälm trycker för hårt i pannan på mig så därför vill inte jag låna den. Att du ersätter hjälmen med en slant om du nu mot förmodan skulle krasha tycker jag väl är rimligt! Hojta till om jag ska ta den med, senast i morgonkväll eftersom jag reser bort redan fredag morgon!

Sassa

flimmer

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
SV650s -02
Sassa skrev:
Ser inte vilken strl det är men jag får på mig den & jag har s på min hjälm, sonens hjälm trycker för hårt i pannan på mig så därför vill inte jag låna den. Att du ersätter hjälmen med en slant om du nu mot förmodan skulle krasha tycker jag väl är rimligt! Hojta till om jag ska ta den med, senast i morgonkväll eftersom jag reser bort redan fredag morgon!

Sassa
Sassa - Ta gärna med hjälmen, vill/kan inte BB ha den så kanske jag kan...

/Minihuvudet... :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...