Yasha skrev:Mmmm... och alla vet ju hur DET blev!!!
Öhhh alla vet hur vad blev?
Yasha skrev:Mmmm... och alla vet ju hur DET blev!!!
Låter bra det!Yasha skrev:@Flimmer: Sjävklart bokar vi plats åt fröken i bilen.
Yasha skrev:Förresten, jag har ett hemma! Dotter. Tar med om det skulle behövas... och ja, jag har frågat om lov...
Du, pluttis, om du skriver "onödiga" inlägg i den här tråden, får du också köpa lite gliringar... Precis som jag!RoLLER skrev:Jaså e det hon som har skvallrat.... Då förstår jag att du vet så mycket om mig.
Jo!Bikerbitch skrev:Får man inte låna crossstövlar där?
Yasha skrev:Tant Krascha ser och hör ALLT!!!
Puss då!
Yasha skrev:Tant Krascha vill köra 525:a, för att vara en KÅTEÄMM är det MMMULLIGT ljud!!!
För övrigt kommer tant Krascha ha bil och utgår från Södertälje... jag antar att betsy och MudBitch redan är inbokade på vägen?!?
Med dig, ZandrA, är vi ju 5 i "min" bil, så det kanske är idé att ta din stoooora?!?ZandrA skrev:Jag åker oxå från Slöddertälje o jag bokar gärna in mig i din bil "Tant Krascha" om det finns plats? Alternativt så kan vi åka i min bil om vi blir många, har en stoooor...... bil (7 sitsig).
betsy skrev:Åter till ordningen flickor inte bråka nu!
Här kommer lite färsk info, direkt hämtad på plats!
Hojarna är KÅÅTEEÄÄMs blandade enduropark, från 250 upp till 525, satt på en 525a nyss,(bokade en sån till dig Krasha) når ner med nöd å näppe (jag är 170) men det finns några sänkta också.
Ett gott råd... Glöm stringtrosorna hemma!Sassa skrev:...läste någon stans att man blir en fena på att hasa sig från sida till sida för att få någon form av mark kontakt undrar om det finns risk för skavsår av allt hasande
Sassa
Yasha skrev:Ett gott råd... Glöm stringtrosorna hemma!
Sassa skrev:hade jag åxå listat ut!
Liwa1 skrev:Jag kan självklart visa dig min fina teknik
Liwa1 skrev:Man blir kanon på att hasa och glida och typ göra som när man kliver på/av en häst. Jag är 165 cm och når inte alls ner på något sätt på dessa lermaskiner.
Sist jag åkte slängde jag ut benen och fötterna mot träd när vi stanna och stenar. Vid ett tillfälle åkte jag fram till en vägg och luta mig mot den utan kliva av
Jag kan självklart visa dig min fina teknik
betsy skrev:Jag kommer ju sitta som en paralyserad uggleunge under den uppvisningen
Annars kan ni få låna (överta) några kg som trycker ihop fjädringen lite extra?!?Liwa1 skrev:Om du ändå ska sitta och uggla kan du lika bra låna ut några cm av din längd till oss andra
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|