betsy
Fuck cancer
flimmer skrev:...det är väl tanken som räknas....
Jepp Jag tänker så det knakar i soffan
BB-> En dag ska tant Yasha förklara VARFÖR det är "girls only"..
flimmer skrev:...det är väl tanken som räknas....
Liwa1 skrev:Du får på mig lite så det blir ordning och reda på mig.
betsy skrev:Kära Fru Nitrous! Du hade ju faktiskt "bröllopshysteridispens"
Dessutom vet jag att du aldrig skulle banga, då skulle Prillan, tant Yasha och jag komma farande med basebollträn, silvertejp å ja, du vet....
Misstänker att vi får byta nick efter körningen.. vad sägs om "tant Krasha", "Trillan (73ggr)" , "betsy i blåbärsriset", "Lillan satt i granen" osv..
Bikerbitch skrev:Vad får jag heta då?
betsy skrev:Misstänker att vi får byta nick efter körningen.. vad sägs om "tant Krasha", "Trillan (73ggr)" , "betsy i blåbärsriset", "Lillan satt i granen" osv..
Yasha skrev:Edit: Jag kommer just från ett träningspass. Mitt ANDRA den här veckan...
MUAHAHAHAAHHAAA!!! Tack tack.. Du vet, måste få ordning på fläsket nu... Det är JOBBIGT att köra en hel dag i skog och mark!!!betsy skrev:Det fanns ingen svagare textfärg du kunde använda??? Du har ju varit duktig
Bikerbitch skrev:Vem tar med kamera? Kanske Ghost kan komma och vara vår fotograf?
Lollo_k skrev:Jag måste nog dra mig ur Grusbuset... Fanns det någon på reservlistan som ville med?
Kram från en bedrövad Lollo
Nu vet jag en Sassa Bus som blir JÄTTEJÄTTEGLAD!!!!! SOM hon har dansat och utövat voodoo för att få vara med...betsy skrev:Eftersom Lollo ska få "sparken" den helgen ersätts hon nu av Sassa!
Trist Lollo och "välkommen in i spelet" Sassa !
/betsy Härenstam
Ghost skrev:(om bildplanerna ändras så kan jag ju dyka upp, märkligt nog kan jag tänka mig att dyka upp även om planerna inte ändras... )
Yasha skrev:För övrigt ska det INTE spökas på våran körning!!! Vi fixar det själva, du får höra mer se'n..
betsy skrev:Spöken och andra får helt enkelt vänta tills bilder läggs upp..
Yasha skrev:Nu vet jag en Sassa Bus som blir JÄTTEJÄTTEGLAD!!!!! SOM hon har dansat och utövat voodoo för att få vara med...
AMattsson skrev:Hm, lessen om jag stör med en seriös fråga...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|