Tjejkörning i grus/lera?!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
betsy skrev:
Lugn i båten, jag är på vääääääääääääg! (vart f*n e mina långkalsonger och hur blev det vinter så fort?)
Blir jobbigt med gyttjebrottning om det ligger isflak i pölarna... :lol

Sassa

längtar efter min vibrator....
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Lollo_k skrev:
Voodoo?? Så det är du som har gjirt att programmet blir förlängt? :rolleyes:

Sassa, Kör så det ryker och ha lika kul som jag skulle ha haft det!! :)

De däe med vodo är faktiskt inte helt sant :rolleyes: det var någon annan vid namn :crash som skulle utöva det:ajjabajja sååå jag är heeeelt oskyldig!

Tycker synd om dig Lollo_K som måste vara med på sånt annat trökigt som kick off! Jag lovar att tänka på dig! Å självklart ska jag köra så det ryker å kul det kommer det garranterat att bli!

Kram å Tack Lollo jag står i evig skuld till dig!

Fast tant Sassa är j*****t stel kan jag garrantera :va å inte har jag "deffat" eller smygtränat på gym som ni andra flickor gjort *fuskigt*
!

Gissa om jag är skitglaaa har varit på banken & :kulspruta hotat kasörskan.....har just blivit frisläppt av Harry Haffa.....vilken tur jag hade eller hur :hihi

Någon från Gävle trakten som ska ner?

Nu ni :7peta ska det bli åka av!

Kamera kan jag fixa, inte någon värsting men den duger säkert för endamålet.

Kramisar från Sassa Sus som fick följa med på grusbus :kär

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Sassa skrev:
De däe med vodo är faktiskt inte helt sant :rolleyes: det var någon annan vid namn :crash som skulle utöva det:ajjabajja sååå jag är heeeelt oskyldig!

...
Fast tant Sassa är j*****t stel kan jag garrantera :va å inte har jag "deffat" eller smygtränat på gym som ni andra flickor gjort *fuskigt*
!
Vadå? Vem menar du? Och VAD menar du?!? :va :hihi Och det var ju bara ett förslag!!! :fatta! För JAAAAAG ville nämligen att Lollo skulle med juh. OCH du!!! OCH alla!!! (Näää.. jag älskar INTE hela världen...)

Det är ingen annan som vare sig deffar eller tränar här, vi bara trissar upp stämningen lite! Mer info kommer närmare den 3e oktober... :lol

Men... är du ligist/huligan/värsting eller?!? :7peta VÅGAR vi ha dig med oss ut i skogen?!? :confused:

C ya!!! Tant Krascha

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Åter till ordningen flickor :fatta! inte bråka nu!

Här kommer lite färsk info, direkt hämtad på plats!
Hojarna är KÅÅTEEÄÄMs blandade enduropark, från 250 upp till 525, satt på en 525a nyss,(bokade en sån till dig Krasha) når ner med nöd å näppe (jag är 170) men det finns några sänkta också.
Körningen under dagen blir blandad, från crossbana till blåbärsris och kraftledningsgator.Inte bara flams å trams, men säker en hel del :rofl
Lunch kommer troligen intagas i religionsmetropolen Knutby :skrämd
Om det är någon omptimist som tror att hon orkar köra hoj hem så finns det möjlighet att låsa in asfaltspärlan under dagen (själv tänkte jag boka färdtjänst :näsblod :död nån mer?)

Mer info om tider och plats för start kommer via PM när det börjar dra ihop sig :)

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
betsy skrev:
Hojarna är KÅÅTEEÄÄMs blandade enduropark, från 250 upp till 525,

Hm... Efter att ha provkört både 250 & 400 (båda 4-takt) så skulle jag INTE rekommendera 250:in till en nybörjare i skogen,
den har påtok för dåligt effektregister & kräver exakt rätt växel vid rätt tillfälle för att den inte ska bli jobbig att köra.
(jobbig = motorn stannar eller saknar kraft så att hojen stannar/fastnar/tippar mm)

Ett bättre val i mitt tycke är då 400:an som har ett supersnällt effektregister där växelvalet inte blir lika viktigt.
Om möjlighet finns provkör hojarna innan ni sticker iväg, om inte det går skulle jag välja 400:an. :tummenupp
525:an funkar säkert bra den med men eftersom jag inte har testat den så tänker jag heller inte uttala mig om dess för-/nackdelar. :tungan

Have fun ladies! :yoparty

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
betsy skrev:
Åter till ordningen flickor :fatta! inte bråka nu!

Här kommer lite färsk info, direkt hämtad på plats!
Hojarna är KÅÅTEEÄÄMs blandade enduropark, från 250 upp till 525, satt på en 525a nyss,(bokade en sån till dig Krasha)
:banana Tant Krascha vill köra 525:a, för att vara en KÅTEÄMM är det MMMULLIGT ljud!!! :yoparty

För övrigt kommer tant Krascha ha bil och utgår från Södertälje... jag antar att betsy och MudBitch redan är inbokade på vägen?!? :hihi

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Yasha skrev:
:banana Tant Krascha vill köra 525:a, för att vara en KÅTEÄMM är det MMMULLIGT ljud!!! :yoparty

För övrigt kommer tant Krascha ha bil och utgår från Södertälje... jag antar att betsy och MudBitch redan är inbokade på vägen?!? :hihi

Ja tack snälla tant! :Bugar Tänkte väl att även om den är ÅÅRAANSH så kan den lilla 525an locka :hihi

flimmer

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
SV650s -02
Yasha skrev:
:För övrigt kommer tant Krascha ha bil och utgår från Södertälje... jag antar att betsy och MudBitch redan är inbokade på vägen?!? :hihi
Hmm jag åker gärna med om det finns en plats över... Kan hoppa på i Kista el Sollentuna eller nått annat lämpligt längs E4... :)

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
flimmer skrev:
Hmm jag åker gärna med om det finns en plats över... Kan hoppa på i Kista el Sollentuna eller nått annat lämpligt längs E4... :)

Jag kan ordna transport från Kista/Sollentuna fram & tillbaka från Olle.
(lovar att inte stanna längre än nödvändigt... :D )

Edit: har en stor läskig kombi som sväljer mycket utrustning för den som vill ta med det också. :)

Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
betsy skrev:
Försök inte :ajjabajja Ladies only!
Vet det :tungan
lovar att inte stanna annat än för att släppa på & av passagerare OM någon behöver skjuts vill säga.

/för snäll för sitt eget bästa? :tomten

edit: utan kamera då'ra... :näsblod :gnissla

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
@Flimmer: Sjävklart bokar vi plats åt fröken i bilen. Nå'n ska väl hitta hoppas jag!!! betsy??? *paniiiik*

@Ghost: INGA SPÖKEN HELLER HAR VI JU SAGT!!! :4skrika

@betsy: För att vara ÅÅÅRANSCH så är den väl kanske ganska åkäj då... :rolleyes:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Eftersom jag INTE når ner på någon av dom så vill jag därför ha 525.
Ska det vara så ska det vara.....

Finns det bra med kläder och skor att låna denna gång? Sist hade dom minsta stl i stövlar 40 och eftersom jag har 35-36 kunde jag få ner båda i en sist :mad:
Tar med mina vanliga mc-stövlar uti fall att dårå :)

Bana nästa helg och helgen där på enduro :kär

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...