AMattsson skrev:Hm, lessen om jag stör med en seriös fråga... ...
Och ObOJ vad kul det ska bli!!!
Vi KAN vara seriösa!!! LOOOOVAR!!! Och vilka bra frågor!!! betsy, fixa!!!
AMattsson skrev:Hm, lessen om jag stör med en seriös fråga... ...
Och ObOJ vad kul det ska bli!!!
Yasha skrev:betsy, fixa!!!
Blir jobbigt med gyttjebrottning om det ligger isflak i pölarna...betsy skrev:Lugn i båten, jag är på vääääääääääääg! (vart f*n e mina långkalsonger och hur blev det vinter så fort?)
Lollo_k skrev:Voodoo?? Så det är du som har gjirt att programmet blir förlängt?
Sassa, Kör så det ryker och ha lika kul som jag skulle ha haft det!!
Vadå? Vem menar du? Och VAD menar du?!? Och det var ju bara ett förslag!!! För JAAAAAG ville nämligen att Lollo skulle med juh. OCH du!!! OCH alla!!! (Näää.. jag älskar INTE hela världen...)Sassa skrev:De däe med vodo är faktiskt inte helt sant det var någon annan vid namn som skulle utöva det sååå jag är heeeelt oskyldig!
...
Fast tant Sassa är j*****t stel kan jag garrantera å inte har jag "deffat" eller smygtränat på gym som ni andra flickor gjort *fuskigt*
!
betsy skrev:Hojarna är KÅÅTEEÄÄMs blandade enduropark, från 250 upp till 525,
Tant Krascha vill köra 525:a, för att vara en KÅTEÄMM är det MMMULLIGT ljud!!!betsy skrev:Åter till ordningen flickor inte bråka nu!
Här kommer lite färsk info, direkt hämtad på plats!
Hojarna är KÅÅTEEÄÄMs blandade enduropark, från 250 upp till 525, satt på en 525a nyss,(bokade en sån till dig Krasha)
Yasha skrev:Tant Krascha vill köra 525:a, för att vara en KÅTEÄMM är det MMMULLIGT ljud!!!
För övrigt kommer tant Krascha ha bil och utgår från Södertälje... jag antar att betsy och MudBitch redan är inbokade på vägen?!?
Hmm jag åker gärna med om det finns en plats över... Kan hoppa på i Kista el Sollentuna eller nått annat lämpligt längs E4...Yasha skrev::För övrigt kommer tant Krascha ha bil och utgår från Södertälje... jag antar att betsy och MudBitch redan är inbokade på vägen?!?
flimmer skrev:Hmm jag åker gärna med om det finns en plats över... Kan hoppa på i Kista el Sollentuna eller nått annat lämpligt längs E4...
Ghost skrev:Jag kan ordna transport från Kista/Sollentuna fram & tillbaka från Olle.
(lovar att inte stanna längre än nödvändigt... )
Vet detbetsy skrev:Försök inte Ladies only!
Yasha skrev:@Flimmer: Sjävklart bokar vi plats åt fröken i bilen. Nå'n ska väl hitta hoppas jag!!! betsy??? *paniiiik*
Yasha :kockoPrillan73 skrev:Klart jag hittar!!! Va ju där senast igår :kocko
/betsy i Prillans dator
silvr skrev:hehe säger inte ordet tjejkörd nånting
Yasha skrev:@Ghost: INGA SPÖKEN HELLER HAR VI JU SAGT!!!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|