UllisS
Överlycklig :)
Yees, jag vill jättegärna med. Vet dock inte om jag hinner till 18, men om jag gör det så hänger jag lätt med
I och med att vi blir så pass många har jag lagt upp en rutt på cirka 10 mil och printat ut ett par kartor för de som är osäkra på vägen.
I och med att vi blir så pass många har jag lagt upp en rutt på cirka 10 mil och printat ut ett par kartor för de som är osäkra på vägen.
Och fikat sker var och när ungefär?I och med att vi blir så pass många har jag lagt upp en rutt på cirka 10 mil och printat ut ett par kartor för de som är osäkra på vägen.
Det låter ju grymt bra. Det är inte så att man kan få reda på rutten innan så att man kanske kan försöka möta upp nånstans på vägen. Jag kommer tyvärr inte hinna til kl 18, men skulle gärna hänga med.
Och fikat sker var och när ungefär?
Baaah nu kom man precis hem
Asså förlåt men jag har riktigt dåligt lokalsinne, jag vågar inte i min stress och förvirring åka mot Rosenhill. Jag kommer tappa bort mig själv... Det är pinsamt uppenbart.
Kanske drar mig till donken på Svea sen när tiden närmar sig! Undrar om ni åker dit sen!?
Vi får styra upp en till körning snart, på norra sidan!
JAAAAAAAAA va kul det va!
Men min vana trogen åkte jag lite vilse på slutet tror jag ska ansöka om personlig assistent. Eller lära mig hitta runt Rosenhill....
Himla sköna vägar på slutet, mot skanssundet och efter färjan! Tjo vad lilla symaskinen med förare fått åka fort ikväll, härligt. (Symaskinsfort visserligen, men ändå!)
Det här gör vi om va??
Ja, tack för trevlig körning!
Inte minst eldsjälarna på slutet som orkade runt Skanssundet!
Vilken sommarkväll!
Ja, du kom lite på efterkälke. Jag stannade en bit ner på påfarten till motorvägen men kunde inte stå kvar då lastbilarna hotade att blåsa omkull mig. Tänkte att du hittar nog hem ändå Tack för att du ville hänga på och du hängde med riktigt bra
Vi får styra upp en till körning snart, på norra sidan!
Sen att det vart en hel del prat om tuttar, rumpor och fladdrande bullfittor hör liksom till
Återkommer med bilder imorgon!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |