Tjejkörning, onsdag 30 juni, Söderut

UllisS

Överlycklig :)
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
Kawasaki zx9r -00
Yees, jag vill jättegärna med. Vet dock inte om jag hinner till 18, men om jag gör det så hänger jag lätt med :)

cgj

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
DR + 258 + ER-6
I och med att vi blir så pass många har jag lagt upp en rutt på cirka 10 mil och printat ut ett par kartor för de som är osäkra på vägen.

UllisS

Överlycklig :)
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
Kawasaki zx9r -00
Det låter ju grymt bra. Det är inte så att man kan få reda på rutten innan så att man kanske kan försöka möta upp nånstans på vägen. Jag kommer tyvärr inte hinna til kl 18, men skulle gärna hänga med.

I och med att vi blir så pass många har jag lagt upp en rutt på cirka 10 mil och printat ut ett par kartor för de som är osäkra på vägen.

Tooni

www.theroyalsrd.se
Gick med
19 May 2009
Hoj
R6
1. cgj
2. BusAnna
3. _Sanna_
4. MaudF
5. Mirre7
6. pibj01, troligen - om det inte regnar
7. redhelmet
8. Nikita (strax efter 18)
9. AK4 (också på om det är fint väder)
10. Malin (ev.)
11. LJ Lundmark (ev.)
12. LJ Lundmarks vän (ev.)
13. AK4:s vän Anki på glidarhoj
14. Pålisen
15. Ninjette_09
16. mumselin
17. PippiT (vid fint väder)
18. Tonks (också om det inte regnar)
19. Miss_a (vid soooool)
20. Tooni (kommer med Nikita)

cgj

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
DR + 258 + ER-6
Det låter ju grymt bra. Det är inte så att man kan få reda på rutten innan så att man kanske kan försöka möta upp nånstans på vägen. Jag kommer tyvärr inte hinna til kl 18, men skulle gärna hänga med.

Det blir Skogis - Länna - Lissma - Tungelsta - Grödby - Sorunda - Rosenhill. Den här gången...

Tänkte först typ rökeriet i Nynäs eller restaurangen på Torö men vi är nog för många för att kunna få mat / fika utan att vänta allt för länge.

Och fikat sker var och när ungefär? :)

Fika på Rosenhill typ runt 19.30 - 20.

Last edited:

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
Baaah nu kom man precis hem :( :(
Asså förlåt men jag har riktigt dåligt lokalsinne, jag vågar inte i min stress och förvirring åka mot Rosenhill. Jag kommer tappa bort mig själv... Det är pinsamt uppenbart.
Kanske drar mig till donken på Svea sen när tiden närmar sig! Undrar om ni åker dit sen!?

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Baaah nu kom man precis hem :( :(
Asså förlåt men jag har riktigt dåligt lokalsinne, jag vågar inte i min stress och förvirring åka mot Rosenhill. Jag kommer tappa bort mig själv... Det är pinsamt uppenbart.
Kanske drar mig till donken på Svea sen när tiden närmar sig! Undrar om ni åker dit sen!?

Vi får styra upp en till körning snart, på norra sidan! ;)

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
JAAAAAAAAA va kul det va!
Men min vana trogen åkte jag lite vilse på slutet :va tror jag ska ansöka om personlig assistent. Eller lära mig hitta runt Rosenhill....

Himla sköna vägar på slutet, mot skanssundet och efter färjan! Tjo vad lilla symaskinen med förare fått åka fort ikväll, härligt. (Symaskinsfort visserligen, men ändå!)

Det här gör vi om va?? :krama

RedHelmet

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2008
Hoj
FZ6-S S2
I kväll

Ja, tack för trevlig körning!
Inte minst eldsjälarna på slutet som orkade runt Skanssundet!
Vilken sommarkväll!

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
JAAAAAAAAA va kul det va!
Men min vana trogen åkte jag lite vilse på slutet :va tror jag ska ansöka om personlig assistent. Eller lära mig hitta runt Rosenhill....

Himla sköna vägar på slutet, mot skanssundet och efter färjan! Tjo vad lilla symaskinen med förare fått åka fort ikväll, härligt. (Symaskinsfort visserligen, men ändå!)

Det här gör vi om va?? :krama

Ja, du kom lite på efterkälke. Jag stannade en bit ner på påfarten till motorvägen men kunde inte stå kvar då lastbilarna hotade att blåsa omkull mig. Tänkte att du hittar nog hem ändå :) Tack för att du ville hänga på och du hängde med riktigt bra :tummenupp

Ja, tack för trevlig körning!
Inte minst eldsjälarna på slutet som orkade runt Skanssundet!
Vilken sommarkväll!

Vilken kanonkväll det blev :banana och tack själv för trevligt sällskap. Det måste vi göra om :)

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Ja, du kom lite på efterkälke. Jag stannade en bit ner på påfarten till motorvägen men kunde inte stå kvar då lastbilarna hotade att blåsa omkull mig. Tänkte att du hittar nog hem ändå :) Tack för att du ville hänga på och du hängde med riktigt bra :tummenupp

Hehe, för en gångs skull höll jag fullt spett och var ju med ända till rondellen, sen trodde jag ni åkt rakt fram där, såg er inte i backen ner till motorvägen! Men hem hittade jag, slutet gott allt gott.

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Tack för sällskapet, trevligt folk, bra tempo, detta var det roligaste på länge. Skönt att slippa lite guys eller hur :tummenupp

Kul med killarna dock som stod vid statoil skogis och tutade som kåta...

Hälften drog och spontanbadade efter rosenhill, hoppas ni hade trevligt! Medans vi andra åkte till skansundet, sen tillbaka, bulten, tungelsta, skogis och svea donken.

Sen att det vart en hel del prat om tuttar, rumpor och fladdrande bullfittor hör liksom till :D
Återkommer med bilder imorgon!

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
Vi får styra upp en till körning snart, på norra sidan! ;)

Gärna det! :)
Då blir det lite mindre stress om jag blir lite sen, och jag kanske tom hittar nånstans också :D
Söderort är ett svart hål för mig :/ Fast svarta hål är till för att studeras!!

Kul att jag hann säga hej till några av er på donken i alla fall :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sen att det vart en hel del prat om tuttar, rumpor och fladdrande bullfittor hör liksom till :D
Återkommer med bilder imorgon!

:tuttar:arsele det missade jag? Vem pratade om sånt? :gnissla
Jag hade skitkul tjejer och jag är på nästa Onsdag igen utan tvekan.
Tack alla för en underbar kväll, nu kommer jag stupa i säng. Nattinatt.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati