Hur blev det, skulle vi ha en stående tjejkörning på onsdagar framöver?? Det var ju såååå skoj sist
Hur blev det, skulle vi ha en stående tjejkörning på onsdagar framöver?? Det var ju såååå skoj sist
Vilken tid på onsdag? Och vart kör vi?
Nu är vi tre brudar som kommer ses 15.15 på donken sveavägen och dra till rörken. Var där 15.15 om ni vill haka på
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=228633
Bah! Inte semester än ! Sådär tidigt kan man ju inte rulla
Tog en löprunda för att försöka få lite mindre rumpa att sitta på istället... Inte lika roligt....
Det är smutt att ha semester Vi hade hur kul som helst, du missa nåt Hörru du, din rumpa kan inte va så stor om den får plats i stället vilket den uppenbarligen gör.. Det är ju inte ett ställ för "big asses".. Inte för "big" nånstans.. Undra hur dom tänkte när dom gjorde stället.. Tjejer har ju ofta lite höfter och kanske..bröst....
Haha jag väger iaf 4 kg mer idag än när jag köpte det, och det var taaaajt innan
Men ja, jag undrar också... Tycker inte att mina "höftskydd" (de mjuka sakerna..) sitter riktigt där de ska. De kanske inte tycker att vi är lika räjs som killar
Men imorrn ska jag med på körning! Såg dock att du åker till Gotland då.. Inte alls avis. inte alls.
Hehe, tycker inte nåt sitter egentligen riktigt där det ska..känns skumt.. Men men, det är svårt att hitta ställ. Testade killställ också men dom var alldeles för stora.. Så jag är väl kanske nån slags alien som ska vara glad att jag kommit in i nåt ställ över huvudtaget
Ja jag ska inte med imogon tyvärr.. Förstår att du inte är avis... Imorgon tar vi vårt pick och pack och drar iväg en vecka... hehe.. sen hinner jag vara hemma typ..tre dagar och sen blir det Kemora.. Inte alls avis på det heller va...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|