Tänk på att folk ställer upp ideellt som funktionärer och instruktörer på sin fritid. Alla funktionärer har inte superrutin då de inte ställer upp varje gång och kanske missar att få med sig allt. Skulle du gilla att bli klankad på om du ställer upp på din fritid och gratis. Knappast. Var glad att vi ändå har de här möjligheterna till fortbildning. Jag tror du överlever om de nu skulle vara så att du tvingas gå introduktionen en gång till.
Meh, jag har inga problem med att bli utan, hade inte ens tänkt köra för jag skulle jobba direkt efter, skulle "bara" fixa introduktionen.
Men det var inte så "bara" skulle det visa sig
Köa en timme, fick sen reda på att jag inte hade behövt köa för det, och sen fick vi ok att vi kunde köra intro, medans han som höll i intron sa att vi får göra det igen ändå när vi väl hade gjort det, men han gav med sig sen när han fick höra att vi fick ok att köra introt bara och slipper göra det sen nästa gång.
Efter många om och men när vi kommer ner sen igen fanns det typ 3 blanketter tilll 10 pers.
Och hade det från början framgått att Introkursen var på typ 5minuter hade man ju inte ens behövt åka dit och köa
Jag trodde det var typ någon lite längre grej på 30min-1Tim, ingenstans framgår heller detta
Det var det jag reagera på, all heder till smc personalens gratis arbete och allt vad det innebär.
Jag tror dock det går att göra det bättre både för dom och alla köande/deltagare, planering är en bra start, se till att ha ordentligt med papper för folk att fylla i, eller varför inte lägga ut det på nätet så man kan fylla i och betala skiten hemma
kötiden skulle minska rätt drastiskt tror jag när det inte står folk i kön som fyller i det när dom väl kommer fram
Många förbättringar går att göra, och då mest till smc's fördel, slipper dom springa som yra hönor och dubbeljobba i onödan
Win/Win
Såja ledsen att det vart lite offtopic
Vill någon diskutera det mera skicka ett pm vetja
Jasså,du fick en väst?? Eller.... nä, isåfall skulle du ju ha gett den till oss tjejer eller hur... ? Gentleman
Vi tar Järfälla i morgon kväll istället och är ute i skiiiiitgoood tid...
Hehe näe ingen väst, dom var slut redan när jag kom fram, hade inte tid att köra ändå
Men jajemen du hade lätt fått en av mig om jag hade fått en