Tjejkörning, onsdag 30 juni, Söderut

ak4

Ducatista
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
-09, Ducati 848
Jasså du kom med den "riktiga badgruppen" jag hamnade ju i Skanssundet fast jag trodde jag var vid badet... Trodde du åkte till Donken Svea. Ja det var väldigt trevligt och bikini på nästa gång... blev sugen på att köra bana som du pratade så gott om... Ja det var väl inga tutt:tuttar o rövdiskussioner utan mer en monolog

Jag blev lite snopen när jag såg er dra iväg med andra gruppen, haha=) Det var skönt att ta av sig stället ett tag, även om jag inte badade...=) Nästa gång får vi se till att du hamnar i badet du med;) Jaså det var en monolog... Låter ändå spännande;) Tuvis imorgon?:)

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
Någon av er alla som möjligtvis kommer att köra Tjejkörningen på Rörken den 11 juli? :)

Jag hade tänkt att försöka ta mig dit då! Sällskapar gärna ;D. En Marie som jag träffade på midsommar ska dit också, hon bor också på rätt sida om stan :p

Jag är säker på att det finns ett skämt innehållande "bregottfabriken" angående den här bilden. Jag ska slipa lite på det och ber att få återkomma.

Tänkt klart?

Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Oljan bytt, bakdäck - nytt = laddad inför imorgon!! :)

Ska du till Tuvängen i morgon???????????? Jag vet inte hur jag ska göra är laddad men samtidigt rädd för att instruktörerna ska fråga vad fan jag gör där med min stela kropp som knappt törs luta... :gnissla
Jag känner mig skitstel i år o det är kanske just då man ska till Tuvängen. Förra året gick det ju bra o var skit kul där... :D
Jag försöker skylla på hojen att den är för stor men förra året var det Goldwing där som låg i kurvorna, så det går inte skylla på det heller...:Bugar

ak4

Ducatista
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
-09, Ducati 848
Klart man ska till Tuvängen imorgon!!!:banana Måste ju vara fler som ska dit, lät som att många var på i onsdags...=) Det blir till att hoppa isäng tidigt i kväll.. perfekt att min kompis fyller år och har fest :va Det får bli vatten=)

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Jag blev lite snopen när jag såg er dra iväg med andra gruppen, haha=) Det var skönt att ta av sig stället ett tag, även om jag inte badade...=) Nästa gång får vi se till att du hamnar i badet du med;) Jaså det var en monolog... Låter ändå spännande;) Tuvis imorgon?:)

Jag förstår det, inte meningen, jag lovade ju att vänta... Jag får fälla ut öronen nästa gång o lyssna.... Jajamen nästa gång blir det bad...
Ja du ser mitt svar till _Sanna_ ang Tuvis i morgon... Jag fick inte in 2 pers på ett svar.... blondin vettu...:va

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Klart man ska till Tuvängen imorgon!!!:banana Måste ju vara fler som ska dit, lät som att många var på i onsdags...=) Det blir till att hoppa isäng tidigt i kväll.. perfekt att min kompis fyller år och har fest :va Det får bli vatten=)

Jasså du ska dit... jag ska överväga-....

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jasså du ska dit... jag ska överväga-....

Nämen vad är det här?? :mad: Inte mesa nu, du ska också dit, PunGt!!1 :yoparty

Så tar vi ett revanschdopp med fniss och fika efteråt. :tummenupp

Ses imorrn alltså.:krama

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Nämen vad är det här?? :mad: Inte mesa nu, du ska också dit, PunGt!!1 :yoparty

Så tar vi ett revanschdopp med fniss och fika efteråt. :tummenupp

Ses imorrn alltså.:krama

Vart badar man då?? I södertäljekanalen??:yoparty

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Ska du till Tuvängen i morgon???????????? Jag vet inte hur jag ska göra är laddad men samtidigt rädd för att instruktörerna ska fråga vad fan jag gör där med min stela kropp som knappt törs luta... :gnissla
Jag känner mig skitstel i år o det är kanske just då man ska till Tuvängen. Förra året gick det ju bra o var skit kul där... :D
Jag försöker skylla på hojen att den är för stor men förra året var det Goldwing där som låg i kurvorna, så det går inte skylla på det heller...:Bugar

Det är därför du ska dit. För att träna bort stelheten. Det görs genom att nöta och nöta och instruktörerna tycker visst att du har där att göra. Det är ju därför de är där. För att hjälpa dig bli bättre :). Jag var också stel som en pinne i början :D.

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Det är därför du ska dit. För att träna bort stelheten. Det görs genom att nöta och nöta och instruktörerna tycker visst att du har där att göra. Det är ju därför de är där. För att hjälpa dig bli bättre :). Jag var också stel som en pinne i början :D.

Ok, jag har blivit nästan övertygad.... håller på att förbereda väskan nu o packar ner bikinin.... pepsin o den stora biffiga hojen e tankad o piffad...SMC kortet är med.. skinnstället skulle jag lämna in idag för lagning av gylf men det går ju inte om jag ska till Tuvis så gylfen får hänga på halvstång men det brukar liva upp stämningen lite...... :1pajas

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Helt OT, men är det nån av damerna som har långa naglar och som har hittat handskar som passar? Märke?

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
:mad::huvetBlev inge Tuvängen idag.... vi tjejer som kom var för sent ute och fick vända hem igen så tänk på det när ni ska köra bana att var ute i god tid.... Däremot blev det trevlig fika i Rosenhill men det var bana vi hade velat köra idag...

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
aha det var ni som stod där, fanns ju inte ens lappar så det räckte så man kunde få sin introduktion registrerad grr:mad:

Lyckat smc upplägg :p

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
:mad::huvetBlev inge Tuvängen idag.... vi tjejer som kom var för sent ute och fick vända hem igen så tänk på det när ni ska köra bana att var ute i god tid.... Däremot blev det trevlig fika i Rosenhill men det var bana vi hade velat köra idag...

Ja, man får vara ute i god tid. Synd att ni missa men det är tjejkörning på Rörken nästa söndag och då brukar det inte vara så svårt att få plats. Jag ska dit. Du + de andra kan hänga på om ni vill ha sällskap dit.

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
aha det var ni som stod där, fanns ju inte ens lappar så det räckte så man kunde få sin introduktion registrerad grr:mad:

Lyckat smc upplägg :p

Tänk på att folk ställer upp ideellt som funktionärer och instruktörer på sin fritid. Alla funktionärer har inte superrutin då de inte ställer upp varje gång och kanske missar att få med sig allt. Skulle du gilla att bli klankad på om du ställer upp på din fritid och gratis. Knappast. Var glad att vi ändå har de här möjligheterna till fortbildning. Jag tror du överlever om de nu skulle vara så att du tvingas gå introduktionen en gång till.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati