bikerwoman skrev:E det bara hyfsat väder, dvs. inte åska drivis och hagel så hänger jag gärna på oxå om jag får? Men på ett villkor! Att ni räknar med att jag knappt kommer att hitta till Södertälje eftersom jag brukar gå vilse i mitt eget kök....
Vad har du hittat på Yasha, har du klotat med R1:an? Trodde du var fullärd efter helgens övningar!!
Det är ju bara att följa E4:an och svänga av där det står Södertälje!!! Se'n ska vi nog ta och leta reda på dig!bikerwoman skrev:...jag knappt kommer att hitta till Södertälje eftersom jag brukar gå vilse i mitt eget kök....
Yada yada yada... den som har lever får se, som Suermuppo brukar säga. Hon blev ju TRÖTT och UTTRÅKAD sa' jag ju! Och klota var väl att ta i, antingen är jag för kort och klen eller helt enkelt KLANTIG!!!Vad har du hittat på Yasha, har du klotat med R1:an? Trodde du var fullärd efter helgens övningar!!
betsy skrev:Nähädu! De e min plats! Du är ju för tusingen körledare, (minns Liwa´s "våga-vägra-bromsatempo" sist) går inte att storpotäta sig då
Jag ska göra hallonpuré imorn, blir jättesmaskens
MUAHAHAHAHAAAA Jo, jag vet nog vad hon pratar om!!! ¨Men vem har sagt att man måste titta på hastighetsmätaren när man är ute och kör hoj?!?Liwa1 skrev:Mitt vaddå
Det är rent förtal
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAAAA Jo, jag vet nog vad hon pratar om!!! ¨Men vem har sagt att man måste titta på hastighetsmätaren när man är ute och kör hoj?!?
Syns imorgon flickor!!!
Liwa1 skrev:Säger hon som låg i häcken på mig och tuta för hon ville köra om
Prillan73 skrev:Enligt SMHI-sida ska det inte bli mer regn idag....men man vet ju hur det brukar vara....
Bara blött på marken här just nu......gör mig iordning !
Tänk på hur pigg och glad du blir när du sätter dig på mopeden och susar iväg (nej, just det, det var ju betsy som skulle susa ) för ännu en körning med hönsgårdskackel vid varje kafferepsstopp!Liwa1 skrev:... Vi var vakna redan vid 5 imorse och hon leker för fullt och jag är bara trött
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari