Tjejkörning söder om Sthlm 15 augusti

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TinaTjejen skrev:
Jävla kackel de va i den här tråden då, hur kan de komma sig? :D :rolleyes:
Du är bara AVUNDSJUK!!! :D

Och jag har ett par bilder i kameran, men glömde den i garaget, så när jag orkat masa mig dit och hämta kameran så... :rolleyes: Det är inte mycket att se. Det är stillastående-bilder från start och från Gnesta...

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Hur kul som helst! Tack! :tummenupp

Är lite avis på alla kåphojar, fattade inte varför jag hade så mycket träningsvärk i morse...? :rolleyes:

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Yasha skrev:
Lite galna bilister träffade vi väl på iofs, jag såg nog Rävens gest efter vi rullat av färjan i Skanssundet... :lol

:va jag hade så mycket fuffens för mig, tror nog att det var mer en "aha! Nu känner jag igen mig, här har jag kraschat"-gest :lol

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Lägger upp mina bilder i Bildsektionen av forumet. Jag tar inget ansvar för vad folk GÖR på bilderna!!! :3freak Men säg till om ni inte vill var med på bild på forumet, så tar jag bort!

:)

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Sådärja, tror nån smygit in och bytt min dator mot den gamla 286an som stod i soprummet :huvet
Tack för en strålande dag! Extra tack till Yasha som lånade ut sin räcer till mig :banana Det var skoj, annorlunda, tyst och ...eh fort... men jag får nog låna dina stövlar nästa gång också, så jag slipper lyfta hela foten när jag ska växla :lol
Men Yasha: man får inte kalla Megasen för "liten moppe" :fatta! han är en stor motorcykel nu!

Smyger över till bildforumet och ser om jag kan få ur mig nåt där :va

Västerut nästa tur????

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
betsy skrev:
... men jag får nog låna dina stövlar nästa gång också, så jag slipper lyfta hela foten när jag ska växla :lol
Men Yasha: man får inte kalla Megasen för "liten moppe" :fatta! han är en stor motorcykel nu!
Men, men... Megasen KÄNDES ju som en liten moped!!! Man fick ju sitta och växla hela tiden juh!!! Och så fanns det liksom inget där, man såååg ju inget av hojen... :gnissla ...fast det kan ju bero på tjockisen som satt på!!! :3freak Men den mullrar FIIIINT!!! :)

Crosstövlar är tjocka och hårda, landsvägsstövlar är tunna och mjuka... får fixa till det däringa till nästa tur! :tummenupp

Edit: Förrädiskt värre med en tyst hoj med många cylindrar, eller hur? Man bara vrider på rullen och vips så är man uppe i ... MÅNGA km/h!!! :lol

Västerut nästa tur????
Hmm... :va Jag tror att Nynäshamn/Torö med omnejd ligger mer österut, men jag är ju helt lost vad gäller att hitta, så.. vi får väl se?!? :tungan

Last edited:

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Yasha skrev:
Edit: Förrädiskt värre med en tyst hoj med många cylindrar, eller hur? Man bara vrider på rullen och vips så är man uppe i ... MÅNGA km/h!!! :lol

Hmm... :va Jag tror att Nynäshamn/Torö med omnejd ligger mer österut, men jag är ju helt lost vad gäller att hitta, så.. vi får väl se?!? :tungan

Mmmm, många stora siffror var det, min lilla stackare har aldrig farit fram så fort :tungan Kul när det händer grejer när man vrider :yoparty

Torö funkar :tummenupp om man missar en avfart så får man extra mycke krokiga vägar, trust me!

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping