combat girl
What u do in life echoes in eternithy
Vågar (orkar) en ensam Västgöte sig ner för o joina er? Verkar inte vara ngr tjejer på SH från mina trakter..
Ska dock på möhippa den 18e...hmm...
Klart du vågar
Vågar (orkar) en ensam Västgöte sig ner för o joina er? Verkar inte vara ngr tjejer på SH från mina trakter..
I vår fina spamtråd är där flertalet tjejer från skåne om jag inte minns fel. Vet dock inte om de kanske har egen hoj
Klart du vågar
Får jag lov att följa med?
Dock har jag ju inget kort själv, utan åker bara bakpå, och min förare är ju kille.
Är det okej?
Får jag lov att följa med?
Dock har jag ju inget kort själv, utan åker bara bakpå, och min förare är ju kille.
Är det okej?
Ms. Hook: Hmm... Verkar vara lite dålig uppslutning. Har vi någon runda? Planeras något fikastopp? Har vi någon given "ledare"? Ser verkligen fram emot helgen nu, har visserligen ett knappt lagligt bakdäck, men det håller för rundan, sen får jag väl stjäla pojkvännens hoj om det dyker in något mer!
Jag har förhandlat klart o dyker upp om vädret är OK! Det verkar ju som vi har en BKK instruktör med oss, Nemesis, är du den givna ledaren ? Ngn som har förslag på rutten eller ska jag kolla?
Fikastopp blir det väl såklart!
Ska bli riktigt kul!
Du får gärna följa med, men din man får stanna hemma o städa
Nemesis kan ju tänka sig skjutsa!
Vågar gör jag men jag såg nu att det tar över tre timmar att ta sig dit. Kan bli lite väl mkt för min lilla rumpa att uthärda först resan ner, sen en tur med er på det & sen hem.
Jag har förhandlat klart o dyker upp om vädret är OK! Det verkar ju som vi har en BKK instruktör med oss, Nemesis, är du den givna ledaren ? Ngn som har förslag på rutten eller ska jag kolla?
Fikastopp blir det väl såklart!
Ska bli riktigt kul!
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari