Tack för ett uttömmande och bra svar!
Kan bara tala för mig själv, men jag har inget behov av att visa mig snabbast, bäst och tuffast, utan tar det gärna lugnt, så jag kan njuta lite.
Körningar jag varit med på tycker jag ibland går lite för fort för det, att kunna slappna av och njuta. Har väl inga större problem att hänga med då det går fort (inbillar jag mig) och det är ibland kul, men kör utifrån min egen förmåga och utan att ha ett behov av att konkurrera med andra (sådan körning tycker jag mer hör hemma på bana) och har sedan -91, då jag tog kortet, hållit mig på vägen (något jag planerar fortsätta göra).
Eftersom jag endast ibland är sugen på att köra riktigt fort blir det oftast att jag kör själv, vilket är lite tråkigt i längden.
Är självklart inte så intresserad av att hålla glidartempo typ customhoj, men inte heller bantempo typ plastraket. Jag har ju trots allt "bara" en SportTouring-hoj.
Anpassar hastigheten till de jag kör med, men inte över min förmåga och hellre lite lugnare än alltför fort.
Vad gäller kommentarerna du fått höra så undrar man ju lite vilken mognadsnivå och ålder de har som kläckt ur sig dem.
Mycket roligare att sprida positiva kommentarer runtomkring sig.
Synd dock att det ska behövas en uppdelning utifrån kön för en körning. Bättre hade varit att ha kriteriet att endast vettiga människor utan självhävdelsebehov få vara med.
Dock är det väl lite svårare att sålla ut agnarna från vetet med det kriteriet.
Jag hoppas i alla fall ni får en kul körning och att regnet håller sig borta!