Heli
eller var det Trasi
1. prillan
2.Yascha
3. Bikerwoman
4. Betsy
5. Liwa1
6. Bikerbitch
7. Anciol
8. Heli
Hakar på nu dårå.
2.Yascha
3. Bikerwoman
4. Betsy
5. Liwa1
6. Bikerbitch
7. Anciol
8. Heli
Hakar på nu dårå.
Ace!!! du har PMAce Niki skrev:Vill kanske dyka upp på kvällen sen, beroende på var ni är o så. Fast det blir nog bara om BB är med er för jag har bara hennes nummer.
Hur många nr behöver du?!? Säg till, du kan få fler!!!Ace Niki skrev:Vill kanske dyka upp på kvällen sen, beroende på var ni är o så. Fast det blir nog bara om BB är med er för jag har bara hennes nummer.
Lägg om däcken PRONTO!!!Räven skrev:Låter tok-kul! Om jag hinner få på andra däck på xr:en och det är bra väder så hakar jag på!! ...Synes!
Tack...ktmjacke skrev:Grattis på födelsedagen yasha!
Yasha skrev:Men en sak vet jag... och det är att om INTE DU DYKER UPP IMORGON, SKA JAG LETA REDA PÅ DIG OCH HÄMTA DIG!!! Och jag LOVAR dig att du INTE vill åka bakpå den hoj som jag har fått låna!!!
betsy skrev:Nädu kaninmorsan!!! Nu får du komma till oss
Dessutom regnar det bara när man åker till dig
Be afraid! Be VERY afraid!!!Räven skrev:Nu vet jag inte om nyfikenheten övervinner skräcken
Ja, gör du det för min skull?!?betsy skrev:Måste jag baka en tårta och köra runt med på mitt mobila fikabord nu????
Och tack så mycket!Grattis Yasha!!!
Slappna av! Jag äter inte tårta. men tack ändå!betsy skrev:Ska se om jag hinner slänga ihop nåt inatt, annars får det bli en glass i Vaxholm, har fullt upp me att vika ut mig just nu... jag menar vika kartor
Yasha skrev:Det verkar som om Heli och jag utgår från Södertälje på lördag. Några fler som vill samköra till träffpunkten kl.11? Någon vi ska hämta upp på vägen?
Hör av er, vi har två alternativ: motorväg raka spåret eller starta lite tidigare och köra lite "omvägar"...
PM:a mig eller Heli!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |