Prillan73
Lagom e bäst.....
Har du fått ihop kartan Betsy ??
Prillan73 skrev:Har du fått ihop kartan Betsy ??
Har du pratat med Heli?phanteer skrev:Hej!!
Jag skulle vilja hänga på från Södertälje! Vilken tid och vart ska vi träffas?
Det skulle ju vara kul med lite "omvägar" då motorvägen suger!!
Du kanske inte ska ta bort strypningen ändå?!? Det verkar som om farten räcker för att det ska skramla både sönder och bort diverse delar som det är...betsy skrev:Monster ska tydligen inte framföras i alltför höga hastigheter...
Men för att vara motivlack är det ganska intressant...
Har jag sagt det va?!?betsy skrev:Vadå??? Tycker du det blev fult???
MUAHAHAHAHAAAA! Det här gänget sköter sig inte ens med surrogatmorsor i medelåldern i närheten!!!Liwa1 skrev:Kan man inte lämna er själva i 2 sekunder utan att ni ska ställa till det
Tror du inte f-n att vi fikade en FJÄRDE gång i Rosenhill också?!? Men jag drack bara vatten och åt isglass på de andra tre ställena, dså de räknas knappt!!!Jag missade sista mjukglassen (fast det gör ju inget nu när jag ska bli av med sista kg efter graviditeten) och turen från Å-B till Waxholm.
Det var superkul och vad ska du med en ny hoj till? Din går ju som ett skållat troll!!! Eller var det du som var trollet?!?Tack alla tjejer för idag. Det var en riktigt rolig och trevlig dag. Grattis till Yasha för att du fyllt år och till nya hojen (Nitrous! jag vill med ha en nya R1...både Prillan och Yasha har det nu)
Jag och namn, det ska vi itne tala om. Men du på motarden, coolt kört. Jag måste bara teste en motard en dag.
Liwa1 skrev:Kan man inte lämna er själva i 2 sekunder utan att ni ska ställa till det
Hur kör du Betsy Fast motivlacken var ju tuff.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|