Tjejproblem...

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Kallar du det tjejproblem? Det tog slut mellan mig och min flickvän för en timme sedan. Vi har varit tillsammans i nästan 1,5år. Ska nog gå och hänga mig nu! Vi hörs sen kanske! :död
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
Kvinnor och män ska inte leva ihop, de gånger de möts bör endast vara i reproduceringssyfte. Båda läger gynnas av att hållas isär. Där männen kan hylla sig själva till skyarna och där kvinnorna kan leva ...
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Om hon inte är på topp eller har det motigt så vill hon ju inte bli ifrågasatt :fatta!

Kör efter mottot: Det är du + din tjej mot resten av världen..

Det spelar ingen roll vad, vem eller hur.. Hon vill ha ditt stöd (punkt slut)

Ifrågasättandet kan komma när hon mår bättre..

Fast det spelar eg. ingen roll hur du gör så har du iaf gjort fel.. :va
 

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Roger Nordin på RIX morgonzoo sa nått i stil med "det är bättre med killar, dom förstår man ju iallafall" härrom morgonen. Han klev förövrigt ut ur garderoben för ett tag sedan.

Om nån undrar så är jag kvinnojägare rakt igenom, man är väl för trög för att leva ett problemfritt liv... :tuttar :pannkyss
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Är det inte tjejerna som ska vara mognare än killarna ALLTID?

Har detta fenomen vänt nu så att killarna blivit fjolliga o tjejerna strular runt som killar?

Nånting har hänt för inte fan finns det en vettig tjej nånstans.

Blir snart kvinnohatare o köper en motorcykel till............. fan!!!
 

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Ort
Ute i skogen..
Hoj
Ingen...
Biturbo skrev:
Kör efter mottot: Det är du + din tjej mot resten av världen.Det spelar ingen roll vad, vem eller hur.. Hon vill ha ditt stöd (punkt slut)

Jovisst jag är väl medveten om hur man ska handskas med tjejerna...
Men just i det här fallet kändes det som jag stog på "världens" sida..och problemet var väl mer eller mindre att man stog för det och fick skit!

Aja vi bråkade hela dagen igår, och efter mycket tårar och skrik så löste det sig på något vis...Så nu har man lovat något igen :va. Men det har iaf löst sig :tummenupp
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
UrbanTiger skrev:
Dum åtgärd.
Gå hem till mamma och få lite köttbullar med sås och lingon. Ta ett par öl med polarna. Antingen ringer hon om någon dag eller så har du fått en möjlighet att hitta någon annan.
Jo, det har du rätt i. Mina vänner herr Macallan och fröken Laphroaigh hjälpte mig rätt bra igår iaf. Och det är ju rätt skönt att vara singel ändå.
 

Harrysson

Nu 12kg lättare. Hur många häst gör det?
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Hörby
Hoj
FZ6S -05
kaZmur skrev:
Kallar du det tjejproblem? Det tog slut mellan mig och min flickvän för en timme sedan. Vi har varit tillsammans i nästan 1,5år. Ska nog gå och hänga mig nu! Vi hörs sen kanske! :död
Vilken tur att våren precis är här. Ut och kör med dig istället. :tummenupp
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Mavve skrev:
Nånting har hänt för inte fan finns det en vettig tjej nånstans.

Hur är en vettig tjej då??? :va

En som har egna intressen och låter killen ha sina utan att klaga. Och som gör saker tillsammans med sina väninnor o låter killen göra saker med sina vänner. Men ändå gillar att hitta på crazy saker tillsammans.

En tjej som sköter det mesta i hemmet medans killen ligger på soffan, men som ändå, när det ska fixas nåt med hammare, hjälper till som hantlangare. :rolleyes:

En som lagar mat och ser till att det finns matlåda. (Inte alltid dock)

En som gillar att åka hoj. (SÅKLART) :)

En som för det mesta är glad, MEN oxå såklart har en o annan dag när allt känns pest, och kan tjata om skitiga stumpor som ligger på golvet och säger "Nu jävlar får det väl bli nån ordning här. STÄDA NUU" :fakta

:wiggle

Dom finns...!!! Leta bara på rätt ställen!! :tomten

PS: tycon1...du får helt enkelt bita ihop och stå ut.. det är en sån typ som aldrig kan bli nöjd, förrän hela världen kretsar kring henne. :näsblod
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Madhonda skrev:
En som för det mesta är glad, MEN oxå såklart har en o annan dag när allt känns pest, och kan tjata om skitiga stumpor som ligger på golvet och säger "Nu jävlar får det väl bli nån ordning här. STÄDA NUU" :fakta

Mitt ex gillade inte heller när det låg skitiga stumpor i lägenheten iaf. Unga, nyduschade som luktade sommaräng hade hon inget emot dock. :)

//D
 

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Madhonda skrev:
Hur är en vettig tjej då??? :va

En som har egna intressen och låter killen ha sina utan att klaga. Och som gör saker tillsammans med sina väninnor o låter killen göra saker med sina vänner. Men ändå gillar att hitta på crazy saker tillsammans.

En tjej som sköter det mesta i hemmet medans killen ligger på soffan, men som ändå, när det ska fixas nåt med hammare, hjälper till som hantlangare. :rolleyes:

En som lagar mat och ser till att det finns matlåda. (Inte alltid dock)

En som gillar att åka hoj. (SÅKLART) :)



:wiggle

Dom finns...!!! Leta bara på rätt ställen!! :tomten

Detta låter nog som en dum fråga men vart i hela friden ska man leta om man vill ha tag i en sån kvinna?
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Madhonda skrev:
Hur är en vettig tjej då??? :va

En som har egna intressen och låter killen ha sina utan att klaga. Och som gör saker tillsammans med sina väninnor o låter killen göra saker med sina vänner. Men ändå gillar att hitta på crazy saker tillsammans.

...

En som för det mesta är glad, MEN oxå såklart har en o annan dag när allt känns pest, och kan tjata om skitiga stumpor som ligger på golvet och säger "Nu jävlar får det väl bli nån ordning här. STÄDA NUU" :fakta

:Bugar Blir jag singel så ringer jag dig, OK? :D

Ha det!
/Fredrik, på gladaste påskhumör

Acrid skrev:
Kvinnor och män ska inte leva ihop, de gånger de möts bör endast vara i reproduceringssyfte. Båda läger gynnas av att hållas isär. Där männen kan hylla sig själva till skyarna och där kvinnorna kan leva ...

Ja, är den glada mentaliteten och människosynen att leva så för all del, lev gärna åtskild. I alla fall från mig. :tummenupp
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Tjejer är som datorer...
Oftast är felet inte det minsta logiskt..
Något som du gjorde förra veckan skapar problem idag.

Även om det funkar för tillfället så är det inte säkert att det gör det om två veckor, ett enda litet "ord" kan ställa till det rejält.

Det fel som allt verkar kretsa runt är bara en anledning för att säga att det finns ett gammalt fel.


MEN pojkar e som de e .. de vill leka med datorer.. då får man stå sitt kast.. detsamma gäller tjejer,...

Jag är inte singel.... :rolleyes:

(det dolda budskapet är som blandannat emmi säger: det finns nog ett annat problem....) :4skrika
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Madhonda skrev:
Hur är en vettig tjej då??? :va

En som har egna intressen och låter killen ha sina utan att klaga. Och som gör saker tillsammans med sina väninnor o låter killen göra saker med sina vänner. Men ändå gillar att hitta på crazy saker tillsammans.

En tjej som sköter det mesta i hemmet medans killen ligger på soffan, men som ändå, när det ska fixas nåt med hammare, hjälper till som hantlangare. :rolleyes:

En som lagar mat och ser till att det finns matlåda. (Inte alltid dock)

En som gillar att åka hoj. (SÅKLART) :)

En som för det mesta är glad, MEN oxå såklart har en o annan dag när allt känns pest, och kan tjata om skitiga stumpor som ligger på golvet och säger "Nu jävlar får det väl bli nån ordning här. STÄDA NUU" :fakta

:wiggle

Dom finns...!!! Leta bara på rätt ställen!! :tomten

PS: tycon1...du får helt enkelt bita ihop och stå ut.. det är en sån typ som aldrig kan bli nöjd, förrän hela världen kretsar kring henne. :näsblod
Hittar du en sådan tjej någonstans så ring mig!
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top