Tjejtråden

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Småland
Hoj
Nada...just nu.
TINA TJEJEN:Jag har en Yamaha Diversion 600 -97 Köpte den i våras.Ville inte åka bakpå längre på sambons Honda CBR.Så jag har övningskört hela sommaren typ 250 mil.Så jag ska gå till körskolan och diskutera hur jag ska få mitt mc-kort på bästa vis.För jag vill ha kortet till våren så fort som möjligt och på bästa vis.Känner att jag är mogen i trafik körning men måste ha hjälp med manöverbanan. :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:7peta annars kan vi ta och sälja hunter också som massör åt alla tjejer :)
 

Gräddnos

Guest
Kakan skrev:
Japp jag är duktig nu jag byter samtalsämne från sex tillhoj... :3freak :lol

En dag så händer det... :hihi

Nej, men seriöst. Det är väl bara att fråga ngn duktig människa om man inte kan ta några heldagar ibland? Jag har iaf kompisar som mer än gärna visar hur man mekar bil, detsamma borde väl gälla hojmänniskor?
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
Gräddnos skrev:
Ja, för att som ni diskutera porrpung och vilken kvinna man föredrar i gubbtråden, det är ju oxå väldigt moget... :tummenupp Ursäkta. Kunde bara inte hålla mig!

Återgå. :D

Jag lämmnade tydligen inte alls tråden, men det här blir det sista inlägget här.
Hur vida saker å ting skött rätt eller fel i dessa båda trådar lämmnar jag åt moderator som får ta beslut hurvida saker å ting skötts.

Tack för mig ha en trevlig tråd
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
jo polare har jag med mmm även en far som kan vissa hur man mekar bil så du har rätt det borde finnas nån som är vilig att lära ut hur man mekar med en hoj.
Men sen hade jag en liten fundering om man är flera så kanske man kan lyxas hyra in nått proffs över en dag eller nå sånt för att lära sig.

Gräddnos skrev:
En dag så händer det... :hihi

Nej, men seriöst. Det är väl bara att fråga ngn duktig människa om man inte kan ta några heldagar ibland? Jag har iaf kompisar som mer än gärna visar hur man mekar bil, detsamma borde väl gälla hojmänniskor?
 

Gräddnos

Guest
Kakan skrev:
jo polare har jag med mmm även en far som kan vissa hur man mekar bil så du har rätt det borde finnas nån som är vilig att lära ut hur man mekar med en hoj.
Men sen hade jag en liten fundering om man är flera så kanske man kan lyxas hyra in nått proffs över en dag eller nå sånt för att lära sig.

Bra sak att göra i vinter! Att hyra in ngn, vill säga. :tummenupp
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:7peta nu vet jag att du jagar en manligstrippa med ljus och lykta men jag vill ha en verkstadskunnig hoj mek :lol :tungan

Gräddnos skrev:
Eh... Jag pratade oxå om ngn mer kunnig typ då.. :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
ja jaisse du skulle må då va :lol
fast de skulle jag med för då slapp jag stela muskler :)

Hunter skrev:
De e bara att boka så kommer jag med oljan och smörjer upp din stela kropp :hihi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top