Gräddnos
Guest
Frolic skrev:Jag är inte bara liten och ettrig, jag är envis som synden oxå
Haha, det där är nog drag man får för att man ska märkas.
Edit: Får, fär, för...
Last edited:
Frolic skrev:Jag är inte bara liten och ettrig, jag är envis som synden oxå
Miss_Orchidee skrev:å fan, du verkar ju veta.....
såg att dom hade en sjuksköteske dräckt, kanske vore nått för halloween.........
betsy skrev:Roller i sjuksköterskeuniform kanske, får vi mer pengar för honom då tro?
Kakan skrev:vare på några
japp den på halloween mmm ja du gör sukse
Miss_Orchidee skrev:haha....nej...jag tänkte snarare vara nån bortgången känndis....
Kakan skrev:mmm kan vara bra det med....själv gör jag nog som jag gjort många år nu..planerar att gå på en fest och hamnar på jobbet i ställe *S*
Miss_Orchidee skrev:
*viskar* blir offta så här med....
men i år ska jag ta mig tiden, har jag lovat mig själv...men man är ju dålig på att hålla sina egna löften till sig själv......
Kakan skrev:japp det är himmla mysko det dära man säger ja visst jag kommer och sen står man på jobbet och ringer och säger att man är lessen
Miss_Orchidee skrev:Ja vet, helt sjukt hur snäll man är och ställer upp trotts sina planer..... det värsta är att man ALLTID gör det........
Kakan skrev:tja gör som jag ställ den i polarens garage och betala en egen garageplats som du inte använder kankse skulle ta och få hem den innan det blir för kallt det är ju inte jag som ska köra den heller...
Nån bra ide för oss tjejer som vill lära sig meka mer med sina hojar??
Jag kan en del men är sugen på att lära mej mer...nån mer än jag som känner så??
Japp jag är duktig nu jag byter samtalsämne från sex tillhoj...
Annchua skrev:Vissa större MCfirmor brukar ha mekkurser för tjejer framåt tidiga våren. Tror att det var Mcvaruhuset eller Lelles här i sthlm som hade det förra året.
Annars kan man ju bara prova sig fram. Jag själv ska plocka isär motorn i helgen och gå igenom lite krafs i den, sen får vi se hur det går. Har än så länge bar varit inne i förgasarna och insugen och det ansåg jag inte vara något större problem iaf.
/AC
Kakan skrev:mmm jo visst kan jag plocka i sär den själv också mmmm tja vi får väll se vad det blir, annars mutar jag nån polare som kan hjälpa mej
Mirran skrev:Tja,en kurs är väl aldrig fel att gå,nu i vinter blir det till att tillbringa stooor tid i garaget tillsammans med gubben som ska fixa turbo på sin hoj och lack och styling till min, då kommer jag förhoppningsvis att kunna en hel del efter månaderna i garaget!!
Hunter skrev:AvaMc har kurs för tjejer den 30/10 kostnadsfritt första gången.
http://avamc.x-web.nu/main.php?sid_id=1555
Miss_Orchidee skrev:Vem behöver gå en kurs?? kanske är kul vem vet.... fast jag tycker det är roligare att meka själv, då kan man sitta och fundera på hur det satt ihop själv......(kanske är lite av en filosof... )
Kakan skrev:Jo du har rätt i det med, jag gör detta för jag är nyfiken och lite mer i ryggen vill jag ha innan jag börjar plocka i sär min hoj på egen hand, bil inte nå problem men hoj ujuj det skulle kunna bli mycke fel
Miss_Orchidee skrev:Har precis kollat vad det kostade att ha hem en sån som visade "leksakerna"....och det var fanemej gratis om man var 10 st.... 10 st sugna måste det ju finnas??
ska vi slå till tjejer??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |