Tjejtråden

Gräddnos

Guest
Frolic skrev:
Jag är inte bara liten och ettrig, jag är envis som synden oxå :rolleyes: :D

Haha, det där är nog drag man får för att man ska märkas. :D

Edit: Får, fär, för... :3freak

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
vare på några :)
japp den på halloween mmm ja du gör sukse :)

Miss_Orchidee skrev:
å fan, du verkar ju veta..... :tummenupp
såg att dom hade en sjuksköteske dräckt, kanske vore nått för halloween......... :hihi

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
kan han inte ha det på lördag redan??? då kan vi säkert trissa priset :tummenupp

betsy skrev:
Roller i sjuksköterskeuniform kanske, får vi mer pengar för honom då tro? :va

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
mmm kan vara bra det med....själv gör jag nog som jag gjort många år nu..planerar att gå på en fest och hamnar på jobbet i ställe *S*

Miss_Orchidee skrev:
haha....nej...jag tänkte snarare vara nån bortgången känndis....

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kakan skrev:
mmm kan vara bra det med....själv gör jag nog som jag gjort många år nu..planerar att gå på en fest och hamnar på jobbet i ställe *S*

:7peta
*viskar* blir offta så här med....

men i år ska jag ta mig tiden, har jag lovat mig själv...men man är ju dålig på att hålla sina egna löften till sig själv...... :brinnerup

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
japp det är himmla mysko det dära :) :3freak man säger ja visst jag kommer och sen står man på jobbet och ringer och säger att man är lessen :lol

Miss_Orchidee skrev:
:7peta
*viskar* blir offta så här med....

men i år ska jag ta mig tiden, har jag lovat mig själv...men man är ju dålig på att hålla sina egna löften till sig själv...... :brinnerup

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kakan skrev:
japp det är himmla mysko det dära :) :3freak man säger ja visst jag kommer och sen står man på jobbet och ringer och säger att man är lessen :lol

Ja vet, helt sjukt hur snäll man är och ställer upp trotts sina planer..... det värsta är att man ALLTID gör det........ :brinnerup

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
japp det kan inte vara annat än att man är arbetsnarkoman eller nå sånt :brinnerup
Kanske därför ens sociala liv är lite krasligt :va

Miss_Orchidee skrev:
Ja vet, helt sjukt hur snäll man är och ställer upp trotts sina planer..... det värsta är att man ALLTID gör det........ :brinnerup

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Hej hej, jag finns också. Jag är inte heller så lång, 165 och det var inte lätt att skaffa kortet när man knappt når ner till backen. Men det tunga kortet fixade jag iaf i somras och nästa sommar när jag kommer hem från min jordenrunt resa ska jag spara till min egen pärla.

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
Kakan skrev:
tja gör som jag ställ den i polarens garage och betala en egen garageplats som du inte använder :rolleyes: kankse skulle ta och få hem den innan det blir för kallt :lol det är ju inte jag som ska köra den heller...

Nån bra ide för oss tjejer som vill lära sig meka mer med sina hojar??
Jag kan en del men är sugen på att lära mej mer...nån mer än jag som känner så??

Japp jag är duktig nu jag byter samtalsämne från sex tillhoj... :3freak :lol

Vissa större MCfirmor brukar ha mekkurser för tjejer framåt tidiga våren. Tror att det var Mcvaruhuset eller Lelles här i sthlm som hade det förra året.
Annars kan man ju bara prova sig fram. Jag själv ska plocka isär motorn i helgen och gå igenom lite krafs i den, sen får vi se hur det går. Har än så länge bar varit inne i förgasarna och insugen och det ansåg jag inte vara något större problem iaf.

/AC

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
mmm jo visst kan jag plocka i sär den själv också mmmm tja vi får väll se vad det blir, annars mutar jag nån polare som kan hjälpa mej :)

Annchua skrev:
Vissa större MCfirmor brukar ha mekkurser för tjejer framåt tidiga våren. Tror att det var Mcvaruhuset eller Lelles här i sthlm som hade det förra året.
Annars kan man ju bara prova sig fram. Jag själv ska plocka isär motorn i helgen och gå igenom lite krafs i den, sen får vi se hur det går. Har än så länge bar varit inne i förgasarna och insugen och det ansåg jag inte vara något större problem iaf.

/AC

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kakan skrev:
mmm jo visst kan jag plocka i sär den själv också mmmm tja vi får väll se vad det blir, annars mutar jag nån polare som kan hjälpa mej :)

Vem behöver gå en kurs?? kanske är kul vem vet.... fast jag tycker det är roligare att meka själv, då kan man sitta och fundera på hur det satt ihop själv......(kanske är lite av en filosof... :) )

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Tja,en kurs är väl aldrig fel att gå,nu i vinter blir det till att tillbringa stooor tid i garaget tillsammans med gubben som ska fixa turbo på sin hoj och lack och styling till min, då kommer jag förhoppningsvis att kunna en hel del efter månaderna i garaget!!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Mirran skrev:
Tja,en kurs är väl aldrig fel att gå,nu i vinter blir det till att tillbringa stooor tid i garaget tillsammans med gubben som ska fixa turbo på sin hoj och lack och styling till min, då kommer jag förhoppningsvis att kunna en hel del efter månaderna i garaget!!

Det kommer du garanterat :) ...och det här är nog det enda roliga att kunna....hehe nu ska ja iväg till plugget :mad: .......hatar skolan......

fast idag har vi foto...så jävla roligt :banana ska frammkalla massa roliga bilder idag :hoppa

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jo du har rätt i det med, jag gör detta för jag är nyfiken och lite mer i ryggen vill jag ha innan jag börjar plocka i sär min hoj på egen hand, bil inte nå problem men hoj ujuj det skulle kunna bli mycke fel :)

Miss_Orchidee skrev:
Vem behöver gå en kurs?? kanske är kul vem vet.... fast jag tycker det är roligare att meka själv, då kan man sitta och fundera på hur det satt ihop själv......(kanske är lite av en filosof... :) )

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kakan skrev:
Jo du har rätt i det med, jag gör detta för jag är nyfiken och lite mer i ryggen vill jag ha innan jag börjar plocka i sär min hoj på egen hand, bil inte nå problem men hoj ujuj det skulle kunna bli mycke fel :)

Har precis kollat vad det kostade att ha hem en sån som visade "leksakerna"....och det var fanemej gratis om man var 10 st.... 10 st sugna måste det ju finnas??

ska vi slå till tjejer?? :rolleyes: :hihi

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
ja det brukar vara så mmmmm hoppas du får ihop 10 brudar som är köp glada *ler*
:)

Miss_Orchidee skrev:
Har precis kollat vad det kostade att ha hem en sån som visade "leksakerna"....och det var fanemej gratis om man var 10 st.... 10 st sugna måste det ju finnas??

ska vi slå till tjejer?? :rolleyes: :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...