Tjejtråden

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Vad ska vi diskutera nu när killarna har en egen tråd? smink kanske,är det någon av er som oxå säljer oriflame,är verkligen nöjd med deras produkter,dom är bra och inte så väldigt dyra..

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Mirran skrev:
Vad ska vi diskutera nu när killarna har en egen tråd? smink kanske,är det någon av er som oxå säljer oriflame,är verkligen nöjd med deras produkter,dom är bra och inte så väldigt dyra..

har testat en ögonskugga...men jag tyckte den va skit dålig...man fick gräva i burken för att det skulle överhuvudtaget synas.....kanske var just min burk bara....

förövrigt har jag köpt ett såntär hår gojs... wella, finns på frisörsalongerna i en blå "plastpåse" med röd kork, som ska vara bra för håret och skydda mot värme...

det är skitbra! håret blir alldeles mjukt och gott :tummenupp

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Miss_Orchidee skrev:
har testat en ögonskugga...men jag tyckte den va skit dålig...man fick gräva i burken för att det skulle överhuvudtaget synas.....kanske var just min burk bara....

förövrigt har jag köpt ett såntär hår gojs... wella, finns på frisörsalongerna i en blå "plastpåse" med röd kork, som ska vara bra för håret och skydda mot värme...

det är skitbra! håret blir alldeles mjukt och gott :tummenupp
Det måste nog bara ha varit just din burk,ögonskuggan tycker jag är bra!!Mascaran är nog det enda som jag inte är nöjd med! :banana

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
TinaTjejen skrev:
Är ni på riktigt?
haha... ne jag tror inte det

brukar inte disskutera smink men...hon frågade ju.......
ska vi disskutera samma som killarna...så får vi disskutera sex och sexuella erfarenheter,..... :hihi

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Än så länge har det bara talats om följande i tråden:
Vilka som hänger här, hur långa en del av dem är, gubbsnack,vad för hoj nåns lillbrolla har, ögonskuggor(eller smink eller vare nu var) och nu skrivs det om vad det skrivs om i tråden :)

Gräddnos

Guest
Den här har jag visserligen slängt ut tidigare här i ngn humor-tråd, men den platsar nog här med! Även om det blir en upprepning. :gnissla

It's not so complicated! The nice men are ugly. The handsome men are not nice. The handsome and nice men are gay. The handsome, nice and heterosexual men are married. The men who are not so handsome, but are nice men, have no money. The men who are not so handsome, but are nice men with money think we are only after their money. The handsome men without money are after our money. The handsome men, who are not so nice and somewhat heterosexual, don't think we are beautiful enough. The men who think we are beautiful, that are heterosexual, somewhat nice and have money, are pigs. The men who are somewhat handsome, somewhat nice and have some money and thank God are heterosexual, are shy and NEVER MAKE THE FIRST MOVE! The men who never make the first move, automatically lose interest in us when we take the initiative.

NOW, WHO IN THE WORLD UNDERSTANDS MEN? Men are like a fine wine. They all start out like grapes, and it's our job to stomp on them and keep them in the dark until they mature into something you'd like to have dinner with.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln