Tjejtråden

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
TinaTjejen skrev:
Än så länge har det bara talats om följande i tråden:
Vilka som hänger här, hur långa en del av dem är, gubbsnack,vad för hoj nåns lillbrolla har, ögonskuggor(eller smink eller vare nu var) och nu skrivs det om vad det skrivs om i tråden :)

haha den här tråden måste helt enkelt bli bättre

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Gräddnos skrev:
Den här har jag visserligen slängt ut tidigare här i ngn humor-tråd, men den platsar nog här med! Även om det blir en upprepning. :gnissla

It's not so complicated! The nice men are ugly. The handsome men are not nice. The handsome and nice men are gay. The handsome, nice and heterosexual men are married. The men who are not so handsome, but are nice men, have no money. The men who are not so handsome, but are nice men with money think we are only after their money. The handsome men without money are after our money. The handsome men, who are not so nice and somewhat heterosexual, don't think we are beautiful enough. The men who think we are beautiful, that are heterosexual, somewhat nice and have money, are pigs. The men who are somewhat handsome, somewhat nice and have some money and thank God are heterosexual, are shy and NEVER MAKE THE FIRST MOVE! The men who never make the first move, automatically lose interest in us when we take the initiative.

NOW, WHO IN THE WORLD UNDERSTANDS MEN? Men are like a fine wine. They all start out like grapes, and it's our job to stomp on them and keep them in the dark until they mature into something you'd like to have dinner with.

Äh vadå.. jag vet inte hur man gör vin, men jag tycker ändå det är gott.
Samma som med killar, med andra ord:)

Gräddnos

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Nej vi pratar öppet om allt, visst gör vi systrar-.... :pannkyss

Absolut och några snaskiga detaljer enbart för Roller kan man ju inte gå med på att ge, då missar ju massa andra gossar det roliga. Eh. :rolleyes:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Gräddnos skrev:
Absolut och några snaskiga detaljer enbart för Roller kan man ju inte gå med på att ge, då missar ju massa andra gossar det roliga. Eh. :rolleyes:

självklart, det bvore inte rättvist om alla killar utom Roller skulle missa våra snaskiga sexställningar.....

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Ok ok. Jag går med på att dela med mig då. Men bara för den här ggn. Så.... Berätta om era avancerade sexställningar nu då, så får jag avgöra om dom e avancerade. Troligtvis e dom basic i mina mått mätt.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
RoLLER skrev:
Ok ok. Jag går med på att dela med mig då. Men bara för den här ggn. Så.... Berätta om era avancerade sexställningar nu då, så får jag avgöra om dom e avancerade. Troligtvis e dom basic i mina mått mätt.

Rättare sagt kom med något avancerat själv så ska vi se om de klassas som de el basic :hihi

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Alicia skrev:
Rättare sagt kom med något avancerat själv så ska vi se om de klassas som de el basic :hihi

Handling väger tyngre än ord. Med lite tur kanske du kan få uppleva en och annan.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln