MR. Aprilia
Gammal Hojjbuse
Är din största ambition att "lära dig Slingerbulten"? hamna inte i den svarta statistiken det första du gör bara....
Är din största ambition att "lära dig Slingerbulten"? hamna inte i den svarta statistiken det första du gör bara....
Har du rasmus som lärare ?
Surt att inte klara uppkörningen! Vet exakt hur det känns!
Jag blev skit förbannad när jag blev kuggad men inte kude man göra något åt det då! Hade ju redan gjort bort mig! Så så var det med det...
Men nu börjar nästa uppkörning närma sig! Ska inte göra om samma mistag!
Ska fan klara det nu!!
Massa lycka till den 9:e !!!
Jag tror definitivt att du klarar av det då!!
GRATTIS!!!
Jag kör osså där, vi har haft flera lektioner ihop, bland annat pratat om motstyrning om det ringer någon klocka? jag pratade med dig dagen efter du kuggade och du berättade om det här med att du var långsam i kurvor som även var mitt problem, jag brukar köra den röda bmw:n hehe, jaja hur som haver GRATTIS SOM FASIKEN!!! kul att du fick tidigare för du skulle köra upp samma dag som mig den 9/9. Skulle gärna vilja ut och åka med dig sen när jag har grejjat det osså om du vill.
Hehe ja man börjar bli lite nervig nu. Har en lektion på onsdag kl 17 sen är det inte mer förrens uppkörningen, det ska verkligen sitta på onsdag nu får jag på hoppas. Vi får se om vi ses innan annars får du ta och fixa en hoj om jag mot all förmodan skulle klara det
Nu har jag skaffat mig min första hoj också. Det vart en Suziki GSXR 750 -00
Jätte grattis!
Hunnit köra något än??
Tack så mycket!
Jag köpte hojen igår från Boxholm (en bit utanför Linköping) och fick köra hem den till Stockholm. Så det var några "lära känna varandra" mil
Har inte mycket att jämföra med men jag tycker att den går som en dröm.
Härligt!
Då är det bara att rulla på!
Jag hade planera att åka en massa i helgen... Men det blev bara några få mil!
Det ösregna hela hela helgen här och så var jag kanon förkyld... Nu är jag bara lite förkyld!
Faan grattis till kortet !!!!
Och krya på dig
Åka kommer du hinna att göra
Kör försiktigt bara!
Ok, nu brassar vi satan, wheelar järnet och stoppies vid varje rödlyse som vi inte stannar för utan rullar förbi sakta på framhjulet.
Faaaan, har övat för lite i sommar. Får ta mig fan skämmas, så dålig är jag.
Hur får man upp en SV 1000 på 3:ans växel eller måste jag tjacka en ny literhoj.
Jag har också tagit kortet......tjoho
Har alla roliga människor blivit bannade eller vad fan är det frågan om. Lugnet har spritt sig på SH Fuck, fuck!
Ok, nu brassar vi satan, wheelar järnet och stoppies vid varje rödlyse som vi inte stannar för utan rullar förbi sakta på framhjulet.
Faaaan, har övat för lite i sommar. Får ta mig fan skämmas, så dålig är jag.
Hur får man upp en SV 1000 på 3:ans växel eller måste jag tjacka en ny literhoj.
Jag har också tagit kortet......tjoho
Har alla roliga människor blivit bannade eller vad fan är det frågan om. Lugnet har spritt sig på SH Fuck, fuck!
Kan inte säga mer än grattis till er alla som tog kortet nyligen !
Själv fyller jag 21 i November, så jag sitter och pluggar in teorin nu.
Hört att provet nästan är samma som För BIl dock lite nya mc vikt frågor osv ?
Hur som heslt kommer jag plugga boken hela vintern och skriva i januari har ja tänkt.
Har precis köpt mig min första MC, vart en Yamaha R6 2003.
Är det värt att nämna till MC trafikskolan att man äger en hojj man kanske vill köra på ? eller skall man kanske hålla det undan för trafik skolan ?
Tänkte mest om ja nu kör upp på min R6 i mitt helsvarta Skinställ, kanske uppkörnings läraren blir lite tjurig om man kommer på en Svart R6a med svarta kläder =/
Hur som helst, lite frågor =)
Hur går en MC uppkörning till ?
är det osm med bil ? eller är ni i trafik och sedan på nån bana liknandes körskolan ?
Skall ta en hel hög med lektioner på Farsta i början på våren hade jag tänkt =)
Bor jag själv i Huddinge centrum. Nära med både bilen och MCn
Förresten, du får väl inte köra upp på en R6:a för tungt kort? Eller?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|